Ga naar inhoud

ga ik dan toch twijfelen?


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

alleen maar omdat je er een tasje bij krijgt :kisstogether: een echte Nederlander hoor ;)

Geplaatst:

Ik vind hem echt schitterend! Als ik de keuze zou hebben tussen een Cayman S (hoeft niet per sé een chronographen edition te zijn) of een Z4 M dan zou ik toch voor de Porsche gaan.

Geplaatst:
Ik vind hem echt schitterend! Als ik de keuze zou hebben tussen een Cayman S (hoeft niet per sé een chronographen edition te zijn) of een Z4 M dan zou ik toch voor de Porsche gaan.

Mijn idee :unsure:

Geplaatst:
Maar het dak kan nog steeds niet open :unsure:

Jij snapt het!! Maar een mooie wagen is het wel. Maar een cabrio uitvoering en een loterijwinst later, is ie zeker een optie.

Geplaatst:

Een vriend van me heeft vorig jaar een Cayman gekocht, zeker een hele leuke auto maar toen hij mijn oprit op wilde draaien...liep hij aardig vast op de grond, terwijl onze ZZZ die toch heel aardig verlaagd is daar geen problemen mee heeft.

Maar of dat nou de doorslag zou geven om de Cayman niet te kopen..... :unsure:

Geplaatst: (aangepast)
FF doorsparen voor een echte, blijft een Porsche voor arme mensen :schater:

Helemaal mee eens...cayman = boxter met dak != 911

Vind deze erg leuk, en op zich best exclusief (heb er ooit 1 zijn rijden in NL) maar doe mij maar de 997 <_<

aangepast door ivodl
Geplaatst:

Uitzonderingen daargelaten, maar dit hele forum kan toch echt niet kopen waar ze hier de bek vol van hebben. Porker hier, porker daar, zwart of niet zwart, tjongejonge, wat een praatjes, wat een poeha...

Geplaatst:
Uitzonderingen daargelaten, maar dit hele forum kan toch echt niet kopen waar ze hier de bek vol van hebben. Porker hier, porker daar, zwart of niet zwart, tjongejonge, wat een praatjes, wat een poeha...
Ik neem een zwarte en een witte kan gewoon niet kiezen, even wachten op de erfenis <_<
Geplaatst: (aangepast)
Ik neem een zwarte en een witte kan gewoon niet kiezen, even wachten op de erfenis <_<

Vandaag en vandaag alleen mag jij dit zeggen.

aangepast door Rob
Geplaatst:
Mijn idee ;)

als het dan toch een coupé moet zijn dan maar deze :wave::wave:

Geplaatst:
wat een super gave wagen :rolleyes:tis jammer dat alles zo verschrikkelijk zwart is.

PARDON !!! :m:

Geplaatst:

Dooie boel idd zwart binnen en buiten een beetje contrast is IMO mooier, zou hem er echter niet voor laten staan :rolleyes:

Geplaatst:
Dooie boel idd zwart binnen en buiten een beetje contrast is IMO mooier, zou hem er echter niet voor laten staan :wave:

Dat bedoel ik Pierre ! :thumbup:

Smaken verschillen. Ik ben altijd een liefhebber van zwart ! :D

4rahr3k.jpg

:wave:

Geplaatst:
Uitzonderingen daargelaten, maar dit hele forum kan toch echt niet kopen waar ze hier de bek vol van hebben. Porker hier, porker daar, zwart of niet zwart, tjongejonge, wat een praatjes, wat een poeha...

Ieder mens moet iets hebben om van te dromen, anders zou het leven erg snel saai worden. :blink:

wat een super gave wagen :unsure: tis jammer dat alles zo verschrikkelijk zwart is.

Idd, lijkenwagen....

Rennen!!! :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.