Ga naar inhoud

Z3 M Face Lift ???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Deze zal wel schade gehad hebben en daarna omgebouwd zijn, want origineel zijn ze niet zo geleverd. Overigens zeker niet in 1998...

Geplaatst:
Is origineel en zo te lezen een nette :nono: met weinig kilometers wat betreft die eventuele schade die moeten ze in Duitsland vermelden. Dus mocht je geld hebben liggen niet te lang twijfelen <_<

Mijn geld staat op vier wielen + nog wat op rekening :schater: ...helaas moet ik wel eerst de QP verkopen voor ik iets anders halen kan.

Ik wil zowiezo een orginele M en niet een met een aangeplakte face lift kont als die er nooit is geweest !

Geplaatst:

M.i. geen echte <_< Tenzij de eigenaar een M op een "normale" Zzz wil laten lijken.

Geplaatst:

Denk wel dat het een M is, anders wel heel veel werk gehad aan spiegels, kieuwen, stoelen, tachometers, dashboard, uitlaat etc. etc. Ik vermoed of schade achter gehad of de vorige eigenaar voor de facelift-kont wel erg mooi...

Vind het wel jammer dat de auto niet origineel meer is. Ik zou 'm laten staan...

Geplaatst:

Aan wat kan je zien dat het een echte M is? Ze laten de motorblok toch niet zien.

Als je denkt dat het aan de 4 uitlaten , de voorspoiler, spiegels en de kieuwen te zien is kan je het mis hebben.

Ik las net het draadje van Sledgehammer die ook zijn 1.9 ombouwd tot een zeer vette z3. Hij heeft ook 4 uitlaten, spiegels en de m voorspoiler. Dus ik zou eerst kijken of de motorblok ook een M is. Zo te zien lijk het me niet, maar ik ben geen expert. <_<

Succes met je zoektocht

Edit: Bridders heeft wel gelijk over de interieur (dashboard), dus kan beide kanten gaan.

Geplaatst:
Als je denkt dat het aan de 4 uitlaten , de voorspoiler, spiegels en de kieuwen te zien is kan je het mis hebben.

+ M-dashboard, + M-stoelen, + M-tachometers, + stikker van 98 only. Is toch wel veel van het goede... Is dus simpeler om een 98-er M van een facelift achterzijde te voorzien.

Maar ach, ik blader nog niet zo lang op dit forum...

Je kan het maar op 1 manier echt weten en dat is een kijkje gaan nemen

Geplaatst:
+ M-dashboard, + M-stoelen, + M-tachometers, + stikker van 98 only. Is toch wel veel van het goede... Is dus simpeler om een 98-er M van een facelift achterzijde te voorzien.

Maar ach, ik blader nog niet zo lang op dit forum...

Je kan het maar op 1 manier echt weten en dat is een kijkje gaan nemen

Waarschijnlijk heb je toch gelijk.

@ Bluezzz Brother Over die pk hebben we het niet over, want je kan zelf erin typen wat je wilt. Maar als het klopt is het zeker een M

Geplaatst:
Waarschijnlijk heb je toch gelijk.

@ Bluezzz Brother Over die pk hebben we het niet over, want je kan zelf erin typen wat je wilt. Maar als het klopt is het zeker een M

Wat maakt een M nou een M.....

de Motor van 321 pk......alle uiterlijkheden zie je bij allerlei andere motoren ook, kieuwen bumper metertjes uitlaat stoelen stuur pedalen noem maar op.

Als een Z3 te koop staat met 321 pk is het een M, en ja, je kan daar dan wel alles invullen, maar misschien is het dan wel een opgeleukte lelijke eend, verklaart gelijk de vreemde facelift kont. :schater::schater::schater:

Geplaatst:

:schater::schater::schater:<_<

Zou ook kunnen

Geplaatst:
Ik wil zowiezo een orginele M en niet een met een aangeplakte face lift kont als die er nooit is geweest !

We weten allemaal dat een Z3M met facelift-kont niet bestaat. Hier klopt dus iets niet en waarom zou je dan ook maar een seconde overwegen zoiets te kopen???

Geplaatst:
We weten allemaal dat een Z3M met facelift-kont niet bestaat. Hier klopt dus iets niet en waarom zou je dan ook maar een seconde overwegen zoiets te kopen???

Ik denk dat mijn vraag een beetje verkeerd overkwam want natuurlijk heb ik geen seconde overwogen deze te kopen ! Ik poste hem alleen omdat ik nog nooit een face lift met M blok ben tegengekomen en ik wellicht 1 sec twijfelde of dit wel kon.

Geplaatst:
We weten allemaal dat een Z3M met facelift-kont niet bestaat. Hier klopt dus iets niet en waarom zou je dan ook maar een seconde overwegen zoiets te kopen???

X2

in mijn zoektocht ook zoiets tegengekomen. vragen gesteld per mail en uiteraard nooit meer iets gehoord.

Geplaatst:
We weten allemaal dat een Z3M met facelift-kont niet bestaat. Hier klopt dus iets niet en waarom zou je dan ook maar een seconde overwegen zoiets te kopen???

Als je voor origineel gaat is het niets. Als iemand net als de vorige eigenaar de facelift-kont vééél mooier vindt, dan kan dit een unieke gelegenheid zijn.

Het forum staat vol met auto's die naar individuele smaak zijn aangepast (meestal juist richting M). Deze optie heb ik nog niet gezien, maar ik vindt het wel mooi dat iemand gewoon zijn M heeft aangepast naar zijn smaak (ondanks dat het niet de mijne is).

Geplaatst:
We weten allemaal dat een Z3M met facelift-kont niet bestaat. Hier klopt dus iets niet en waarom zou je dan ook maar een seconde overwegen zoiets te kopen???

Oeps, nu ben ik nog niet zolang z3 berijder / liefhebber, maar ik wist dit dus niet :foto:

Sorry voor mijn onnozelheid.. :schater::schater:

Geplaatst:

kleurverschil achterscherm;

3c54_27.JPG

:schater:

Geplaatst:
kleurverschil achterscherm;

:schater:

Inderdaad... niet de moeite genomen om over te spuiten? Arctic vs. titan silber???

Geplaatst:

Ach, zilver is zilver zullen ze denken.....

Dat ziet de domme autokoper toch niet :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.