Ga naar inhoud

Knoppen electrische ramen 'kapot'


andriol

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus ik stel me even voor: Andriol, Rotterdam, 35 jaar, z3, 1.8, 1997.

Na een korte zoektocht op het web kwam ik (uiteraard) op dit forum terecht.

Ik post hier omdat het volgende aan de hand is: mijn schakelaar/knoppen van de electrische ramen zijn in mijn console verdwenen. Na het drukken op de knoppen zakte de knoppen door het console. De knoppen werken en de ramen doen het goed, alleen de bevestiging op het midden console is waarschijnlijk niet geweldig.

Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt en zo ja, hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thanks, ik heb Ruud ook al gemaild! :m:

dan komt alles goed. :thumbup:

heb je ook nog foto's van je zzz?

EDIT;

Dag allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus ik stel me even voor: Andriol, Rotterdam, 35 jaar, z3, 1.8, 1997.

en dat in de z4 techniek lounge :unsure: :smart:

Link naar reactie
Okee, dat ga ik proberen. Bedankt!

ff kleine vergissing gemaakt maar bedoelde de versnellingspook. maar ik neem aan dat je die conclusie zelf wel hebt getrokken anders moet je wel hele lange vingers hebben :unsure:

Link naar reactie
ff kleine vergissing gemaakt maar bedoelde de versnellingspook. maar ik neem aan dat je die conclusie zelf wel hebt getrokken anders moet je wel hele lange vingers hebben :m:

had er nog niet bij stil gestaan maar thanks!! :unsure:

Ik ga ff een rondje rijden met de Zet want het is hier in r'dam super zonnig!!

Link naar reactie

Okee, het is me gelukt om ze terug omhoog te duwen. Maar dit zal weer gebeuren, hoe zou ik ze vast kunnen zetten? Nogmaals: als ik iets te hard druk op de knop van het electrisch raam dan zakt 'ie in, door de opening in het midden console. Plakken met crazy glue lijkt me niet de ideale oplossing...

Link naar reactie
Okee, het is me gelukt om ze terug omhoog te duwen. Maar dit zal weer gebeuren, hoe zou ik ze vast kunnen zetten? Nogmaals: als ik iets te hard druk op de knop van het electrisch raam dan zakt 'ie in, door de opening in het midden console. Plakken met crazy glue lijkt me niet de ideale oplossing...

ik heb ze destijds schuin naar boven door de opening gehaald en ze van bovenaf weer vast kunnen klikken. Daarna heb ik er nooit last mee van gehad.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

gisteren bij ruud voor nieuwe banden en een grote beurt (voor de zzz , Roger) .

ook werkte 't raam niet meer,heeft Ruud heel 't raam er uit gesloopt. blijkt de schakelaar overleden te zijn. :P

sorry Ruud :unsure:

Link naar reactie
Ruud begrijpt mij wel :P:schater:

ik heb ze gezien.... :unsure:

@ruud,en? (ruud weet wel wat ik bedoel)

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Mijn schakelaars zijn ook een beetje gaar

De e36 raamschakelaars (met die randjes eromheen) vind ik eigenlijk veel mooier, kan je die zondermeer (dus zonder boren/zagen) eigenlijk inbouwen?

Het plastic van de Z3 middenconsole doet een beetje cheap en dun aan trouwens.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.