Ga naar inhoud

Waar kan ik zelf de auto wassen?


*Nicole*

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

He hallo allemaal,

Tot nu toe rijd ik ieder weekend naar mijn ouders om mijn auto te wassen maar daar ben ik een beetje klaar mee. Ik wil graag mijn auto in de buurt kunnen wassen in plaats van een half uur heen en een half uur terug te rijden.

Nu zijn er van die wasboxen maar die hebben hogedrukspuiten en die wil ik niet op mijn auto zetten. Misschien overemotioneel maar ik heb het gevoel dat die kracht op de auto nooit goed kan zijn....

Weet iemand een wasplaats in Delft waar ik gewoon mijn auto kan afspoelen en een emmertje warm water kan halen?

Of ben ik op zoek naar iets wat niet eens bestaat....?

Groeten!

Nicole

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Euh... Bij mij voor de deur!

Alleen wel oppassen voor die blauwe smurfen, want illegaal is 't wel ;-)

Tot nu toe is het altijd goed gegaan :mellow::blink:

HJ2

Geplaatst:
He hallo allemaal,

Tot nu toe rijd ik ieder weekend naar mijn ouders om mijn auto te wassen maar daar ben ik een beetje klaar mee. Ik wil graag mijn auto in de buurt kunnen wassen in plaats van een half uur heen en een half uur terug te rijden.

Nu zijn er van die wasboxen maar die hebben hogedrukspuiten en die wil ik niet op mijn auto zetten. Misschien overemotioneel maar ik heb het gevoel dat die kracht op de auto nooit goed kan zijn....

Weet iemand een wasplaats in Delft waar ik gewoon mijn auto kan afspoelen en een emmertje warm water kan halen?

Of ben ik op zoek naar iets wat niet eens bestaat....?

Groeten!

Nicole

Ik zou ook niet meer door de regen rijden met meer dan 60km/u ..... :schater::schater:

En pas vooral op voor de vliegjes die met 120km/u je bumper raken en enorme gaten veroorzaken :blink:

Geplaatst:
Ik zou ook niet meer door de regen rijden met meer dan 60km/u ..... :schater::schater:

En pas vooral op voor de vliegjes die met 120km/u je bumper raken en enorme gaten veroorzaken :blink:

Nou zeg.... :mellow:

Ik ben nu eenmaal geen fan van hogedrukreinigers...

Maar ik begrijp de boodschap! :P

Geplaatst:
Nou zeg.... :blink:

Als je met de hogedrukreiniger op afstand blijft staan en de auto er mee "besproeit" is er toch niets om bang voor te zijn?

Geplaatst:

mijn zwager zweert bij zijn hogedrukspuit. Hij heeft wel een auto met de nodige kale plekken...... Overigens is dat wel een Ford. Verschil moet er zijn! Persoonlijk was ik ook met emmertjes en tuinslang. Gaat prima.

Geplaatst:
Ik zou ook niet meer door de regen rijden met meer dan 60km/u ..... :schater::schater:

En pas vooral op voor de vliegjes die met 120km/u je bumper raken en enorme gaten veroorzaken :blink:

En vlak vooral niet uit wat die vliegjes met je rechtervoorwiel kunnen doen :mellow:

Geplaatst:
En vlak vooral niet uit wat die vliegjes met je rechtervoorwiel kunnen doen ;)

Die was onder de gordel.... :schater::schater:

Geplaatst:
;)

Je weet welke auto ik verkozen heb tot mooiste tijdens MenW rit.... :sleepy:

Geplaatst:
Je weet welke auto ik verkozen heb tot mooiste tijdens MenW rit.... :sleepy:

Oja! Das waar ook! ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.