Ga naar inhoud

///M Roadster (Z4)


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist teruggekomen van de dealer. Wilde een afspraak maken voor een proefrit. Kan mij voorstellen dat een dealer zo'n ding niet heeft staan maar zowel bij de importeur als bij ALLE dealers in Nederland staat er geen M-roadster waarmee een proefrit gemaakt kan worden. "Komt omdat ze weinig verkocht worden" zei de verkoper. :lipssealed: Snap ik dat je ze niet verkoopt als je geen proefrit kunt maken was mijn antwoord :unsure:

Kortom ik moet het in het voorjaar nog maar eens proberen. Dan is de kans groter dat er een op kenteken staat. Vlak voor de winter doen ze dat niet meer.

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Zojuist teruggekomen van de dealer. Wilde een afspraak maken voor een proefrit. Kan mij voorstellen dat een dealer zo'n ding niet heeft staan maar zowel bij de importeur als bij ALLE dealers in Nederland staat er geen M-roadster waarmee een proefrit gemaakt kan worden. "Komt omdat ze weinig verkocht worden" zei de verkoper. :unsure: Snap ik dat je ze niet verkoopt als je geen proefrit kunt maken was mijn antwoord :lol:

Kortom ik moet het in het voorjaar nog maar eens proberen. Dan is de kans groter dat er een op kenteken staat. Vlak voor de winter doen ze dat niet meer.

Moet toch ook niet gekker worden he....eigelijk te belachelijk voor woorden dat ze er geen op voorraad hebben.

Je kan natuurlijk altijd in DL een proefrit maken aangezien ze daar al zat aangeboden worden en de kop er daar al vanaf is :lipssealed:

Geplaatst:
Zojuist teruggekomen van de dealer. Wilde een afspraak maken voor een proefrit. Kan mij voorstellen dat een dealer zo'n ding niet heeft staan maar zowel bij de importeur als bij ALLE dealers in Nederland staat er geen M-roadster waarmee een proefrit gemaakt kan worden. "Komt omdat ze weinig verkocht worden" zei de verkoper. :lipssealed: Snap ik dat je ze niet verkoopt als je geen proefrit kunt maken was mijn antwoord :lol:

Kortom ik moet het in het voorjaar nog maar eens proberen. Dan is de kans groter dat er een op kenteken staat. Vlak voor de winter doen ze dat niet meer.

Frank, begrijp ik nou goed dat jij voor een Z4 :drank: gaat :unsure:
Geplaatst:
Frank, begrijp ik nou goed dat jij voor een Z4 :m: gaat :unsure:

Het was het bestbewaarde geheim van het forum maar inderdaad Roger. Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar. Ben al een aantal weken aan het rondkijken. De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.

Geplaatst:
Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar.

daarom verkopen dealers geen :m: Z4 :unsure:

Geplaatst:
De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.

Nou, wat een pret.. dat gezeik met zo'n dealer die niet eens een Z4 :smart: op voorraad heeft... veel plezier ermee... :thumbup: . Ikzelf kan me wel leukere dingen voorstellen... maar ieder z'n ding...

:unsure:

:m:

Geplaatst:
Het was het bestbewaarde geheim van het forum maar inderdaad Roger. Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar. Ben al een aantal weken aan het rondkijken. De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.

Op zoek zijn is leuker vindt ik als je het uitgegeven hebt ga je weer op naar het volgende project

suc6 met zoeken

gr eric

Geplaatst:

FF een plaatje erbij Frank ! :unsure:

4r088kl.jpg

:m:

Geplaatst:
Het was het bestbewaarde geheim van het forum maar inderdaad Roger. Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar. Ben al een aantal weken aan het rondkijken. De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.

Zat keuze, kijk ff goed uit naar net zo'n aparte als je huidige ZZZ Frank en als je hulp nodig hebt hoor ik het ;)

Geplaatst:
De BMW dealer in Heemskerk heeft een Z4 staan, weet alleen niet welke. ;)

De BMW dealer in Den Haag (op Forepark) Van Poelgeest heeft een Z4 :m: staan, wel een QP (uiteraard anders zou het me geen reet interesseren :muur:).

Mooi kip - ei verhaal.

Geplaatst:
Het was het bestbewaarde geheim van het forum maar inderdaad Roger. Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar. Ben al een aantal weken aan het rondkijken. De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.
Wellicht krijgen we bij 2 korting :thumbup: ik heb ook stiekem gekeken, vind ze echter nog erg duur voor een auto die hooguit 2 dagen in de week gebruikt wordt. Zou het super vinden als je er 1 hebt straks kan ik even proefrijden schijnt bij een dealer nogal moeilijk te zijn :schater:
Geplaatst:

Breeman rotterdam heeft er volgens mij ook eentje staan. Toen ik 5 weken geleden mijn zzz kocht heb ik proefgereden in een 2.0 en 2.5, terwijl de zzzz die ik uiteindelijk kocht nog in de showroom stond :schater:

rob

Geplaatst:

Heb al tweemaal (electronisch en via zo'n aanmeldkaart) aan de lokale dealer laten weten dat ik een testrit in een ZZZZQp wil doen. Tot nu toe nog geen reaktie gehad.

En dan lees ik (vooral op het duitse forum) dat die dingen haast niet verkopen.

Willen ze de ZZZZQp mss ook zo'n rariteit maken als de ZZZQp ?

Zo van, oei, pas op, mss wordt het wel een verkoopsucces... :rolleyes:

Geplaatst:
BMW amsterdam heeft er ook 1 staan.

Dat zijn waarschijnlijk auto's voor de verkoop. Die lenen de dealers onderling niet uit.

Geplaatst:

Misschien is het vanwege de korte afstand de moeite om daar eens te kijken.

Geplaatst:
Stuur ff een PM naar nog een wouter, mag je best even een proefrit maken :sick:

Ik neem aan dat dit niet serieus is Ruud?

@ Pierez101

Wordt lastig Pierre. De individuals worden nog sporadisch aangeboden. Het wordt hoe dan ook geen zwart interieur, als een individual niet haalbaar is wil ik wel een combinatie die een beetje apart is. En bedankt voor het aanbod. :thumbup: Zal het in mijn achterhoofd houden.

Geplaatst:
Ik neem aan dat dit niet serieus is Ruud?

Nee is alleen voor heel speciale vips!! :party: die heel graag snoeihard over een rotonde heen stuiteren :thumbup:

:rolleyes:

  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ja het gaat gebeuren :D Eindelijk kan ik een proefrit maken. Nog een nachtje slapen en dan is het zo ver. Zilvergrijze Z4 ///M met Amaronerood leer. Maar het gaat natuurlijk om wat er onder die motorkap zit. Ik laat nog wel even weten hoe het was :mellow:

Geplaatst:
Ja het gaat gebeuren :D Eindelijk kan ik een proefrit maken. Nog een nachtje slapen en dan is het zo ver. Zilvergrijze Z4 ///M met Amaronerood leer. Maar het gaat natuurlijk om wat er onder die motorkap zit. Ik laat nog wel even weten hoe het was :mellow:

Ben benieuwd Frank...heb je er een in DL gevonden ??

Geplaatst:

Hé Frank, gaaf man het voorspel is soms leuker dan de daad :D Zegt de man van de vluggertje's :schater: Ben benieuwd wat het wordt Roadster of QPe of zit je in een dermate ernstige middlife crises dat je ze allebei aanschaft :m::mellow:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.