Ga naar inhoud

M QP geweld(ig)


bmw.z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ik vraag me wel af wat er met deze QP's na een paar maanden op de Nürburgring gebeurt

Verloten op het forum lijkt me wel een leuke actie :unsure:

Geplaatst:

Zo, er heeft er een met een liniaaltje in z'n hand auto's geparkeerd :thumbup: .

Dit moet vast ook een "bliep"-droom voor Martin zijn :foto:... Allemaal witte QP's...

Geplaatst:

Oef, dit is al van even geleden. Herinner me dat ze deze aan het klaarzetten waren voor de curcus ergens begin februari.

Ik had toen een training ivm mijn marshall-werkzaamheden op de Nordschleife.

Was een leuk gezicht iig :foto:

Meestal gaan deze auto's naderhand de shredder in, net zoals de Ringtaxi's elk jaar. Nog leuker is het afremmen via de vangrail wat ze tijdens deze BMW-rijvaardeigheidstraining oefenen...op de Dottinger Hohe wordt daarvoor speciaal een stuk vangrail neergezet elke keer.....gewoon spiksplinternieuwe auto;s worden daartegenaan gezet, echt met 0km op de teller. Allemaal auto's uit voorproductie of met een foutje, maar goed genoeg om te slopen :thumbup:

Geplaatst:
Dit moet vast ook een "bliep"-droom voor Martin zijn :thumbup:... Allemaal witte QP's...

:schater::schater:

Geplaatst:
Zo, er heeft er een met een liniaaltje in z'n hand auto's geparkeerd :thumbup: .

Dit moet vast ook een "bliep"-droom voor Martin zijn :foto:... Allemaal witte QP's...

NIet alleen voor Martin trouwens, ;)

mooooie wagens :foto:

Geplaatst:
Zo, er heeft er een met een liniaaltje in z'n hand auto's geparkeerd :thumbup: .

Dit moet vast ook een "bliep"-droom voor Martin zijn :foto:... Allemaal witte QP's...

Klopt!!!

Maar ik denk dat het een Witte Z3 M-coupe wordt! Alhoewel hij ook weleens Estoril blau kan zijn..

Geplaatst:
Klopt!!!

Maar ik denk dat het een Witte Z3 M-coupe wordt! Alhoewel hij ook weleens Estoril blau kan zijn..

Of een zwarte of zilveren natuurlijk :thumbup::schater:

Geplaatst:
Of een zwarte of zilveren natuurlijk :foto: :schater:

Ach, en jij hebt ook geen problemen met de overstap naar een roadster :foto:.

Heb me altijd laten vertellen dat vrouwen zo wisselvallig als het weer zijn, maar jullie mannen kunnen er ook wat van :thumbup:

Geplaatst:

het zijn hier allemaal slettebakken die bij monsterboard werken. YIIIHAA en de volgende afwerken. :thumbup:

Geplaatst:
Ach, en jij hebt ook geen problemen met de overstap naar een roadster :foto:.

Heb me altijd laten vertellen dat vrouwen zo wisselvallig als het weer zijn, maar jullie mannen kunnen er ook wat van :thumbup:

Hallo, wij hebben het hier over mannen :schater:
Geplaatst:

de volgende die de schredder in moet mogen ze ookff naar hoensbroek komen brengen, scheelt ze weer wat schredwerk!!! :schater:

Ik dacht trouwens dat ze donkerblauwe auto's hadden voor te trainen, althans.......nee ik zie het al dat was natuurlijk vorig jaar!!! :newblush:

13september2006005fp7.jpg

Geplaatst:

Oei

Ik hou dit bijna niet voor mogelijk

Heeft niemand het adres van de "car shredder"

ik zoek nl.een M interieur

Te laat ?

AutoBundles.jpg

Geplaatst:
Ach, en jij hebt ook geen problemen met de overstap naar een roadster :wub:.

Heb me altijd laten vertellen dat vrouwen zo wisselvallig als het weer zijn, maar jullie mannen kunnen er ook wat van :newblush:

Als ik de Roadster niet mooi gevonden had zou ik er nooit 2 in mijn bezit hebben gehad toch ?? De QP vind ik mooier en daar zal mijn voorkeur ook naar uit gaan natuurlijk...loop ik echter tegen een mooie M Roadster op dan zal ik dit zeer zeker overwegen al is het maar voor tijdelijk !

Dus eigelijk zijn wij mannen niet zo wisselvallig maar denken we gewoon iets logischer na :fiew: :schater:

:thumbup::party:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.