Ga naar inhoud

BMW Business CD met icelink iPod connector


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Maik,

PM me even je mailadres. Bestand heb ik nog wel ergens. Ik ga ook ff kijken of ik de beschrijving nog kan vinden dan mail ik dat meteen mee.

het is eindelijk gelukt :wave: maar wat een lastigheid zeg!!! ik moest er eerst achter zien te komen hoe ik dat ding in GW mode kon zetten en dat kreeg ik gisteren "per ongeluk" voor elkaar waardoor ik een firmware ugrade kon doen en daarna text aan kon zetten. Maar toen was de grote vraag... hoe kom ik eventueel weer uit GW mode. Na lang proberen ben ik erachter gekomen dat als ik naar disc 6 ga en dan met de forward knop verder ga ik kan kiezen uit allemaal soorten plays, album, song, artist etc. maar er zit ook een optie "source" bij. Die moet ik dan aanklikken door eerst op het manual knopje te drukken en dan de fast forward knop. Dit moet ik, zoals ik bij jou las, inderdaad 2x doen om het te accepteren. Dat geld voor alle functies blijkbaar.

Nu ik het eindelijk snap valt er wel mee te werken, maar man zo'n handleiding zou dension eigenlijk per soort autoradio moeten geven!

thanx anyway edwin

Link naar reactie

Maik, fijn dat je je Ipod spelend hebt gekregen. Ik heb een BMW Business RDS Cassette player

Na 2 gateway 100 exemplaren en diverse firmware updates voor de Gateway, zijn we (importeur, leverancier en ikzelf) tot de conclusie gekomen dat 't om de een of andere reden niet werkend te krijgen is op mijn radio ondanks het feit dat CD-wisselaar type A en P aangesloten kunnen worden volgens de BMW handleiding. De radio herkent de Gateway niet.

Conclusie:

Dension Gateway 100 werkt niet op BMW Business RDS Cassette !

Link naar reactie

dat is balen zeg!! ik heb op de site van dension wel een compatibility lishiert gevonden zie hier

daarin dat de "business" unit moet werken met de gateway lite, 100 en 300. Blijkbaar moet het dan wel de business cd zijn... wat ga je nu doen, DICE schijnt ook een hele goeie te zijn?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.