Ga naar inhoud

zzzz


rdeknegt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag mijn zzz ingeruild (samen metde 1 serie) voor een zzzz

bouwjaar 2005

2,5SI

Titansilber metallic

17 inch turbine velgen

climate control

pd control

alarm klasse III

elec kap

leren bekleding

dus dat wordt straks dagelijks genieten :)

rob

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
wow.. geweldig Gefeliciteerd

Ben benieuwd naar de foto's

anita, nog een weekje geduld en dan hopen dat komend weekend de zon schijnt. Keep your fingers crossed

gr rob

Geplaatst:

Fotos zeggen meer dan 1000 woorden!

Geplaatst:
Fotos zeggen meer dan 1000 woorden!

correct, klein probleempje: krijg hem (nou ja krijgen :) ) pas over een week, dus foto's komen er aan

rob

Geplaatst:

Heb je je Z en je 1 serie moeten inruilen? WOW

Je wilt die Z4 dus heel graag hebben, het moet zeker een hele mooie zijn. Ik wacht op de :)

Gefeliciteerd

;)

Geplaatst:

Vond toevallig mijn nieuwe aanwinst op internet

87957648la7.jpg60159064zo5.jpg28877482uh1.jpg

60988588um1.jpg

Geplaatst:

Heer de Knegt, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :)

Geplaatst:

Ik ben jalours!!!

Mooi ding!! Zilver is echt de beste kleur voor de Z4!

Geplaatst:

ook namens mij van harte gefeliciteerd.

Geplaatst:

Gefeliciteerd met deze nieuwe aankoop. Veel plezier ermee.

Maarre... is dit geen draadje voor de Member´s Gallery?

Geplaatst:

Verstandige keus :thumbup:

Heel veel plezier ervan, de kleur is echt heel mooi en die orginele turbine wielen sieren 'em absoluut... :rolleyes:

Geplaatst:

</a>Vond toevallig mijn nieuwe aanwinst op internet

Wow, ik dacht dat ik mijn zilveren M nooit zou verkopen maar dit is toch ook wel heeeel fraai.

Top!

Geplaatst:
</a>Vond toevallig mijn nieuwe aanwinst op internet

Wow, ik dacht dat ik mijn zilveren M nooit zou verkopen maar dit is toch ook wel heeeel fraai.

Top!

Zodacht ik ook over mijn 1 serie en zzz, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan .

Daarnaast heb ik eens een kosten plaatje gemaakt: 2 auto,s, 2 x wegenbelasting, 2 x verzekering, 2 x afschrijving, 2 x onderhoud. ik kan er maar in 1 tegelijk rijden. Mijn vrouw heeft geen rijbewijs en ook geen interesse er in.

Dus staat altijd 1 auto stil, in de praktijk de zzz. En aangezien die in mijn garage aan de kant stond, opgekrikt op verrrijdbare dollies, kost het 15 minuten om die uit te graven. In weekend geen probleem, maar zoiets doe je niet smorgens wanneer je gaat werken.

Maar dan zit je wel te balen wanneer plots de zon schijnt en de cabrio's/roadsters ( vaak nog met kap dicht, de sukkels) om je oren vliegen.

Dus is het binnenkort simpeler

gr rob

Geplaatst:
Zodacht ik ook over mijn 1 serie en zzz, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan .

Daarnaast heb ik eens een kosten plaatje gemaakt: 2 auto,s, 2 x wegenbelasting, 2 x verzekering, 2 x afschrijving, 2 x onderhoud. ik kan er maar in 1 tegelijk rijden. Mijn vrouw heeft geen rijbewijs en ook geen interesse er in.

Dus staat altijd 1 auto stil, in de praktijk de zzz. En aangezien die in mijn garage aan de kant stond, opgekrikt op verrrijdbare dollies, kost het 15 minuten om die uit te graven. In weekend geen probleem, maar zoiets doe je niet smorgens wanneer je gaat werken.

Maar dan zit je wel te balen wanneer plots de zon schijnt en de cabrio's/roadsters ( vaak nog met kap dicht, de sukkels) om je oren vliegen.

Dus is het binnenkort simpeler

gr rob

Rob , ZZZZ ziet er fantastisch uit en je rekensom is duidelijk. Een ZZZ moet rijden en niet in de garage staan. Da's zonde.

Veel plezier met de ZZZZ.

Geplaatst:

Slimme keuze en per saldo nog economischer ook kan de Minister van Financien thuis niks tegen inbrengen :rolleyes:

Geplaatst:
Zodacht ik ook over mijn 1 serie en zzz, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan .

Daarnaast heb ik eens een kosten plaatje gemaakt: 2 auto,s, 2 x wegenbelasting, 2 x verzekering, 2 x afschrijving, 2 x onderhoud. ik kan er maar in 1 tegelijk rijden. Mijn vrouw heeft geen rijbewijs en ook geen interesse er in.

Dus staat altijd 1 auto stil, in de praktijk de zzz. En aangezien die in mijn garage aan de kant stond, opgekrikt op verrrijdbare dollies, kost het 15 minuten om die uit te graven. In weekend geen probleem, maar zoiets doe je niet smorgens wanneer je gaat werken.

Maar dan zit je wel te balen wanneer plots de zon schijnt en de cabrio's/roadsters ( vaak nog met kap dicht, de sukkels) om je oren vliegen.

Dus is het binnenkort simpeler

gr rob

Ik vroeg mij al af hoe je een 1 serie en een ZZZ kon inruilen op een ZZZZ maar duidelijk verhaal je hebt volkomen gelijk, heel veel plezier met je ZZZZ hij ziet er gelikt uit :thumbup:

PS, zomer begint in augustus volgens Dhr. P. Paulusma :rolleyes:

Geplaatst:

Top man!

Mooie wagen

Gefeliciteerd! :kisstogether:

En dan nu maar hopen dat die Paulusma gelijk krijgt!

Geplaatst:

Wijs hoor, mooie ZZZZ (vergat bijna 1 Z :unsure:)... :kisstogether:

En aangezien pas halverwege de week het mooie weer begint (volgens zeggen...) mis je nu ook nog niks, maar het wachten wat draaglijker.

Heel veel plezier gewenst met je a.s. nieuwe aanwinst!!!

Geplaatst:

Mooie aanwinst, goede oplossing gekozen zo is het vaker genieten op de weg en daar gaat het toch om!

Geplaatst:

Gefeliciteerd Rob uiteraard vind ik ook dat je de juiste keuze hebt gemaakt, je gaat hier veel plezier en comfort van krijgen.

Groet,

André

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.