Ga naar inhoud

Wat voor velgen zijn dit?


andriol

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

weten jullie welke velgen dit zijn (type/naam) en zouden die passen op mijn 1.8?

Alvast bedankt voor de reacties... (p.s. ik heb geen rode maar een zilvergrijze zzz)

z.89814a314618e77d040bdb9441d3faa1.jpg

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dat zijn de M3 velgen. En die passen wel onder je 1.8. Ik had zelf 18 inch onder de mijne. Ik had ook een silvergrijze en die staan heel mooie onder. :thumbup:

Gr :sick:

Geplaatst:
LET OP GEEN CHINA VELGEN, MAAR MADE IN ITALY

En als je zo goed kunt kopiëren is ook dat twijfelachtig. :thumbup:

Ja, en net alsof alles uit Italië nou zo ongelooflijk betrouwbaar en stevig is.... fiat, alfa, ferrari??...

Geplaatst:
Ja, en net alsof alles uit Italië nou zo ongelooflijk betrouwbaar en stevig is.... fiat, alfa, ferrari??...

"Die" van Lolo Ferrari waren behoorlijk stevig :schater:

Geplaatst:

Ik snap nog steeds niet waar die naam "M3 velgen" vandaan komt. Ze hebben namelijk nooit officieel onder een ///M gezeten. Dit is trouwens style 135, met open spaken.

LET OP, NIET te verwarren met style 166, met dichte spaken. (Die overigens wel onder de echte M5 liggen).

Zie ook de wielen catalogus

136166fz1.jpg

Geplaatst:
Ik snap nog steeds niet waar die naam "M3 velgen" vandaan komt. Ze hebben namelijk nooit officieel onder een ///M gezeten. Dit is trouwens style 135, met open spaken.
Waarom staat er dan wel een ///M boven de foto bij de Style135?
Geplaatst:

Als je narekent wat een set banden kost kan je wel nagaan dat het niet de beste kwaliteit velgen kan zijn. Maar goed je moet het ervaren denk ik ze zijn wel fraai :rolleyes:

Geplaatst:
Als je narekent wat een set banden kost kan je wel nagaan dat het niet de beste kwaliteit velgen kan zijn. ....

hehe dat is ook zo. Ik heb trouwens vorige maand voor m'n andere auto 500 euries moeten neertellen voor een nieuwe band - een goodyear run on flat bandje. Pfff...

Die zit dan op deze velg:

bmwwheel162gr8.jpg

Geplaatst:

Nog een vraag over velgen: weet iemand welke velg dit is en zou die op een 1.8 passen:

888175-7-2-2.jpg

alvast bedankt

Geplaatst:
Nog een vraag over velgen: weet iemand welke velg dit is en zou die op een 1.8 passen:

alvast bedankt

Lijkt me M5-lookalike en past wanneer je de maten en ET doorgeeft, die heb ik nl. gezien van 17 tot 20". Lagere ET wordt heel lastig en 20" zul je niet snel banden voor krijgen...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.