Ga naar inhoud

Reply & Smiley gebruik


Huub

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als Mod wil ik het volgende geregeld zien te krijgen en vraag jullie medewerking om het forum leesbaar te houden.

Het komt geregeld voor dat posters een reply doen en daar is niks mis mee om te laten zien waar je post op slaat,maar als je dat doet haal dan de foto die erbij staat weg en gebruik alleen de tekst.Waarom omdat het soms erg lang duurt voordat het hele topic verschijnt.

Smiley's zijn leuk en ondersteunen je post en geven vaak aan hoe je iets bedoelt,neem in ieder geval de moeite om er een stukje tekst bij te schrijven en scherp/grappig uit de hoek te komen.

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Mee eens Huub. Met name (no offense) de meer dan levensgrote foto van Martin die 3x werd gequote was wat veel.

Laten we dat afspreken dat mensen bij quotes de link naar plaatjes weghalen (dus alles wat tussen IMG codes staat). Als ik ze zie dan haal ik ze ook wel even weg.

Geplaatst:

Zeker vakantie Huub? :thumbup: Je hebt uiteraard gelijk, ik zie de laatste tijd ook alleen maar reacties met smiley,s alhoewel het mij niet zo irriteert als het herhalen van de foto's

Geplaatst:
Mee eens Huub. Met name (no offense) de meer dan levensgrote foto van Martin die 3x werd gequote was wat veel.

Laten we dat afspreken dat mensen bij quotes de link naar plaatjes weghalen (dus alles wat tussen IMG codes staat). Als ik ze zie dan haal ik ze ook wel even weg.

Maar die was leuk??!!!

Ik zal er voortaan ook rekening mee houden... goed punt van je Huub! :thumbup:

Geplaatst:

Ik wilde een smiley met twee opgestoken duimen gebruiken, maar ja.... :-)

Prima aandachtspunt.

Geplaatst:

Ik dacht het al een tijdje, en jij post het Huub !!! :thumbup:

Ik zal ook onnodige foto's evt in de reply's verwijderen indien hinderlijk ! ^_^

Geplaatst:
Ik dacht het al een tijdje, en jij post het Huub !!! :thumbup:

Ik zal ook onnodige foto's evt in de reply's verwijderen indien hinderlijk ! ;)

Het moet hier niet gekker worden ^_^ , de picture king die foto's gaat verwijderen :schater:
Geplaatst:

Goed punt, helemaal mee eens.

Een mogelijke aanvulling, wanneer een redelijke grote lap tekst gequote wordt terwijl er wordt gereageerd op slecht 1 zin in die tekst het niet relevante deel ook verwijderen. Is duidelijker en leest ook makkelijker.

Geplaatst:

Volgens mij is het wel zo... :blink: ... dat die dubbele-foto-posts vooral geplaatst worden door personen die minder vaak op dit forum aanwezig zijn.

Het "meubilair" stoort zich denk ik allemaal aan die dubbele posts en let daar al op.

En, lezen die "weinig-bezoekers" ook deze post ;) .

Maar Huub, moet gezegt, goed punt :unsure:

Ik zal er zelf in ieder geval nog eens extra, dubbel op letten... :rolleyes:

Geplaatst:
Mee eens Huub. Met name (no offense) de meer dan levensgrote foto van Martin die 3x werd gequote was wat veel.

Laten we dat afspreken dat mensen bij quotes de link naar plaatjes weghalen (dus alles wat tussen IMG codes staat). Als ik ze zie dan haal ik ze ook wel even weg.

Al was deze foto van Martin 1x gequote dan was dat al teveel........ :schater:

Geplaatst:
Al was deze foto van Martin 1x gequote dan was dat al teveel........ :schater:

Zeg niet dat jij hem niet boven je bed hebt hangen!!! :schater::schater::schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.