Ga naar inhoud

Filmpje Knallen in duitsland september 2007


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Volgens mij reed er ook een 4pittertje mee... en met verve! Die 1.9+ doet me eigenlijk nog meer dan de M's (1 ritje met een M maakte me eigenlijk al heel hebzuchtig) want die is écht bijzonder.

Pas op , anders gaan ze (de M-ers) nog meer naast hun schoenen lopen !?! :schater::thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij reed er ook een 4pittertje mee... en met verve! Die 1.9+ doet me eigenlijk nog meer dan de M's (1 ritje met een M maakte me eigenlijk al heel hebzuchtig) want die is écht bijzonder.

die is idd echt bijzonder :thumbup: 1.9 van Bas reed echt als de brandweer. Kon in de top niet mee maar eenieder was zwaar onder de indruk!

Link naar reactie
Maar wordt het niet een selectief :m: uitje ? <_<

valt mee, ik moet het ook 'maar' met een 2litertje stellen :thumbup: en dat knalt leuk mee vond ik zelf... :thumbup: dusss... volgende keer ben je er ook bij?! :newblush:<_< ;)

Link naar reactie
Ik wil ook wel. Maar met mijn eigen ZZZ in verband met de verkoop. Als er nu wat meer kilometers opstaan dan de huidige 40.000 dan kan ik tenminste nog wat met mijn prijs zakken :blink::schater:
Liefhebbers genoeg voor een ritje knallen :angry: ik zal vanavond een polletje met data aanmaken :angry:
Link naar reactie
Liefhebbers genoeg voor een ritje knallen :angry: ik zal vanavond een polletje met data aanmaken :blink:

Joehoe, het gaat weer gebeuren. Lekker elkaar kwijt raken, de helft van dat auto's aan de andere kant van de vangrail zien langskomen, allemaal verschillende afslagen nemen, niet stoppen op de afgesproken plaatsen, heerlijk, heb er zin in. :schater:

Link naar reactie
Ben het helemaal met je eens... we konden lekker mee komen met onze wat "kleinere" motoren! :blink: En het heeft ook wel wat om met al die :angry: 's mee te rijden :angry:

Wel tijdig remmen hé Bas! :schater: Anders schiet je weer die afslagen voorbij. :schater:

Link naar reactie
Gewoon lekker zelf rijden, die paar km die erbij komen :blink:

Nope hij zit nu nog net onder de 150K en dat wil ik graag zo houden....soort van pschychologische grens zeg maar :angry:

Mocht ik met niemand mee kunnen rijden dan laat ik dit ritje ,hoe leuk ook, aan mij voorbij gaan...

Link naar reactie
Nope hij zit nu nog net onder de 150K en dat wil ik graag zo houden....soort van pschychologische grens zeg maar :angry:

Mocht ik met niemand mee kunnen rijden dan laat ik dit ritje ,hoe leuk ook, aan mij voorbij gaan...

't is geen ///M maar eventueel kun je met mij meerijden. Mijn vrouw en beste vriend zeuren al bij respectievelijk 140km en 160 km per uur. Die hebben het tijdens de vakantie (respectievelijk zomer :blink: en wintersport :santa: ) al zo moeilijk dat zij niet vrijwillig mee gaan knallen. :angry:

Link naar reactie
valt mee, ik moet het ook 'maar' met een 2litertje stellen :m: en dat knalt leuk mee vond ik zelf... :fiew: dusss... volgende keer ben je er ook bij?! :thumbup::thumbup::thumbup:

Van SCHAGERBRUG

Naar Dedemsvaart

Afstand 165,3 km.

Reisduur 02:01 :mellow:

Twijfel , twijfel, twijfel !?! <_<

Link naar reactie
Van SCHAGERBRUG

Naar Dedemsvaart

Afstand 165,3 km.

Reisduur 02:01 :m:

Twijfel , twijfel, twijfel !?! :fiew:

Kom op Marvin..zet alle twijfels even aan de kant ...'t maar een klein stukje....(zouden ze in de US zeggen)...is de motor in ieder geval lekker warm en kan je gelijk achter de :thumbup::thumbup: tjes aan

Link naar reactie
Rij je toch achteruit mee :schater:

Haha, ja dan weet je gelijk waarom er in zo'n QP, zo'n grote achterruit zit met ruitenwisser. Dat is eigenlijk de voorkant. Het stuur zit in jouw QP gewoon verkeerd gemonteerd David. :schater:

Link naar reactie
Nope hij zit nu nog net onder de 150K en dat wil ik graag zo houden....soort van pschychologische grens zeg maar :m:

Mocht ik met niemand mee kunnen rijden dan laat ik dit ritje ,hoe leuk ook, aan mij voorbij gaan...

QP dude.. met mij kan je altijd meerijden. :fiew:

@marvin..: schagerbrug is ver... mar rij gewoon mee joh, gezellig! ik moet uit regio Haarlem komen, Frank ook dan rijden we gewoon met elkaar op richting het noorden (heerlijk rustig zondagochtend :thumbup:)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.