Ga naar inhoud

Onderdelen interieur


Dennis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Weet iemand waar ik voordelig nieuwe onderdelen voor het interieur van de Z3 kan krijgen, zoals instaplijsten ed.

roodkapje(ruud) in reeuwijk..ruud en marijke zijn op vakantie van 12 juli t/m 5 augustus...

btw. welkom op 't forum ;)

Link naar reactie

:sleepy:-->

QUOTE(Richard B @ 11 Jul 2007, 21:22)
welkom hier op het forum

btw een introductie wordt zeer op prijs gesteld ;)

ben ik helemaal met je eens,richard.

Link naar reactie
:sleepy:--><div class='quotetop'>QUOTE(Richard B @ 11 Jul 2007, 21:22) </div><div class='quotemain'><!--quotec-->welkom hier op het forum

btw een introductie wordt zeer op prijs gesteld ;)

ben ik helemaal met je eens,richard.

smilie_bad.gif

Welkom hier, voor dit soort nieuwe onderdelen toch de dealer......... dat is ook waar Roodkapje het vandaan haalt :sleepy:

Raadzaam is om bij meerdere $tealers een prijs op te vragen, die kan namelijk aanzienlijk verschillen.

Link naar reactie

QUOTE(Richard B @ 11 Jul 2007, 21:22)

welkom hier op het forum

btw een introductie wordt zeer op prijs gesteld

ben ik helemaal met je eens,richard.

Ik ook ;)

Link naar reactie

Ook van mijn kant welkom Dennis.

In je vraag komen twee woorden voor die in de praktijk moeilijk samen kunnen gaan: voordelig & nieuw. Koop de onderdelen bij de dealer, dan zijn ze nieuw, maar betaal je in de meeste gevallen wel de hoofdprijs. Maar ook gebruikte onderdelen kunnen heel interessant zijn, mits goed onderhouden. Daarvoor kan je inderdaad eens op Ebay kijken en met name op Ebay.de, aangezien het aanbod daar groter is.

Meld je lekker aan op Ebay en begin je zoektocht. Ben heel benieuwd wat uiteindelijk het resultaat is geworden, dus even foto's plaatsen van voor en na de aanpassingen.

Link naar reactie
dus even foto's plaatsen van voor en na de aanpassingen.

en dat bedoelde ik dus........................................ <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.