Ga naar inhoud

First Irish Z meet


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren in alle vroegte vertrokken van Dublin naar Ballygally in Noord Ierland waar we de eerst Z meeting hadden.

Er zijn hier bijzonder weinig Z's en nog minder aangesloten bij Zroadster.

Toch waren er zo'n 6 stuks op komen dagen voor de allereerste meeting in Ierland.

2 x Z3 2.0

1 x Z3 2.8

1 x Z4 2.0

1 x Z4QP 3.0

1 x ///MR

De dag begon met wat miezerige regenbuien, maar geleidelijk aan werd het weer steeds beter en warmer.

Op weg naar het start punt, Ballygally Castle.

20070707meeting1irelandvz1.jpg

Startpunt van de tour. Een zeer mooi tot hotel verbouwd historisch kasteel.

20070707meeting1irelandpb4.jpg

20070707meeting1irelanduh8.jpg

20070707meeting1irelandpb7.jpg

20070707meeting1irelandqu7.jpg

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Mooie foto's Chris :kisstogether:

Wie weet zijn het er de volgende keer meer.

Die Z4QPE ziet er toch wel lekkr uit in die kleur.

Geplaatst:

Eerste stuk van de rit langs de noord kust, en ja hoor regen :kisstogether: Zeker op deze wegen oppassen geblazen als het nat is met 300+ pk :wave:

20070707meeting1irelandvc9.jpg

20070707meeting1irelandfk2.jpg

20070707meeting1irelandjp2.jpg

20070707meeting1irelandrp0.jpg

Geplaatst:

Het werd droog.......tijd voor de eerste stop.

20070707meeting1irelandix6.jpg

Je zou Schotland moeten kunnen zien :wave: ............ik zag dus niks :kisstogether:

20070707meeting1irelandvb1.jpg

20070707meeting1irelandkr6.jpg

20070707meeting1irelandgl2.jpg

Geplaatst:

Leuke reportage en mooie foto's Chris.... :wave:

Als je de volgende keer met wat meer ZZZ'tjes in Ierland wilt toeren... organiseer dan een gezamenlijke toch met dit forum..

zien we jouw weer (eens :kisstogether: ) .... en rijden we door een prachtig land...zonder veel drempels... en de regen die zijn we ondertussen wel gewend.

Ik denk vast dat er wel een aantal forumleden hier voor in zijn...toch ???

Geplaatst: (aangepast)

Next stop, de watervallen bij Glenarrif... waar we doorweekt werden door de spray. :kisstogether:

20070707meeting1irelandvo4.jpg

shit!! moet ik hier helemaal naar boven? :wave:

20070707meeting1irelandyw5.jpg

20070707meeting1irelandtm8.jpg

20070707meeting1irelandnn0.jpg

20070707meeting1irelandem4.jpg

20070707meeting1irelandav1.jpg

aangepast door ChrisXL
Geplaatst: (aangepast)

Weer op weg naar de volgende stop.......... en ja hoor ..... weer regen :wave:

20070707meeting1irelandjg0.jpg

20070707meeting1irelandnu1.jpg

Nee geen zin om uit de auto te stappen en weer nat te worden.......

20070707meeting1irelandax1.jpg

Oke.... toch maar wel, het lijk wel weer droog te worden... :kisstogether:

20070707meeting1irelandlk3.jpg

Droog! Snel allemaal weer "top down"!

20070707meeting1irelandvi7.jpg

aangepast door ChrisXL
Geplaatst:

En weer verder op weg naar de volgende stop.

20070707meeting1irelandby4.jpg

Het klaart nu helemaal op, vanaf nu de rest van de middag topless kunnen rijden en zowaar wat kleur opgedaan!

20070707meeting1irelandyt7.jpg

20070707meeting1irelanddn7.jpg

20070707meeting1irelanduf9.jpg

Geplaatst:

Next stop. Carrick-a-Rede touw brug.

20070707meeting1irelandjg1.jpg

20070707meeting1irelandol4.jpg

20070707meeting1irelander2.jpg

Een touw brug verbindt het vaste land met het grootste eiland op de foto........ doodeng :kisstogether:

20070707meeting1irelandwv9.jpg

20070707meeting1irelanduq4.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Gelukkig weer vaste grond onder de voeten en weer terug naar vertrouwde zaken......... auto rijden :kisstogether:

20070707meeting1irelandju1.jpg

20070707meeting1irelandwt6.jpg

20070707meeting1irelandst4.jpg

20070707meeting1irelandmb9.jpg

20070707meeting1irelandhz1.jpg

aangepast door ChrisXL
Geplaatst:

Next stop. The Giants Causeway. Een hele bijzondere basalt formatie waar er maar twee in de wereld van zijn. Eén hier en de andere in Schotland, onder water. Naar verluid is dit onstaan door een gevecht tussen twee reuzen.. aaah het land van mythes. Ik ben nog geen lepricorns of elfjes tegen gekomen, maar naar het schijnt heb je meer kans die in het binnenland tegen te komen....

20070707meeting1irelandmy6.jpg

20070707meeting1irelandbz7.jpg

Vrouwen namen zijn hier onmogelijk :wave: deze twee: Mairead en Grainne.... (en natuurlijk sprak ik hun naam elke keer weer verkeerd uit :kisstogether: )

20070707meeting1irelandoa9.jpg

Een aantal waaghalzen.

20070707meeting1irelandid6.jpg

Lyall, onze MI6 vertegenwoordiger, oversees it all...

20070707meeting1irelandmo1.jpg

De reus moest natuurlijk ook muziek kunnen maken..... zohier "the Giants organ" Een hele bizarre rotsformatie.

20070707meeting1irelandxl7.jpg

20070707meeting1irelandxr0.jpg

20070707meeting1irelandhn5.jpg

20070707meeting1irelandjm3.jpg

Al met al een prachtige, ruige omgeving

20070707meeting1irelandjx4.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Vertrek van de Giants Causeway.

20070707meeting1irelandii4.jpg

Onderweg naar onze diner locatie. Portrush, surf city van Ierland.

En geloof me, surfen kan je er zeker, wat een golven! Direct van de Atlantische oceaan.

20070707meeting1irelandbn1.jpg

20070707meeting1irelandcq1.jpg

Portrush, mijn laatste foto's, daarna ging ik me met de belangrijke zaken bezig houden.... het diner.

20070707meeting1irelanded8.jpg

20070707meeting1irelandhs6.jpg

That's all folks :kisstogether:

De volgende meeting zal voor mij dichter bij huis worden, ik help dan met de routes.

Het wordt een rit door de Wicklow mountains met een overnachting, en diner in de hoogste pub van Ierland. Johnnie Fox

Tot dan :wave::angry:

aangepast door ChrisXL
Geplaatst:

Leuke en mooie fotos chris :kisstogether:

Geplaatst:

Mooi man. Ik wil best een keer de oversteek maken. Is weer eens wat anders

Geplaatst:

Ik vind het helemaal niets. Laat mij maar lekker rondrijden in Overijssel en omstreken, desnoods met een uitschieter naar mien brurke in Leeuwarden.

Ik ben helemaal niet jaloers... :blink:

Chris, geniet ervan! :blink:

Geplaatst:

Thanks Rob....

Het is weer eens wat anders, toeren met zo'n kleine groep!

Heel gezellig, en heeeel snel... die 2.0 die gaan hard, en liggen toch een stuk beter op de weg dan de 2.8.

De Z4QP is een heel ander verhaal, wat een wegligging heeft dat ding :blink:

Maar voor de geinteresseerden... half augustus in Ierland een weekend door de bergen....

Geplaatst:

I'd love to, maar redt dat niet, Chris....

Geplaatst:

btje jammer van de regen af en toe maar wat een prachtige rit zeg.

Geplaatst:

Hoi Chris, mooie omgeving om te touren!! Ziet ernaar uit dat je je prima hebt vermaakt, ondanks een paar kleine buitjes.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.