Ga naar inhoud

Aanschaf Z3


sytze

Aanbevolen berichten

Hey Edwin, jij ook bedankt voor je reactie.

Dus het rijdt soepeler. Dat is wat we zoeken. Juist ook lage toeren gaan benut worden denk ik. Mijn pa rijdt graag op een mooie zondagochtend even naar de dijk om daar daar de lucht op te snuiven en weer weg te rijden met de zon in de rug, die verder opkomt... Voel je 'm? Bij dat beeld hoor je geen hoge toeren :lipssealed:

ik voel 'm helemaal ja. Wij zijn ruim 2 jaar geleden met de 2.8 door Frankrijk gaan toeren. Heerlijk rustig door de bossen in het zonnetje. 's ochtens op tijd weg bij het hotel dakje neer en een dag genieten. Dat was echt niet met 100+ km/h.

Maar het is aan de andere kant wel heerlijk als je een keer moet invoegen of ff op een provinciale weg wilt inhalen dat je wel de power hebt om dat te doen.

Mijn advies is dus voor je iets koopt, ga eerst proefrijden in een 1.9 en dan (liefst kort erna) in een 2.8.

Link naar reactie
  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Sytze,

Wat je ook koopt, één ding is zeker... zodra die kap omlaag gaat komt er een grijns op je gezicht die er 3 dagen later pas weer afgaat.

Ik heb nu 1 jaar m'n 2.8 en ben er verschrikkelijk blij mee. Een 1.8 zou ik ook blij mee zijn geweest, want het ging mij zuiver om het cabrio-gevoel :rolleyes::).

Maar, nu ik een 2.8 heb, no way dat ik 'm ooit nog inruil voor een 1.8 want ik ben tot over m'n oren verliefd op dat heerlijke duwtje in m'n rug en de kriebels in m'n buik als ik ff lekker optrek :lipssealed: .

O, en wat beteft de looks, de 2.8 heeft een heerlijk kontje... stukkie breder en stoerder dan de 1.8 :rolleyes:

Link naar reactie
Wat je ook koopt, één ding is zeker... zodra die kap omlaag gaat komt er een grijns op je gezicht die er 3 dagen later pas weer afgaat.

Ik heb nu 1 jaar m'n 2.8 en ben er verschrikkelijk blij mee. Een 1.8 zou ik ook blij mee zijn geweest, want het ging mij zuiver om het cabrio-gevoel :rolleyes::).

Maar, nu ik een 2.8 heb, no way dat ik 'm ooit nog inruil voor een 1.8 want ik ben tot over m'n oren verliefd op dat heerlijke duwtje in m'n rug en de kriebels in m'n buik als ik ff lekker optrek :lipssealed: O, en wat beteft de looks, de 2.8 heeft een heerlijk kontje... stukkie breder en stoerder dan de 1.8 :rolleyes:

Jajajaja, die grijns ken ik. Hij heeft ooit eens als proefrit bij me in een Nissan 350z cabrio gereden en daar heeft hij het nog steeds over.

En over dat duwtje in de rug... Ja, eens in een 3.0 Z4 gereden en dat deed ook érg goed!!

Dus de 2.8 heeft ook nog betere looks zeg je hè? Aangezien we voor de looks gaan, zou een 2.8 dan ook een leuke optie zijn.

ik voel 'm helemaal ja. Wij zijn ruim 2 jaar geleden met de 2.8 door Frankrijk gaan toeren. Heerlijk rustig door de bossen in het zonnetje. 's ochtens op tijd weg bij het hotel dakje neer en een dag genieten. Dat was echt niet met 100+ km/h.

Maar het is aan de andere kant wel heerlijk als je een keer moet invoegen of ff op een provinciale weg wilt inhalen dat je wel de power hebt om dat te doen.

Mijn advies is dus voor je iets koopt, ga eerst proefrijden in een 1.9 en dan (liefst kort erna) in een 2.8.

Klopt! Gewoon rustig rijden, maar wel dat beetje extra vermogen hebben om even een lange neus te kunnen trekken naar trage voorliggers.

Een goed advies, dat over proefrijden in een 1.9 en daarna in een 2.8. Aan tijd schort het ons een beetje, maar ik zal het zeer zeker onthouden en even opperen.

Dank voor je tip!

Link naar reactie
Een goed advies, dat over proefrijden in een 1.9 en daarna in een 2.8. Aan tijd schort het ons een beetje, maar ik zal het zeer zeker onthouden en even opperen.

Dank voor je tip!

Moet je dus gewoon echt doen. Je ziet hoe subjectief de wagens ervaren worden. Er is er maar een die dat kan beoordelen, degene die er straks in gaat rijden.

Je weet hoe relatief het begrip: " geen tijd" is.

Gewoon doen, en het is ook nog eens heel leuk om te doen. Maak er een leuk dagje van met je vader van! :rolleyes:

Ik heb het met mijn zoon gedaan en dat was great fun!! (Mijn zoon wil alleen sneller en ik ook, dus dat was vrij eenvoudig :lipssealed:. Kan ie niet harder pap? )

Link naar reactie
Proefritje gewoon doen, en het is ook nog eens heel leuk om te doen. Maak er een leuk dagje van met je vader van! :thumbup:

Ik heb het met mijn zoon gedaan en dat was great fun!! (Mijn zoon wil alleen sneller en ik ook, dus dat was vrij eenvoudig :rolleyes:. Kan ie niet harder pap? )

Dat doen we zeker wel. Hebben ook een proefrit gepland in een Z4. Budgettair een héél ander segment, maar dat maakt het niet minder leuk! :ph34r:

Of het morgen van een Z3 proefrit komt weet ik niet, oprécht niet. Ik ben bang dat mijn vader spontaan verliefd, zwak en week wordt als hij ziet hoe dichtbij een aankoop is. Weet dus niet of het zo verstandig is om erin te gaan rijden :rolleyes: Aan de andere kant... boeie! :lipssealed:

Ik pak z'n portemonnee wel af..

Link naar reactie

Wellicht, ik weet niet waar je vandaan komt, zijn er forummers die je kunnen en willen helpen.

Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand zich toch eerst via forummers orienteert op zijn aanschaf.

Bij mijn weten zijn er al meer proefritten geweest. Of die zelf achter het stuur waren weet ik niet maar in ieder geval heb je wel even de beleving gehad.

Je zou dus een oproepje kunnen doen hier voor forummers bij je in de buurt.

Link naar reactie
Wellicht, ik weet niet waar je vandaan komt, zijn er forummers die je kunnen en willen helpen.

Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand zich toch eerst via forummers orienteert op zijn aanschaf.

Bij mijn weten zijn er al meer proefritten geweest. Of die zelf achter het stuur waren weet ik niet maar in ieder geval heb je wel even de beleving gehad.

Je zou dus een oproepje kunnen doen hier voor forummers bij je in de buurt.

Je bent altijd welkom om in mijn 2.8 een ritje te maken..tis weliswaar een Coupe maar dan heb je in ieder geval een idee...

Link naar reactie
Je bent altijd welkom om in mijn 2.8 een ritje te maken..tis weliswaar een Coupe maar dan heb je in ieder geval een idee...
Wellicht, ik weet niet waar je vandaan komt, zijn er forummers die je kunnen en willen helpen.

Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand zich toch eerst via forummers orienteert op zijn aanschaf.

Bij mijn weten zijn er al meer proefritten geweest. Of die zelf achter het stuur waren weet ik niet maar in ieder geval heb je wel even de beleving gehad.

Jeetje, wat zijn jullie allemaal sympathiek zeg! Echt super! :lipssealed:

Wij wonen in de omgeving van Nijmegen, dus écht dicht in de buurt is het meestal niet. :rolleyes:

Hilversum in ieder geval niet, Davids Z3 :rolleyes:, wat niet wegneemt dat ik je aanbod bijzonder waardeer en er met álle vormen van plezier gebruik van zou maken. Hoewel... mijn vader is nog regelmatig in het westen, dus misschien dat 'ie wel eens een ommetje wilt maken. Voor een sportautootje maakt 'ie volgens mij vást wel een uitzondering :thumbup:

Link naar reactie
Jeetje, wat zijn jullie allemaal sympathiek zeg! Echt super! :lipssealed:

Wij wonen in de omgeving van Nijmegen, dus écht dicht in de buurt is het meestal niet. :rolleyes:

Hilversum in ieder geval niet, Davids Z3 :rolleyes:, wat niet wegneemt dat ik je aanbod bijzonder waardeer en er met álle vormen van plezier gebruik van zou maken. Hoewel... mijn vader is nog regelmatig in het westen, dus misschien dat 'ie wel eens een ommetje wilt maken. Voor een sportautootje maakt 'ie volgens mij vást wel een uitzondering :thumbup:

Er woont ook het e.e.a. aan forum-volk rond Nijmegen... misschien dat je daar nog wat van hoort.

Houten ligt ook niet om de hoek maar een ritje in de 2.8 roadster kan altijd hoor :ph34r:.

Link naar reactie
Er woont ook het e.e.a. aan forum-volk rond Nijmegen... misschien dat je daar nog wat van hoort.

Houten ligt ook niet om de hoek maar een ritje in de 2.8 roadster kan altijd hoor :lipssealed:.

Houten! Laat ik nou net vakantievrienden daar hebben wonen! Die wonen achter Hessink :rolleyes: (als we het dan toch over auto's hebben...)

Oh wacht.. ze zijn verhuisd naar Maarssen, ach dat is d'r toch ook om de hoek.

Als er Nijmegenaren dit toevallig lezen en net zo sympathiek zijn als de mensen die eerder gereageerd hebben, hoor ik het graag!

Link naar reactie
Houten! Laat ik nou net vakantievrienden daar hebben wonen! Die wonen achter Hessink :lipssealed: (als we het dan toch over auto's hebben...)

Oh wacht.. ze zijn verhuisd naar Maarssen, ach dat is d'r toch ook om de hoek.

Als er Nijmegenaren dit toevallig lezen en net zo sympathiek zijn als de mensen die eerder gereageerd hebben, hoor ik het graag!

Ach als het op een zaterdag is wil ik je zelfs wel een stukje tegemoet rijden hoor...

Link naar reactie

Ik hoop dat je vader gewoon de auto vindt die hij wil....Het is meestal liefde op het eerste gezicht. Wij hebben 3 a 4 weken door heel nederland gereden van oost naar west en noord naar zuid en hebben alle type's gezien en in gereden. Natuurlijk heeft de een meer dan de ander.. maar een Z3 koop je niet alleen voor de power maar ook voor de liefde van dit model. Daarom was het bij ons liefde op het eerste gezicht toen we onze Z3 Orinoco induvidual 1.8 (118pk) zagen. Het is om die reden dat ik in deze topic een erg grote degenererend menig proef over de 1.8. En dat vind ik na, onlangs zo'n ontzettend warm en hartelijk ontvangen te zijn erg jammer. Krijg ergens het gevoel dat ik mij zou moeten schamen omdat we voor een 1.8 gekozen hebben. Nou met hoofdletters NIET DUS !! Wij zijn apentrots op onze Z3 en het is in onze ogen de beste en mooiste van de heeeeelllleeeee wereld en omgeving :lipssealed: Gr. Ben en Carin

Link naar reactie
Wij zijn apentrots op onze Z3 en het is in onze ogen de beste en mooiste van de heeeeelllleeeee wereld en omgeving :lipssealed: Gr. Ben en Carin

en zo hoort het! volledig mee eens.

en zelfs indien het advies een zwaardere te kopen, nuttig zou zijn: we moeten het zelf toch aan den lijve ondervinden, alle goede raad ten spijt... misschien komt het gevoel meer nodig te hebben nooit, misschien na een maand: zelf lekker uitzoeken!

Link naar reactie
Het is om die reden dat ik in deze topic een erg grote degenererend menig proef over de 1.8. En dat vind ik na, onlangs zo'n ontzettend warm en hartelijk ontvangen te zijn erg jammer. Krijg ergens het gevoel dat ik mij zou moeten schamen omdat we voor een 1.8 gekozen hebben.

Zou graag met je willen delen dat dit jouw persoonlijke perceptie is. Zit hier ook nog niet zo lang op het forum maar als je wat verder leest, zul je juist zien dat men hier juist elkaars Z respecteert. Ik vind juist dat op dit forum rijk, arm, hoog, laag, man, vrouw, 4 cylinder, 6 cylinder, roadster, QP niets uitmaakt. Dat maakt dit forum juist plezierig!!! Iedereen is gek van z'n eigen Z en heeft meer lol van dat auto'tje dan gemiddelde auto eigenaar in Nederland.

Jullie zullen vast ook een keer meegaan op een van de ritten en dan zul je aan den lijve ervaren dat de zinsnede over "schamen" het laatste is wat van toepassing is op dit forum.

Weet zeker dat mijn advies:

Moet je dus gewoon echt doen. Je ziet hoe subjectief de wagens ervaren worden. Er is er maar een die dat kan beoordelen, degene die er straks in gaat rijden.

Door iedereen gedeeld word.

Betekent niet dat iedereen wel een eigen mening heeft en die ook wil delen.

4 cylinder rijder zijn trots op hun auto en hebben die om bepaalde reden gekozen.

6 cylinder rijder zijn trots op hun auto en hebben die om bepaalde reden gekozen.

QP rijder zijn trots op hun auto en hebben die om bepaalde reden gekozen. (Vraag me niet welke? :schater: Sorry guys, zal het niet meer doen)

Je ziet juist in dit topic dat ze alles met Sytze willen delen. Misschien lijkt het op veroordelen maar ik kan je gerust stellen dat is het zeker niet.

Bij deze dus: have fun met de Z. Wat voor motor er in zit, is absoluut niet relevant. Als jij er maar plezier in hebt. En zo te zien heb je dat. Dat is het belangrijkste.

En Sytse als je Houten ben, probeer de M van ons dan ook maar. Ben maar een paar jaren jonger dan je vader, rij in een M en heb toch nog steeds mijn haren. :schater:

Of ben je bang dat die dan een M gaat kopen? :schater::schater:

Link naar reactie
Ik hoop dat je vader gewoon de auto vindt die hij wil....Het is meestal liefde op het eerste gezicht. Wij hebben 3 a 4 weken door heel nederland gereden van oost naar west en noord naar zuid en hebben alle type's gezien en in gereden. Natuurlijk heeft de een meer dan de ander.. maar een Z3 koop je niet alleen voor de power maar ook voor de liefde van dit model. Daarom was het bij ons liefde op het eerste gezicht toen we onze Z3 Orinoco induvidual 1.8 (118pk) zagen. Het is om die reden dat ik in deze topic een erg grote degenererend menig proef over de 1.8. En dat vind ik na, onlangs zo'n ontzettend warm en hartelijk ontvangen te zijn erg jammer. Krijg ergens het gevoel dat ik mij zou moeten schamen omdat we voor een 1.8 gekozen hebben. Nou met hoofdletters NIET DUS !! Wij zijn apentrots op onze Z3 en het is in onze ogen de beste en mooiste van de heeeeelllleeeee wereld en omgeving :thumbup: Gr. Ben en Carin

Ben /Carin ,

Natuurlijk is er niets mis met een 1.8 of wat voor motor dan ook...het gaat in 1e instantie ook gewoon om het model..daar val je per slot van rekening voor.

Ik reageerde enkel en alleen op jouw opmerking dat er niet of nauwelijks verschil zit tussen een 1.8 of 1.9 ....

In dit topic wordt naar mijn mening niet denegrerend gedaan over de 1.8. Zelf heb ik ook een 1.8 (face lift ) gehad en ik had wel die hunkering naar meer vermogen ...die ik nu trouwens nog steeds heb vandaar dat er ook een m gaat komen :schater:

Er wordt echter wel een opsomming gedaan aan feiten waar je nu eenmaal niets aan kunt veranderen en die voor de 1 wel belangrijk zijn en voor de ander mischien minder of niet.

Er is naar mijn mening dus niets mis mee om die dingen te noemen voor dat iemand een auto koopt waar die later mischien toch spijt van krijgt of zou kunnen krijgen omdat ie mischien toch net dat extra beetje vermogen mist.

Dus niets ten nadelen van de 1.8 (zeker niet jouw mooie individual) :kisstogether:

Link naar reactie
Krijg ergens het gevoel dat ik mij zou moeten schamen omdat we voor een 1.8 gekozen hebben.

Ben het volledig met Z3Mrunner eens...

Op dit forum... je schamen voor je auto... NIET DOEN!!!

Alleen maar trots zijn op je "mooiste auto van de wereld".

Maar ik hoop dat je begrijpt dat alle Z-bezitters hun auto ook de "mooiste auto van de wereld" vinden (ik de mijne wel tenminste :thumbup:), anders hadden ze 'm niet gekocht.

Al die opmerkingen over en weer zijn denk ik alleen maar goed. Want stel dat de vader van Sytze een 1.8 koopt, een maand later in een 2.8 (mee-)rijdt en denkt... jeetje, had ik dit maar geweten, dit is véél gaver...

Dat zal nu niet meer gebeuren ;). Dus, vader van Sytze, lekker genieten van de voorpret en vooral je hart volgen :kisstogether:

Link naar reactie

:kisstogether: sorry, maar valt het jullie niet op hoe het forum weer in een positieve opgaande beweging zit: opbouwende, mooi ondersteunde kritieken en meningen in en op topics die ons duidelijk nauw aan het hart liggen:

zalig!

Link naar reactie
:kisstogether: sorry, maar valt het jullie niet op hoe het forum weer in een positieve opgaande beweging zit: opbouwende, mooi ondersteunde kritieken en meningen in en op topics die ons duidelijk nauw aan het hart liggen: zalig!

Ik vind het prachtig!! Toen ik het bericht van Ben en Carin las, was ik even bang dat het uit de hand zou lopen. Dat was niet de bedoeling van mijn post! Maar gelukkig zag ik dat het heel goed werd opgepakt! Ik denk dat het bericht van Zzazkia het het beste omschrijft:

Ben het volledig met Z3Mrunner eens... Op dit forum... je schamen voor je auto... NIET DOEN!!! Alleen maar trots zijn op je "mooiste auto van de wereld". Maar ik hoop dat je begrijpt dat alle Z-bezitters hun auto ook de "mooiste auto van de wereld" vinden (ik de mijne wel tenminste ;)), anders hadden ze 'm niet gekocht.

Dat zal nu niet meer gebeuren ;). Dus, vader van Sytze, lekker genieten van de voorpret en vooral je hart volgen :thumbup:

Zo is het gewoon! En dat is ook de sfeer die ik hier proef! En ik ben nieuw, dus ik kan het objectief zeggen: iedereen weet hier dat z'n eigen auto het beste is, maar men weet ook dat een ander dat van z'n eigen auto vindt. En logisch; daarom tref je elkaar hier, om het over je (bijna?) liefste te hebben ;)

Alleen fanatici dragen actief bij aan een forum, dus ze delen één passie, een Z3.

Okee, genoeg!

Even nog iets recht zetten: mijn váder heet Sytze. Mijn naam is Remco. Ik heb dit account voor 'm aangemaakt en heb hier alvast wat informatie ingewonnen. Morgen laat ik 'm alles lezen (nee, hij weet nog niks van dit forum) en zal 'm dan uitleggen hoe een/dit forum werkt. Hij kan dan zelf aan de slag. Nu heeft 'ie alvast een ingangetje.

In elk geval iedereen hartelijk bedankt voor jullie ervaringen, tips en suggesties die overgoten zijn met passie, verslaving en een lichte vorm van narcisme ;) rondom dat briljante fenomeen dat BMW in de jaren tussen 1996 - 2002 van de band heeft laten rollen en dat zelfs een rolletje had in de James Bond film Goldeneye uit 1995; de Z3. Zo. genoeg poëzie! ;)

Link naar reactie
:kisstogether: sorry, maar valt het jullie niet op hoe het forum weer in een positieve opgaande beweging zit: opbouwende, mooi ondersteunde kritieken en meningen in en op topics die ons duidelijk nauw aan het hart liggen:

zalig!

:thumbup:

Ik vind het over het algemeen echt wel positief en niet zo neergaand. Het is wel zo dat ook zo'n forum een weerspiegeling is van de maatschappij en haar sociale interacties. Soms heb je moderators nodig om de mensen weer even bij de les te houden. Soms zijn er sociaal onaangepaste opstootjes, gedragingen die rimpelingen in de vijver veroorzaken. Maar sinds ik op het forum zit, kan ik niet anders melden dat het een hele gezellige vijver is. Soms ben ik het niet eens met opstootjes en soms denk ik wel eens: he eikel, zie je niet dat je veel mensen irriteert.

Wat dat betreft niets nieuws onder de zon, gebeurt overal.

De Z levert mij veel plezier maar het forum en de vele vrolijke leden geven wel een extra onverwachte dimensie aan ons Z speeltje. ;)

Link naar reactie
Ik vind het prachtig!! Toen ik het bericht van Ben en Carin las, was ik even bang dat het uit de hand zou lopen. Dat was niet de bedoeling van mijn post! Maar gelukkig zag ik dat het heel goed werd opgepakt! Ik denk dat het bericht van Zzazkia het het beste omschrijft:

Zo is het gewoon! En dat is ook de sfeer die ik hier proef! En ik ben nieuw, dus ik kan het objectief zeggen: iedereen weet hier dat z'n eigen auto het beste is, maar men weet ook dat een ander dat van z'n eigen auto vindt. En logisch; daarom tref je elkaar hier, om het over je (bijna?) liefste te hebben :thumbup:

Alleen fanatici dragen actief bij aan een forum, dus ze delen één passie, een Z3.

Okee, genoeg!

Even nog iets recht zetten: mijn váder heet Sytze. Mijn naam is Remco. Ik heb dit account voor 'm aangemaakt en heb hier alvast wat informatie ingewonnen. Morgen laat ik 'm alles lezen (nee, hij weet nog niks van dit forum) en zal 'm dan uitleggen hoe een/dit forum werkt. Hij kan dan zelf aan de slag. Nu heeft 'ie alvast een ingangetje.

In elk geval iedereen hartelijk bedankt voor jullie ervaringen, tips en suggesties die overgoten zijn met passie, verslaving en een lichte vorm van narcisme ;) rondom dat briljante fenomeen dat BMW in de jaren tussen 1996 - 2002 van de band heeft laten rollen en dat zelfs een rolletje had in de James Bond film Goldeneye uit 1995; de Z3. Zo. genoeg poëzie! :kisstogether:

Helemaal goed Remco. Maarrre heb jij al een Z3... Of zullen we een nieuw topic openen: Overtuig Remco de zoon van Sytze! :schater:

Link naar reactie
Helemaal goed Remco. Maarrre heb jij al een Z3... Of zullen we een nieuw topic openen: Overtuig Remco de zoon van Sytze! :schater:

Hahaha! Nee, ik heb geen Z3. Was het maar zo'n feest :thumbup: Dat topic mag je best openen hoor! Ik vind de Z3 hoe meer ik 'm zo zie, wel steeds mooier worden.

En de prijs van een leuk tweede hands modelletje valt best mee.

Maar voor ik een auto koop, moet ik er wel eerst echt verliefd op zijn. Ik wil (net zoals iedereen hier denk ik ;)) naar m'n auto lopen en denken 'JUIST, da's de mijne!'. Dat zou ik best bij een Z3 kunnen hebben hoor, maar nu gaat mijn voorkeur uit naar een Z4. Ik heb daar eerder in gereden en dat was wel zo fenomenaal... Gewaagde combinatie van strakke lijnen en ronde vormen. En een sensatie... Er was iets met die auto gedaan hoor. Er zat een andere uitlaat op geloof ik, want de sensatie was wel zo absurd! Maarja.. ander prijskaartje ;)

Net even zitten zoeken en ik heb de uitlaat gevonden hoor! Een Sebring voor de Z4 3.0i 2003 Roadster. Hier staat 'ie; link Aan de ene kant vind ik wel dat een auto van zichzélf zo'n geluid moet geven, maar vooruit.

Ik laat me helemaal meeslepen! Antwoord op je vraag: Nee, heb geen Z3! ;)

Ja Remco...en dan koop jij lekker eigenwijs een Coupe :kisstogether:

Joah! Ook een goeie! Maar dan in de zomer wel komen zeuren om zijn cabrio ;)

Link naar reactie
Betekent niet dat iedereen wel een eigen mening heeft en die ook wil delen.

4 cylinder rijder zijn trots op hun auto en hebben die om bepaalde reden gekozen.

6 cylinder rijder zijn trots op hun auto en hebben die om bepaalde reden gekozen.

QP rijder zijn trots op hun auto en hebben die om bepaalde reden gekozen. (Vraag me niet welke? :schater: Sorry guys, zal het niet meer doen)

zo zeg een paar uurtjes niet online en dit topic loopt vol met gemeende, goed bedoelde en heerlijk onderbouwde reacties. En hier en daar ook nog wat emotie ook. Wat auto's toch kunnen losmaken in een mens :thumbup:. Kan me overigens volledig vinden in de reacties van Z3Mrunner en Zzazkia. En om de niet QP lovers en anderen die niet snappen ;) nog eenmaal duidelijk te maken dat QP's winnaars in de categorie Laag & Breed zijn:

bmwz3qp30sj9.jpg

Kietel kietel. ;) ... Dit forum is geweldig. :kisstogether:

Link naar reactie
zo zeg een paar uurtjes niet online en dit topic loopt vol met gemeende, goed bedoelde en heerlijk onderbouwde reacties. En hier en daar ook nog wat emotie ook. Wat auto's toch kunnen losmaken in een mens :thumbup: . Kan me overigens volledig vinden in de reacties van Z3Mrunner en Zzazkia. En om de niet QP lovers en anderen die niet snappen ;) nog eenmaal duidelijk te maken dat QP's winnaars in de categorie Laag & Breed zijn:

Kietel kietel. ;) ... Dit forum is geweldig. :kisstogether:

Nee nee deze :schater:

z3forumapeldoornrit151sd6.jpg

Link naar reactie

Wij hebben eerst proef gereden in de 2.8 (automaat) die hier in de straat aanwezig is, hartstikke tof, rijdt lekker...... en uiteindelijk zelf een 1.8 (handschakeling) gekocht die naar onze mening ook prima rijdt.....

Tuurlijk als ik echt centen had dan was ik meteen voor ALLES gegaan maar dit is een super begin en wie weet wat daar nog uit voort vloeit t.z.t.

Nu een Beauty met nog wat centen over om haar echt mooi te maken en ik ben voorlopig tevreden hoor!!

Succes met zoeken en de aanschaf in ieder geval... t'is leuk.... meer dan leuk!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.