Ga naar inhoud

becker indianapolis pro


maarten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Even mijn ervaringen delen over mijn nieuwe caraudio.

beckerindianapolisdn4.jpg

Gisteren een BECKER indianapolis laten monteren, oude pioneer radio was overleden.

Alles zit op dit fantastische apparaat: bleutooth telefoon, navigatie, mp3, hele goede radio ontvangst.

Kortom een echte aanrader als je op zoek bent naar een goed apparaat voor in de Z3.

Past ook erg mooi in het dashboard.

Nu nog andere speakers denk ik, lees veel goeds over de Focal speakers, zijn er nog andere aanraders?

Suggesties welkom.

Groeten Maarten :thumbup:

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hoi Maarten,

Heb je een foto van de ingebouwde set?

Ben benieuwd!

Zo, jij bent snel, net nog geen foto, nu wel!

Toppie!

Voor welk type heb jij gekozen:

Indianapolis Pro 7950

Indianapolis Pro 7952

Indianapolis Pro 7953

Indianapolis Pro 7955

En waarom?????

Geplaatst:
Hoi Maarten,

Heb je een foto van de ingebouwde set?

Ben benieuwd!

Foto van de set in het dashboard ga ik even toevoegen!

Meteen maar even een foto gemaakt in het donker met de dashboard verlichting rood!

dsc02899av6.jpg

Shot with DSC-P200 at 2007-07-13

Groeten Maarten :thumbup:

Geplaatst:

Mooie unit! :thumbup:

Vloekt het rood niet erg met de amber verlichting? Je kunt op de Beckers toch ook de amber verlichting kiezen dacht ik? :wave:

Geplaatst:
Mooie unit! :thumbup:

Vloekt het rood niet erg met de amber verlichting? Je kunt op de Beckers toch ook de amber verlichting kiezen dacht ik? :wave:

Het type nummer van de indianapolis geeft de kleur verlichting aan:

7950 is amberkleurig

7952 is rood

7953 is groen

7955 is blauw.

Rood vloekt niet mijns inziens, dashboard verlichting past er mooi bij.

Geplaatst:
Mooie unit! :thumbup:

Vloekt het rood niet erg met de amber verlichting? Je kunt op de Beckers toch ook de amber verlichting kiezen dacht ik? :wave:

Had in mijn vorige ZZZ de amber. Staat ook mooi omdat oa het klokje amber cijfers heeft, maar de rest van de dashverlichting is weer wat roder. Vond het dus allebei wel kunnen.

Wat design betreft vond ik 'm prima bij het dash passen dus daarom had ik die keuze ook gemaakt. Had m alleen zonder bluetooth.

Geplaatst:

Yep, als je wilt vervangen echt de beste keus. Eeen beetje retro net als de Z3 :blink:

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Heb de JVC variant hiervan. Kan ik gewoon alle kleuren kiezen via menu.

Rood, Amber is wel het mooist. Verder moet ik weer eens nieuwe update

halen voor de navi.. Ze maken hier met de dag rotondes bij.

Verder is de Dual tuner geweldig!

kd-nx1r.jpg

Ook is er een bmw versie van de becker. Geloof dat pierezz deze

heeft. Deze heeft ook ibus functionaliteit en exacte kleur van andere

dashboard instrumenten.

Geplaatst:

Maarten,

Ik zat er vanmiddag naar te kijken... past inderdaad erg mooi bij de algehele lijn/kleurstelling van het interieur!!! Leuk ding!

Geplaatst:

Dylotic terug :thumbup::thumbup:

Geplaatst:
Heb de JVC variant hiervan. Kan ik gewoon alle kleuren kiezen via menu.

Rood, Amber is wel het mooist. Verder moet ik weer eens nieuwe update

halen voor de navi.. Ze maken hier met de dag rotondes bij.

Verder is de Dual tuner geweldig!

kd-nx1r.jpg

Ook is er een bmw versie van de becker. Geloof dat pierezz deze

heeft. Deze heeft ook ibus functionaliteit en exacte kleur van andere

dashboard instrumenten.

Hoi Dylotic

Welke typenummer heeft deze uitvoering?

  • 7 maanden later...
Geplaatst:

heb zelf ook de rood kleurige decker systeem, alleen ik zoek de pinnetjes om hem eruit te kunnen halen... of weet jullie mischien of dit systeem een iso stekker achter heeft ? dit voor mij carkit parrot...

Greetss

jeff

Geplaatst:
Heb de JVC variant hiervan. Kan ik gewoon alle kleuren kiezen via menu.

Rood, Amber is wel het mooist. Verder moet ik weer eens nieuwe update

halen voor de navi.. Ze maken hier met de dag rotondes bij.

Verder is de Dual tuner geweldig!

kd-nx1r.jpg

Ook is er een bmw versie van de becker. Geloof dat pierezz deze

heeft. Deze heeft ook ibus functionaliteit en exacte kleur van andere

dashboard instrumenten.

Geen vergelijk, is veel duurder en mist essentiele opties zoals bv bluethoot

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.