Ga naar inhoud

Dubbel topless ZZZ !?


Marvin

Aanbevolen berichten

Kan iemand die buitenspiegel eraf schoppen die zit me danig in de weg :thumbup::schater:

4q3ql1.jpg

:schater::m:

ps. sorry voor het haast werk .

aangepast door Marvin
Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Over één ding kunnen we het in ieder geval heel erg eens zijn.......

Dit was nooit zo leuk geweest in een Coupé !!

Dat komt omdat de QP al mooi is van zichzelf ^_^ ....en al genoeg verlekkerde blikken krijgt toegeworpen...en dus ook niet een siliconenvrouw achter het stuur nodig heeft om aandacht te krijgen... :m:

Tja...en als dit de gemiddelde Roadster rijder is..then i rest my case :schater::schater::m:

rogerbd6fs9.jpg

Link naar reactie

Het blijft een eeuwige bron van gesprek die kappersauto vs. hondehok. Ik ben alleen daarom al blij dat BMW ook een z4QP heeft uitgebracht.

Overigens voor de wat nieuwere mensen, ik ben absoluut in het hondehok kamp en heb menige discussie met de kappers gehad in het verleden en er hevig van genoten.

Nu is het alleen een beetje "been there, done that" zeg ik met gepaste schaamte, daar dit een duidelijk symptoom van oude lullen is

Link naar reactie
Het blijft een eeuwige bron van gesprek die kappersauto vs. hondehok. Ik ben alleen daarom al blij dat BMW ook een z4QP heeft uitgebracht.

Overigens voor de wat nieuwere mensen, ik ben absoluut in het hondehok kamp en heb menige discussie met de kappers gehad in het verleden en er hevig van genoten.

Nu is het alleen een beetje "been there, done that" zeg ik met gepaste schaamte, daar dit een duidelijk symptoom van oude lullen is

Denk eerlijk gezegd niet dat dat ooit zal veranderen (hoeft van mij ook niet)...maar kan me er wel iets bij voorstellen...

Link naar reactie
Tja...en als dit de gemiddelde Roadster rijder is..then i rest my case

Shit, nou gaan al die QP jongens die foto op hun PC zetten en steeds gebruiken in discussies.

Dat is niet fair, want het is echt niet representatief voor de gemiddelde roadsterrijder :schater:

Link naar reactie
Shit, nou gaan al die QP jongens die foto op hun PC zetten en steeds gebruiken in discussies.

Dat is niet fair, want het is echt niet representatief voor de gemiddelde roadsterrijder :schater:

3x raden aan wie jullie deze geweldige foto te danken hebben .... :schater:

1 Tip : Het is een Roadster rijder en partner van...Zz

Link naar reactie
Shit, nou gaan al die QP jongens die foto op hun PC zetten en steeds gebruiken in discussies.

Dat is niet fair, want het is echt niet representatief voor de gemiddelde roadsterrijder :schater:

ik zie jou er anders ook al helemaal mee Henk.

Je rookt tenslotte ook sigaren en bovendien laat je je portefeuille nog wel eens slingeren.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.