Ga naar inhoud

///M Roadster (Z4)


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Zojuist teruggekomen van de dealer. Wilde een afspraak maken voor een proefrit. Kan mij voorstellen dat een dealer zo'n ding niet heeft staan maar zowel bij de importeur als bij ALLE dealers in Nederland staat er geen M-roadster waarmee een proefrit gemaakt kan worden. "Komt omdat ze weinig verkocht worden" zei de verkoper. :lipssealed: Snap ik dat je ze niet verkoopt als je geen proefrit kunt maken was mijn antwoord :unsure:

Kortom ik moet het in het voorjaar nog maar eens proberen. Dan is de kans groter dat er een op kenteken staat. Vlak voor de winter doen ze dat niet meer.

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zojuist teruggekomen van de dealer. Wilde een afspraak maken voor een proefrit. Kan mij voorstellen dat een dealer zo'n ding niet heeft staan maar zowel bij de importeur als bij ALLE dealers in Nederland staat er geen M-roadster waarmee een proefrit gemaakt kan worden. "Komt omdat ze weinig verkocht worden" zei de verkoper. :unsure: Snap ik dat je ze niet verkoopt als je geen proefrit kunt maken was mijn antwoord :lol:

Kortom ik moet het in het voorjaar nog maar eens proberen. Dan is de kans groter dat er een op kenteken staat. Vlak voor de winter doen ze dat niet meer.

Moet toch ook niet gekker worden he....eigelijk te belachelijk voor woorden dat ze er geen op voorraad hebben.

Je kan natuurlijk altijd in DL een proefrit maken aangezien ze daar al zat aangeboden worden en de kop er daar al vanaf is :lipssealed:

Link naar reactie
Zojuist teruggekomen van de dealer. Wilde een afspraak maken voor een proefrit. Kan mij voorstellen dat een dealer zo'n ding niet heeft staan maar zowel bij de importeur als bij ALLE dealers in Nederland staat er geen M-roadster waarmee een proefrit gemaakt kan worden. "Komt omdat ze weinig verkocht worden" zei de verkoper. :lipssealed: Snap ik dat je ze niet verkoopt als je geen proefrit kunt maken was mijn antwoord :lol:

Kortom ik moet het in het voorjaar nog maar eens proberen. Dan is de kans groter dat er een op kenteken staat. Vlak voor de winter doen ze dat niet meer.

Frank, begrijp ik nou goed dat jij voor een Z4 :drank: gaat :unsure:
Link naar reactie
Frank, begrijp ik nou goed dat jij voor een Z4 :m: gaat :unsure:

Het was het bestbewaarde geheim van het forum maar inderdaad Roger. Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar. Ben al een aantal weken aan het rondkijken. De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.

Link naar reactie
Het was het bestbewaarde geheim van het forum maar inderdaad Roger. Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar. Ben al een aantal weken aan het rondkijken. De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.

Op zoek zijn is leuker vindt ik als je het uitgegeven hebt ga je weer op naar het volgende project

suc6 met zoeken

gr eric

Link naar reactie
Het was het bestbewaarde geheim van het forum maar inderdaad Roger. Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar. Ben al een aantal weken aan het rondkijken. De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.

Zat keuze, kijk ff goed uit naar net zo'n aparte als je huidige ZZZ Frank en als je hulp nodig hebt hoor ik het ;)

Link naar reactie
De BMW dealer in Heemskerk heeft een Z4 staan, weet alleen niet welke. ;)

De BMW dealer in Den Haag (op Forepark) Van Poelgeest heeft een Z4 :m: staan, wel een QP (uiteraard anders zou het me geen reet interesseren :muur:).

Mooi kip - ei verhaal.

Link naar reactie
Het was het bestbewaarde geheim van het forum maar inderdaad Roger. Overigens geen nieuwe hoor. Ik wil er een uit DLD halen in het voorjaar. Ben al een aantal weken aan het rondkijken. De voorpret is vaak net zo leuk als het bezit van een auto vind ik.
Wellicht krijgen we bij 2 korting :thumbup: ik heb ook stiekem gekeken, vind ze echter nog erg duur voor een auto die hooguit 2 dagen in de week gebruikt wordt. Zou het super vinden als je er 1 hebt straks kan ik even proefrijden schijnt bij een dealer nogal moeilijk te zijn :schater:
Link naar reactie

Breeman rotterdam heeft er volgens mij ook eentje staan. Toen ik 5 weken geleden mijn zzz kocht heb ik proefgereden in een 2.0 en 2.5, terwijl de zzzz die ik uiteindelijk kocht nog in de showroom stond :schater:

rob

Link naar reactie

Heb al tweemaal (electronisch en via zo'n aanmeldkaart) aan de lokale dealer laten weten dat ik een testrit in een ZZZZQp wil doen. Tot nu toe nog geen reaktie gehad.

En dan lees ik (vooral op het duitse forum) dat die dingen haast niet verkopen.

Willen ze de ZZZZQp mss ook zo'n rariteit maken als de ZZZQp ?

Zo van, oei, pas op, mss wordt het wel een verkoopsucces... :rolleyes:

Link naar reactie
Stuur ff een PM naar nog een wouter, mag je best even een proefrit maken :sick:

Ik neem aan dat dit niet serieus is Ruud?

@ Pierez101

Wordt lastig Pierre. De individuals worden nog sporadisch aangeboden. Het wordt hoe dan ook geen zwart interieur, als een individual niet haalbaar is wil ik wel een combinatie die een beetje apart is. En bedankt voor het aanbod. :thumbup: Zal het in mijn achterhoofd houden.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ja het gaat gebeuren :D Eindelijk kan ik een proefrit maken. Nog een nachtje slapen en dan is het zo ver. Zilvergrijze Z4 ///M met Amaronerood leer. Maar het gaat natuurlijk om wat er onder die motorkap zit. Ik laat nog wel even weten hoe het was :mellow:

Link naar reactie
Ja het gaat gebeuren :D Eindelijk kan ik een proefrit maken. Nog een nachtje slapen en dan is het zo ver. Zilvergrijze Z4 ///M met Amaronerood leer. Maar het gaat natuurlijk om wat er onder die motorkap zit. Ik laat nog wel even weten hoe het was :mellow:

Ben benieuwd Frank...heb je er een in DL gevonden ??

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.