Ga naar inhoud

Onderdelen interieur


Dennis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Weet iemand waar ik voordelig nieuwe onderdelen voor het interieur van de Z3 kan krijgen, zoals instaplijsten ed.

roodkapje(ruud) in reeuwijk..ruud en marijke zijn op vakantie van 12 juli t/m 5 augustus...

btw. welkom op 't forum ;)

Geplaatst:

welkom hier op het forum

btw een introductie wordt zeer op prijs gesteld ;)

Geplaatst:

:sleepy:-->

QUOTE(Richard B @ 11 Jul 2007, 21:22)
welkom hier op het forum

btw een introductie wordt zeer op prijs gesteld ;)

ben ik helemaal met je eens,richard.

Geplaatst:
:sleepy:--><div class='quotetop'>QUOTE(Richard B @ 11 Jul 2007, 21:22) </div><div class='quotemain'><!--quotec-->welkom hier op het forum

btw een introductie wordt zeer op prijs gesteld ;)

ben ik helemaal met je eens,richard.

smilie_bad.gif

Welkom hier, voor dit soort nieuwe onderdelen toch de dealer......... dat is ook waar Roodkapje het vandaan haalt :sleepy:

Raadzaam is om bij meerdere $tealers een prijs op te vragen, die kan namelijk aanzienlijk verschillen.

Geplaatst:

QUOTE(Richard B @ 11 Jul 2007, 21:22)

welkom hier op het forum

btw een introductie wordt zeer op prijs gesteld

ben ik helemaal met je eens,richard.

Ik ook ;)

Geplaatst:

Hi Dennis,

Ik denk gewoon bij de dealer of kijk eens op Ebay.

<_<

Geplaatst:

Ook van mijn kant welkom Dennis.

In je vraag komen twee woorden voor die in de praktijk moeilijk samen kunnen gaan: voordelig & nieuw. Koop de onderdelen bij de dealer, dan zijn ze nieuw, maar betaal je in de meeste gevallen wel de hoofdprijs. Maar ook gebruikte onderdelen kunnen heel interessant zijn, mits goed onderhouden. Daarvoor kan je inderdaad eens op Ebay kijken en met name op Ebay.de, aangezien het aanbod daar groter is.

Meld je lekker aan op Ebay en begin je zoektocht. Ben heel benieuwd wat uiteindelijk het resultaat is geworden, dus even foto's plaatsen van voor en na de aanpassingen.

Geplaatst:
dus even foto's plaatsen van voor en na de aanpassingen.

en dat bedoelde ik dus........................................ <_<

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.