Ga naar inhoud

Passen klapschermen in een Z3


iceberg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heeft er iemand ervaring met een 7" klapscherm in een Z3. Kan het of zitten de verwarmingsroosters in de weg?

Stuur Roberto Z3 eens een PM, hij heeft het in z'n auto!!

Link naar reactie
bijna goed. Mad Maik weet het wel :schater::schater:

:schater: :schater:

dat gaat prima, zie:

dvdz3rb0.jpg

Bij mij is in te stellen hoe ver het scherm naar buiten komt (staat op uiterste stand) en ook de hoek van het scherm wordt automatisch goed gezet. Heb dus geen last van het ventilatierooster. Als het scherm uitgeklapt is zorg ik wel dat het ventilatierooster gesloten is, anders heb je een geroosterd scherm.

Mad Maik

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Heeft er iemand ervaring met een 7" klapscherm in een Z3. Kan het of zitten de verwarmingsroosters in de weg?

Dat ligt er aan hoever je scherm eruit klapt,

Bij mij dus niet vergenoeg, ik heb het ventilatie roostertje eruit gesloopt en de twee rooster eruit gehaald en toen dat middenspijltje er netjes uitgezaagd en toen van MDF 8 mm = genoeg een mooi plaatje gemaakt bekleed met zwart vilt en foila, klaar.

Mocht je wat foto's willen zien moet je mij maar even op mijnl mailadres een mailtje sturen want ik weet niet hoe ik hier foto's op krijg

Glenn-DUB

j-glenn@hotmail.com

Link naar reactie
Dat ligt er aan hoever je scherm eruit klapt,

Bij mij dus niet vergenoeg, ik heb het ventilatie roostertje eruit gesloopt en de twee rooster eruit gehaald en toen dat middenspijltje er netjes uitgezaagd en toen van MDF 8 mm = genoeg een mooi plaatje gemaakt bekleed met zwart vilt en foila, klaar.

wat een operatie :thumbup: dat zou ik er niet voor over hebben hoor... :wave:

maar volgens mij passen de meeste (Alle) klapschermen van tegenwoordig in de Z. doordat instelbaar is hoever het scherm eruit komt.

In mijn de vorige Z had ik zonder aanpassingen een autovision AV9000 zitten en een paar weken terug heb ik in de nieuwe een Pioneer avh-5700 dvd klapscherm gezet weer zonder problemen.

Link naar reactie
Met alle respect, maar om je interieur nou zo toe te takelen voor een scherm wat een zonde :newblush:

Helemaal mee eens, wat moet je uberhaubt met zo'n scherm.

DVD's kijken is pure onzin, dat kan thuis ... in een auto rijdt je!

Navigatie, dat heb je op kleinere systemen (radios's/tomtom/telefoon)

Muziek luisteren, onzin, dat kan op iedere radio

PATSEN, daar is het inderdaad geschikt voor.

Link naar reactie

:newblush:

PATSEN, daar is het inderdaad geschikt voor.

Dan is het wel iets voor jou dan...:(

heb je zien rijden (lees: vliegen) en dat patsen heb je aardig onder de knie.... <_<

En inderdaad: DVD in de auto is onzin.

net zoals: verlagen, M-voorbumper, M-spiegels, andere velgen, andere gril etc etc....allemaal onzin zijn en geld verspilling is.

Link naar reactie

Heel erg netjes opgelost ook al is het totaal niet mijn ding. Uiteraard wil iedereen z'n kar persoonlijk maken maar ik wil wel graag de originele lijnen binnen en buiten behouden en dan is zo'n scherm net zo iets als een opplakbumper.

Wel respect voor de bouwer hiervan uiteraard! ^_^

Link naar reactie

Ten eerste is het toch aan ieder waar hij zijn of haar voorkeur aan heeft, ik vind het ideaal dat je nu mooie muziek DVD's kunt bekijken in de auto en dat je met behulp van een HDD recorder thuis een eigen samenstelling kunt maken van je favoriete muziek of concerten, want als MP3 krijg je ze nooit allemaal gelijk in goede kwaliteit, vandaar dat mijn voorkeur naar een DVD speler alles in 1 Din gaat.

Maar nog even over dat iedereen het heeft over dat je alle schermpjes de afstand kunt bepalen hoever je hem uit kan laten komen (horizontaal) dit geld dus niet voor mijn DVD speler, dit zou misschien kunnen komen doordat ik mijn DVD speler uit Singapore heb laten komen, daar zijn ze dus nog goedkoper dan hier in Nederland het scheelt je misschien wel 4 x goedkoper alleen heeft hij dus 1 nadeel dat je hem niet horizontaal kunt instellen

O ja, en idd het roostertje is gewoon voor een klein bedrag te herstellen zonder zagen of slijpen of wat dan ook, gewoon naar beneden drukken en hopla hij is er uit.

Glenn-DUB

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.