Ga naar inhoud

Knoppen electrische ramen 'kapot'


andriol

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus ik stel me even voor: Andriol, Rotterdam, 35 jaar, z3, 1.8, 1997.

Na een korte zoektocht op het web kwam ik (uiteraard) op dit forum terecht.

Ik post hier omdat het volgende aan de hand is: mijn schakelaar/knoppen van de electrische ramen zijn in mijn console verdwenen. Na het drukken op de knoppen zakte de knoppen door het console. De knoppen werken en de ramen doen het goed, alleen de bevestiging op het midden console is waarschijnlijk niet geweldig.

Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt en zo ja, hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

welkom op 't forum :lipssealed:

en er zijn hier zat techneuten die vast een oplossing hebben,

anders hebben we

4xvlxu9.jpg

nog.

Geplaatst:
Thanks, ik heb Ruud ook al gemaild! :m:

dan komt alles goed. :thumbup:

heb je ook nog foto's van je zzz?

EDIT;

Dag allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus ik stel me even voor: Andriol, Rotterdam, 35 jaar, z3, 1.8, 1997.

en dat in de z4 techniek lounge :unsure: :smart:

Geplaatst:
:unsure: Oeps, ik zit idd verkeerd! Hahaha, ik zei toch dat ik nieuw was. Sorry! Mischien kan een mod m'n bericht ff verplaatsen naar de Z3 sectie.. :m:
Geplaatst:

ook een keer gehad ja, erg vervelend.

Als ik me goed herinner de hoes van de handrem losgemaakt en daar tussendoor de knop weer omhoog en vast kunnen klikken.

Geplaatst:
ook een keer gehad ja, erg vervelend.

Als ik me goed herinner de hoes van de handrem losgemaakt en daar tussendoor de knop weer omhoog en vast kunnen klikken.

Okee, dat ga ik proberen. Bedankt!

Geplaatst:
ook een keer gehad ja, erg vervelend.

Als ik me goed herinner de hoes van de ... losgemaakt en daar tussendoor de knop weer omhoog en vast kunnen klikken.

Klopt, en het is nog vrij eenvoudig ook want zelfs ik heb het zelf kunnen doen.
Geplaatst:
Okee, dat ga ik proberen. Bedankt!

ff kleine vergissing gemaakt maar bedoelde de versnellingspook. maar ik neem aan dat je die conclusie zelf wel hebt getrokken anders moet je wel hele lange vingers hebben :unsure:

Geplaatst:
ff kleine vergissing gemaakt maar bedoelde de versnellingspook. maar ik neem aan dat je die conclusie zelf wel hebt getrokken anders moet je wel hele lange vingers hebben :m:

had er nog niet bij stil gestaan maar thanks!! :unsure:

Ik ga ff een rondje rijden met de Zet want het is hier in r'dam super zonnig!!

Geplaatst:

Okee, het is me gelukt om ze terug omhoog te duwen. Maar dit zal weer gebeuren, hoe zou ik ze vast kunnen zetten? Nogmaals: als ik iets te hard druk op de knop van het electrisch raam dan zakt 'ie in, door de opening in het midden console. Plakken met crazy glue lijkt me niet de ideale oplossing...

Geplaatst:
Okee, het is me gelukt om ze terug omhoog te duwen. Maar dit zal weer gebeuren, hoe zou ik ze vast kunnen zetten? Nogmaals: als ik iets te hard druk op de knop van het electrisch raam dan zakt 'ie in, door de opening in het midden console. Plakken met crazy glue lijkt me niet de ideale oplossing...

ik heb ze destijds schuin naar boven door de opening gehaald en ze van bovenaf weer vast kunnen klikken. Daarna heb ik er nooit last mee van gehad.

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

gisteren bij ruud voor nieuwe banden en een grote beurt (voor de zzz , Roger) .

ook werkte 't raam niet meer,heeft Ruud heel 't raam er uit gesloopt. blijkt de schakelaar overleden te zijn. :P

sorry Ruud :unsure:

Geplaatst:
gisteren bij ruud voor nieuwe banden en een grote beurt (voor de zzz , Roger) .
Dat vind ik nog veel erger, Ruud begrijpt mij wel :unsure::schater:
Geplaatst:
Ruud begrijpt mij wel :P:schater:

ik heb ze gezien.... :unsure:

@ruud,en? (ruud weet wel wat ik bedoel)

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Mijn schakelaars zijn ook een beetje gaar

De e36 raamschakelaars (met die randjes eromheen) vind ik eigenlijk veel mooier, kan je die zondermeer (dus zonder boren/zagen) eigenlijk inbouwen?

Het plastic van de Z3 middenconsole doet een beetje cheap en dun aan trouwens.

Geplaatst:

Lijkt mij nu niet echt een optische verbetering, heb het ook nog nooit langs zien komen. Je krijgt de kunststoffen paneeltjes ook met hout of aluminium inleg.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.