Ga naar inhoud

Wickow Mountains


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Terwijl het schitterend weer in Nederland is hebben we her wat last van neerslag :thumbup:

Dat was echter geen reden om afgelopen zaterdag thuis te blijven. Met een paar bekenden de Wicklow Mountains in gegaan en genoten van de prachtige omgeving.

20070811meeting1irelandzz7.jpg

20070811meeting1irelandxq5.jpg

20070811meeting1irelandws2.jpg

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

20070811meeting1irelandqh3.jpg

20070811meeting1irelandbk0.jpg

In de verte is Dublin te zien........... toch leuk zo'n half uurtje rijden en dan bergen in je achtertuin hebben :thumbup:

Geplaatst:

Goeie foto's ! nog 5,5 week en we gaan weer voor onze jaarlijkse vakantie naar Co. Cork. Ben zo'n 7 jaar geleden in de Wicklow Mountains geweest, prachtig gebied.

Ooit in de tachtiger jaren op weg naar de Dublin Ferry 's-nachts eens verdwaald in de Wicklow Mountains. Zag er 's-morgens de zon opgaan, een belevenis, ook het uitzicht op Dublin 's-nachts met alle lichtjes is adembenemend.

gr rob

Geplaatst:
Goeie foto's !

Me Dunkt XL is toch fam van?!

gr wout

Geplaatst:

Schitterende omgeving, Chris...

Moet heerlijk zijn om daar rond te toeren in gelijkgezind gezelschap.

Blijf ons jaloers maken met dergelijke pics en trips.

Geplaatst: (aangepast)

Klopt Wout, maar hij nam toch wel iets anders foto's :kisstogether:

aangepast door ChrisXL
Geplaatst: (aangepast)
Goeie foto's ! nog 5,5 week en we gaan weer voor onze jaarlijkse vakantie naar Co. Cork. Ben zo'n 7 jaar geleden in de Wicklow Mountains geweest, prachtig gebied.

Ooit in de tachtiger jaren op weg naar de Dublin Ferry 's-nachts eens verdwaald in de Wicklow Mountains. Zag er 's-morgens de zon opgaan, een belevenis, ook het uitzicht op Dublin 's-nachts met alle lichtjes is adembenemend.

gr rob

Als de Z meegaat, geef eens een brul. Co. Cork is ook een prachtige omgeving en niet zo heel ver weg. Misschien de eerste Z3forum mini meet :kisstogether: .

aangepast door ChrisXL
Geplaatst:
Als de Z meegaat, geef eens een brul. Co. Cork is ook een prachtige omgeving en niet zo heel ver weg. Misschien de eerste Z3forum mini meet :kisstogether: .

Heb geen andere keus :schater: zzz en 116i ingeruild voor een zzzz 2,5si als enige en dagelijkse auto. dus nu elke dag met een smile rijden.

zit tussen Schull en Goleen, is nog een braaf eindje van Dublin.

tot Cork zon 120 km en dan de rest nog. Wegen zijn nu beter dan 20 jaar geleden, dus afstanden zijn relatief kleiner geworden. Af Ferry Ringaskiddy naar gehuurd huis zon 2 uur, vroeger een halve dag.

gr rob

Geplaatst:
Klopt Wout, maar hij nam toch wel iets anders foto's :kisstogether:

Mja zit toch in de genen,ergens. ;)

Geplaatst:
Heb geen andere keus :schater: zzz en 116i ingeruild voor een zzzz 2,5si als enige en dagelijkse auto. dus nu elke dag met een smile rijden.

zit tussen Schull en Goleen, is nog een braaf eindje van Dublin.

tot Cork zon 120 km en dan de rest nog. Wegen zijn nu beter dan 20 jaar geleden, dus afstanden zijn relatief kleiner geworden. Af Ferry Ringaskiddy naar gehuurd huis zon 2 uur, vroeger een halve dag.

gr rob

Ach Rob, wat is nou afstand? Als het ooit nog eens mooi weer wordt hier is het hier leuk rijden, dan heb je niet zo heel veel erg in afstanden.

Geplaatst:
Ach Rob, wat is nou afstand? Als het ooit nog eens mooi weer wordt hier is het hier leuk rijden, dan heb je niet zo heel veel erg in afstanden.

Chris weet ik, heb al zeer vele km's in IRL afgelegd, zowel per motor als per auto, wij komen er al sinds 1975 jaarlijks. OOk 2 jaar geleden met de zzz. Echter ik vind de weg cork/dublin niet zo aantrekkelijk. Houd meer van het ruige Co. West Cork en Beara Island. vooral daar de coast road (noordzijde) is zeer mooi en vermoeiend om te rijden. Zeker wanneer je in Schull start. bij elkaar een pittig eindje en zeer lange dagtocht met passen en ontelbare bochten (en adembenemende uitzichten).

misschien kunnen we ergen halverwege afspreken?

gr rob

Geplaatst:

prachtige foto's . zeker een keer bezoekje waard met de ZZZ.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.