Ga naar inhoud

Meet en Greet met bbq drank en muziek 15 september


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

15 SEPTEMBER GAAT NIET DOOR

Dit i.v.m. te veel mensen die op die dag er niet zijn of niet kunnen.

Datum is verlpaatst naar 20 Oktober

Zie hier

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
We houden weer een jaarlijkse bbq in de garage :newblush:

Wanneer : 15 september 2007

Waar : Pascalstraat 9a Reeuwijk

Tijd : vanaf 16:00 tot .....Laat

Kosten : vrijwilige donatie in de melkbus

I.v.m. inkoop eten en drinken graag aangeven of je komt.

Ik hoop dat het weer net zo gezellig wordt als vorig jaar :lipssealed:

Aanwezig :

1 Roodkapje Ruud en Marijke.

2. Christine XS (Yvonne)

Geplaatst:

Aanwezig :

1 Roodkapje Ruud en Marijke.

2. Christine XS (Yvonne)

3. Z3MRunner (Yangkie & Annelies) :lipssealed:

Geplaatst:
Aanwezig :

1 Roodkapje Ruud en Marijke.

2. Christine XS (Yvonne)

3. Z3MRunner (Yangkie & Annelies) :muur:

Z3Mroadster (Roger & Nicole) Leuk initiatief :thumbup: PS die donatie in de melkbus, kan ik daar een bon btw voor krijgen :thumbup:
Geplaatst:

Jammer, dan zitten we met vrienden een weekend bij Center Parcs ergens tegen de Duitse grens aan....anders had ik een goede reden gehad om even wat uurtjes "te vluchten".

Maar ik wens een ieder die wel gaat een hele leuke dag!

Geplaatst:

Ruud, je hebt een perfecte timing, wederom. Ik kan gvd niet wegens andere afspraken! :muur:

Geplaatst:

Heb ´s avonds al een ander feestje staan maar ga er maar vanuit dat ik van 16.00u tot 19.00u aanwezig ben. Gezellig :muur:

Geplaatst:

Jammer, was graag ook langsgekomen, maar moet dan helaas naar de IAA...

Volgend jaar beter misschien..

Geplaatst:

Leuk, wij gaan dan niet op vakantie, moeten niet werken, dus blijft er alleen over dat we komen :rolleyes: :D tot dan.

Geplaatst:

Wij zijn erbij :D :rolleyes:

Geplaatst:

Ik wil wel eens een rondje in die mooie nieuwe ///M rijden dus ik kom ook. Weet nog niet of ik alleen kom of samen maar noteer er maar voorlopig 2 Ruud. Ik geef het definitieve aantal tijdig door. Ik heb er zin in!

Geplaatst:

jammer,moeten we werken. volgende keer beter.

Geplaatst:

Ben dan misschien een weekend weg !? :birthday:

Maar ga kijken of er wat te regelen is, want ik wil dit eigenlijk niet missen !@! :rolleyes::thumbup:

Geplaatst:

Laat ik die dag nou net mijn verjaardag vieren ...

Kan er helaas dus niet bij zijn..

Geplaatst: (aangepast)
Ik ben er bij! :rolleyes::birthday::thumbup:

Je hebt PM.

aangepast door Rob
Geplaatst:

Bianca en ik zijn er ook bij

We zijn er alleen wel al vroeg want de maand september is en blijft een overvolle agenda maand en ook wij hebben 's avonds nog een ander feestje....

Geplaatst:

gvd! in het buitenland... :m:

hopelijk kan er iemand anders de belgische honneurs waarnemen

Geplaatst:
Jammer, was graag ook langsgekomen, maar moet dan helaas naar de AA...

Volgend jaar beter misschien..

je hoeft hier niet alles te delen hoor. :rolleyes:

Geplaatst:

M'n schoonouders zijn net dat weekend bij ons en ze hebben daarvoor 1.500 km gereden dus ik pas voor deze maar ik wil binnenkort wel eens een afspraak maken met de Z3-whisperer om eens een keer m'n Z-tje door te lichten.

Geplaatst:

Hoi Ruud en Marijke

Jammergenoeg kunnen Cara en ik er dit jaar (weer) niet bij zijn. We dobberen dan op een zeilbootje op de Ionische zee. Tsja wat een straf hè :rolleyes: Maar heel veel BBQ plezier met de andere members.

Groet,

Simon en Cara

Geplaatst:

Hoi Ruud en Marijke,

We kunnen er helaas niet bij zijn, de agenda is al vol.

Veel plezier met de BBQ maar dat zal wel lukken! :angry:

Perry en Simone

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.