Ga naar inhoud

Mijn M ervaring


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren een kleine mini meeting in Hilversum gehad met M-roadster( :m: Roadster) en NH-Flatline ( :m: coupe). Ik was al wel weer aan het uitkijken naar iets anders en was aan het twijfelen tussen de 3.0 QP of een MQP maar nu weet ik het zeker....Ik wil een :m:

Wat een ervaring en wat een monster zeg....dit is de 1e auto sinds mijn oude E36 M3 die mij weer rillingen over mijn hele lichaam bezorgde en daarbij ook weer die kick bezorgde waar ik toch steeds naar op zoek ben... :wave: B)

In principe zal ik op zoek gaan naar een MQP maar sluit de aanschaf van een Roadster toch ook niet geheel uit dit omdat deze toch iets makkelijker te vinden zijn en ook qua prijs iets makkelijker zijn ...maarrr voorkeur gaat natuurlijk uit naar de MQP.

Waar ik de 2.8 toch een beetje op toeren moet houden is dit bij de M ten alle tijden aanwezig ! En dan dat geluid in combinatie met de Eisenmann :wub::wave::thumbup:

M-Roadster en NH Flatline thanks voor het helpen bij mijn keuze want volgens mij is alle twijfel weggenomen (nu alleen nog even de QP verkopen (:schater: )!

Wou deze ervaring toch even delen..

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

En weer iemand besmet :wave:

Alvast succes met de komende verkoop en de zoektocht.

't is inderdaad heerlijk genieten kan ik nu uit ervaring zeggen.

Geplaatst:

de titel van dit draadje en je beschrijving gaven mij toch ff een flashback naar de hitkrant van 1984. "En onder de rubriek: mijn eerste keer; deze maand David"

Geplaatst:
En weer iemand besmet :wave:

Alvast succes met de komende verkoop en de zoektocht.

't is inderdaad heerlijk genieten kan ik nu uit ervaring zeggen.

Ik had niet verwacht dat het verschil tussen de 3.0 M3 en 3.2M Roadster zoo groot zou zijn...dit is toch echt weer een andere klasse..

Tja en ik heb altijd gezegd dat ik (na de nodige problemen met mijn M3) nooit meer een M zou nemen :schater: zo zie je maar het bloed kruipt toch altijd weer waar het niet gaan kan !

De QP staat inmiddels al te koop...gelukkig heb ik er totaal geen haast mee en hoeft ie niet perse weg maar mag ie weg !

Geplaatst:
de titel van dit draadje en je beschrijving gaven mij toch ff een flashback naar de hitkrant van 1984. "En onder de rubriek: mijn eerste keer; deze maand David"

:schater::schater::schater: .....het was in ieder geval beter als de 1e keer :schater:

Geplaatst:
de titel van dit draadje en je beschrijving gaven mij toch ff een flashback naar de hitkrant van 1984. "En onder de rubriek: mijn eerste keer; deze maand David"

:schater::schater::wave:

Geplaatst:

Was inderdaad een leuke meeting gisteren in Hilversum. Nog even meegereden met zowel David (werkelijk prachtige sound!!) als ook met Kees AKA nh-flatliner. Die kees weet ook wel van wanten als het gaat om een rotonde eventjes met full lock te nemen. Ja, die :wave: van Ivo is bij de juiste persoon beland. :wave:

Geplaatst:

Tsja wat moet ik zeggen, het verbaast mij niet :wave: Succes met de verkoop cq inkoop van de :wave: en wat betreft hij hoeft niet weg hij mag weg Jehhh Sure :schater:

Geplaatst:
Was inderdaad een leuke meeting gisteren in Hilversum. Nog even meegereden met zowel David (werelijk prachtige sound!!) als ook met Kees AKA nh-flatliner. Die kees weet ook wel van wanten als het gaat om een rotonde eventjes met full lock te nemen. Ja, die B) van Ivo is bij de juiste persoon beland. :wave:

Dat was zeker leuk om te zien......ook het wegrijden bij de stoplichten zag er leuk uit.....die man in zijn 3-er touring keek zijn ogen uit :wave:

Geplaatst:
Tsja wat moet ik zeggen, het verbaast mij niet B) Succes met de verkoop cq inkoop van de :wave: en wat betreft hij hoeft niet weg hij mag weg Jehhh Sure :schater:

Nee Roger idd....ik kan het toch niet laten ....het moet dan uiteindelijk maar blijken of het de juiste keuze is geweest :wave:

En tuurlijk moet de QP wel weg...alleen niet tegen elke prijs..ik bedoel heb er de tijd voor aangezien ie gewoon nog super bevalt ! Een M is alleen net ff lekkerder

Geplaatst:
Nee Roger idd....ik kan het toch niet laten ....het moet dan uiteindelijk maar blijken of het de juiste keuze is geweest :wave:

En tuurlijk moet de QP wel weg...alleen niet tegen elke prijs..ik bedoel heb er de tijd voor aangezien ie gewoon nog super bevalt ! Een M is alleen net ff lekkerder

David... wij gaan weeeeeeeer op dezelfde auto bieden... ik voel het gewoon aankomen!

Ik sta namelijk ook echt op het punt om dat trage 2.8 hok te vervangen door M-power.

Geplaatst:
David... wij gaan weeeeeeeer op dezelfde auto bieden... ik voel het gewoon aankomen!

Ik sta namelijk ook echt op het punt om dat trage 2.8 hok te vervangen door M-power.

Die trage 2.8 is voor jouw al te snel Martin, kijk eens naar een 1.8 goed voor het betere bochtenwerk :schater:
Geplaatst:

...maarrr voorkeur gaat natuurlijk uit naar de M.

Yeah weer een M erbij.

Ik had het ook al tegen Martin gezegd. M-stuf is echte stuf voor jullie. Wordt het helemaal gevaarlijk auf die autobahn. :wave:

Ik vond de 2.8 al geweldig maar zo'n M is echt verslavend.

321 PK er vol op bij het stoplicht, het blijft kicken. :wave:

Geplaatst:
Ik sta namelijk ook echt op het punt om dat trage 2.8 hok te vervangen door M-power.

Niet zo overdrijven, Martin. :wave:

Geplaatst:
Niet zo overdrijven, Martin. :wave:

Inderdaad, gisteren dus ook nog even met David meegereden en ik moet zeggen dat ik zelfs verbaast was door de power die er nog inzat. Zelf ooit een 328i automaat gehad maar dit was toch weer wat feller. Vooral onderin lekker en best vergelijkbaar met een :wave: het houdt alleen allemaal iets eerder op juist daar waar je van de B) nog net een lekkere push krijgt.

Geplaatst:
David... wij gaan weeeeeeeer op dezelfde auto bieden... ik voel het gewoon aankomen!

Ik sta namelijk ook echt op het punt om dat trage 2.8 hok te vervangen door M-power.

Hmmm dat zou zo maar kunnen ja...ligt er een beetje aan wie zijn QP het eerst kwijt is.. :wave:

Qua QP's is de keuze toch wel een beetje beperkt zeker als je het vergelijkt met het aanbod van de M Roadsters...daarom sluit ik een Roadster ook niet uit !

Geplaatst:
Niet zo overdrijven, Martin. :nono:

Jeugdige overmoed Rob <_<

Zoals ik hier verder ook al lees, gaat een 2.8 aardig mee met een :m: , alleen in het laatste gedeelte geeft ie af.

Waar kan je dat laatste gedeelte ervaren ? Op circuit of op de Autobahn, maar daar lijkt het me niet echt moeilijk en is er niet veel echt rijplezier te rapen.

Ik nodig de :m: -rijders uit om de BMW drivers days op Francorchamps es komen mee te rijden. Dan zal je mss merken dat je helemaal geen M dient te hebben om sensaties te ervaren of om snel te gaan...

Maar verder veel succes gewenst met jullie zoektocht hoor. :)

Geplaatst:
Waar kan je dat laatste gedeelte ervaren ? Op circuit of op de Autobahn, maar daar lijkt het me niet echt moeilijk en is er niet veel echt rijplezier te rapen.

Ik nodig de <_< -rijders uit om de BMW drivers days op Francorchamps es komen mee te rijden. Dan zal je mss merken dat je helemaal geen M dient te hebben om sensaties te ervaren of om snel te gaan...

Maar verder veel succes gewenst met jullie zoektocht hoor. :m:

Ben het helemaal met je eens hoor dat je echt geen :nono: hoeft te hebben om sensaties te ervaren. Dat kan in de regen met een 2.8 net zo goed :)

Nee, dat kan indd ook erg goed met een oude ascona of sierra. Maar dan kun je net zo goed stellen dat het nergens voor nodig is om in een 2.8 te rijden als je in een 1.9 met sperr ook lol kunt hebben. Bovendien gaat het bij de :m: ook niet enkel om meer motorvermogen.

Bedankt in ieder geval voor je uitnodiging!

Geplaatst:
Ben het helemaal met je eens hoor dat je echt geen :m: hoeft te hebben om sensaties te ervaren. Bovendien gaat het bij de :m: ook niet enkel om meer motorvermogen.

Klopt; de man/vrouw achter het stuur bepaalt ook in grote mate of de auto snel over een bepaald parcours gejaagd wordt of niet.

Ter vergelijking hier een overzicht van de Autovisie Time Attack 2007 op Zandvoort:

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?p=94460#94460

In de finale rijdt een Mini Cooper S Works GP met "maar" 225 pk naar plaats 15.

In de kwalificatieronde rijdt hij naar plaats 12.

Als je ziet hoeveel pk's meer de anderen aan boord hebben...

:nono:

(Maar de M's doen het wel errug <_< )

Geplaatst:
Ben het helemaal met je eens hoor dat je echt geen <_< hoeft te hebben om sensaties te ervaren. Dat kan in de regen met een 2.8 net zo goed :m:

Nee, dat kan indd ook erg goed met een oude ascona of sierra. Maar dan kun je net zo goed stellen dat het nergens voor nodig is om in een 2.8 te rijden als je in een 1.9 met sperr ook lol kunt hebben. Bovendien gaat het bij de :nono: ook niet enkel om meer motorvermogen.

Bedankt in ieder geval voor je uitnodiging!

Nope dat het sneller is natuurlijk een reden dat ik er een wil hebben...maar zeer zeker niet de enige reden:

- Apart en bijzonder

- Motorgeluid

- Looks

Eigelijk gewoon het totaal plaatje...en er zijn bij mij in de buurt plekken genoeg waar je hem even ongegeneerd open kunt trekken :m: denk dat Thomas wel weet welke :schater:

Geplaatst:
In de finale rijdt een Mini Cooper S Works GP met "maar" 225 pk naar plaats 15.

In de kwalificatieronde rijdt hij naar plaats 12.

Als je ziet hoeveel pk's meer de anderen aan boord hebben...

:nono:

(Maar de M's doen het wel errug <_< )

PK/gewichts verhouding komt ongeveer overeen.

Geplaatst:
Gisteren een kleine mini meeting in Hilversum gehad met M-roadster( :wave: Roadster) en NH-Flatline ( :) coupe). Ik was al wel weer aan het uitkijken naar iets anders en was aan het twijfelen tussen de 3.0 QP of een MQP maar nu weet ik het zeker....Ik wil een ;)

hey man... :foto: jammer dat de eerdere 3.0 test in mn QP je niet heeft kunnen overtuigen... :thumbup: maar goed dat je in ieder geval meerdere vergelijkende ritjes hebt gemaakt (super forum!), kan me voorstellen dat de 80pk tussen 3.0 en :m: je niet in de koude kleren zijn gaan zitten! Gelukkig weet je nu wat je wilt (en geen onzin uitkraamt zoals een QPollega... ik las ergens 'traag 2.8 hok', beetje verwaande statement ahum)

en tja... ik heb nu wel een test ritje in je nwe :m: tegoed <_<

Geplaatst:

Wat de verkoop van je ZZZ niet bevorderd is de bieding van ene MARTINVH op je marktplaats advertentie :foto:

Geplaatst:
Wat de verkoop van je ZZZ niet bevorderd is de bieding van ene MARTINVH op je marktplaats advertentie :foto:

Dat moest ik zelfs van David zelf doen.... dus hij zal wel denken dat het bevoorderlijk is! :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.