Ga naar inhoud

Herrineren jullie je de MUNT OP MOTOR truc nog??


martinvh

Aanbevolen berichten

Eerder is er al een filmpje gepost met een 5 of 7 serie waarvan de motor zo mooi loopt, dat een muntje er op blijft staan.

Ik dacht: dat moet ik ook kunnen!!!!! :thumbup:

Na 124.000km loopt de 2.8 dubbel vanos nog zo mooi, dat een euromunt er op blijft staan.

KLIK voor m'n mooie filmpje

(filmpje is gemaakt met een GSM, verwacht dus geen HDMI kwaliteit!)

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gewoon een sticker :schater: btw ik begrijp dat je het echt druk hebt Martin, kan je de vingers nog van mekaar krijgen na die Pattex superlijm :D

:schater::schater::schater::thumbup: Goede tekst, Roger!

@Rob graag nog even een stukje text aub

Daar werk ik graag aan mee Huub. Zo zijn de regels hier nu eenmaal en daar hou ik me graag aan, dat begrijp je wel. Ik heb op je vriendelijk verzoek de tekst inmiddels geplaatst, zie hierboven. Want wij moeten het goede voorbeeld geven!

aangepast door Rob
Link naar reactie
:schater::schater::schater: :D

@Rob graag nog even een stukje text aub

:schater::schater::schater::unsure: en hierbij mijn tekst ;)

en Rob kom er maar in

EDIT Rob: zie 2 berichten hierboven. Huub je bent weer lekker bezig. Was dit trouwens een post van Roger?? Niets meer van te zien... :schater: Inmiddels raken we aardig :thumbup:

Gelukkig is dit geen postcounting zo,maar nettte correctie Broer

Is dat ongeoorloofde editten nou eens afgelopen ;) ik ben hier zeer serieus bezig met antwoorden op dit serieuze maatwerk van Martin ;)

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
Die slag is u, maar dat kleppendeksel????? Tell me! :rolleyes:

Rob, vraag me niet waar dat kleppendeksel vandaan komt. Het is geen sticker, maar echt de hele afdekkingsplaat.... die gekke duitser heeft z'n geld er aan uitgegeven.

Gewoon een sticker :schater: btw ik begrijp dat je het echt druk hebt Martin, kan je de vingers nog van mekaar krijgen na die Pattex superlijm :thumbup:

Roger, dit was zonder Pattex!

Link naar reactie
ik ben het met superduper eens dat het idee toch is om te zien of hij blijft staan terwijl jij door je toeren gaat en niet alleen bij stationair??

Volgende keer zal ik goed gas geven en kijken of ik hem via de ventilator tussen de multiriem kan krijgen!

Link naar reactie
ik neem morgen de euro wel mee, als jij de camera meeneemt wedden dat het gaat lukken :schater:

Roger -> yesno.gif <- Martin.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.