Ga naar inhoud

Gelukt


Ron

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

:D Gefeleciteerd mensen. Ik wens jullie enorm veel plezier met die mooie Z.

Als het kenteken er pas is bij slecht weer dan troost jullie: In de regen rijd een Z ook geweldig.

Geef eens wat gegevens, km.stand, bouwjaar en extra's, altijd leuk.

Welkom in "The Z lane", Frietje. :D ;) :D

Link naar reactie

De plaatselijke garage bij mij in het dorp heeft een Z3///M roadster staan uit 1997 met 30.000 km op de teller.

Zit helemaal nieuw in de lak (zwart).

De prijs is € 27.500 (zonder inruil)

Het ging mijn budget helaas wat te boven. ;)

Ziet er echt geweldig uit.

Is dat een redelijke prijs?

Link naar reactie
De plaatselijke garage bij mij in het dorp heeft een Z3///M roadster staan uit 1997 met 30.000 km op de teller.

Zit helemaal nieuw in de lak (zwart).

De prijs is € 27.500 (zonder inruil)

Het ging mijn budget helaas wat te boven. :D

Ziet er echt geweldig uit.

Is dat een redelijke prijs?

Is wel een hele mooie prijs (zeker gezien de km. stand) Hoop volgend jaar zoiets tegen te komen, dan zal ik serieus nadenken over toch een sneller model.

Maar jij gefeliciteerd! En wat klaaz al zei: pracht kleur!

Oh, en laat je niet gek maken door al die verhalen hier over chroom, 17" velgen en dat soort dingen...nergens voor nodig :D

Link naar reactie

Ik zal me niet snel gek laten maken, maar er is wel leuk spul te koop.

By the way, er zijn er op het forum toch wel meerdere liefhebbers die zich toch wel een beetje gek hebben laten maken.

Daar kan ik ook nog wel bij.

Link naar reactie

Ik zeg maar een ding: nooooooit proefrijden in zo'n ///M, dan ben je verkocht, letterlijk en figuurlijk, :D

Verder zou ik zo'n ///M nooit kopen bij de dealer om de hoek maar van de 1e maximaal 2e eigenaar met volledige onderhoudshistorie of van de BMW dealer met garantie B)

Wie geeft zijn geld nou uit aan mooie wielen en chroomdingetjes :sleepy:

Link naar reactie
Ik zeg maar een ding: nooooooit proefrijden in zo'n ///M, dan ben je verkocht, letterlijk en figuurlijk,  :D

Verder zou ik zo'n ///M nooit kopen bij de dealer om de hoek maar van de 1e maximaal 2e eigenaar met volledige onderhoudshistorie of van de BMW dealer met garantie B)

Wie geeft zijn geld nou uit aan mooie wielen en chroomdingetjes :sleepy:

Ik heb mijn 97 er z3m roadster ook bij de adelaar gekocht met 50000 op de klok.

Kostte toen 30000 euro.Heb hem nu 2 jaar loopt als de zonnetje en gebruikt geen druppel olie.(pierrez heeft natuurlijk gelijk, bij de bmw dealer loop je minder risico maar die laat je dat wel zelf betalen)

Met de zon op je pan B) in de alpen bergpassen met vele bochten beklimmen en gebruik maken van de power is echt cool.Ik heb nog geen microseconde spijt gehad dat ik voor een m gekozen heb.

Groetjes Jan

Link naar reactie
Wie geeft zijn geld nou uit aan mooie wielen en chroomdingetjes :

Hhmm.......uhh.......fluit fluit........ :sleepy:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik zeg maar een ding: nooooooit proefrijden in zo'n ///M, dan ben je verkocht, letterlijk en figuurlijk,  :wub:

Verder zou ik zo'n ///M nooit kopen bij de dealer om de hoek maar van de 1e maximaal 2e eigenaar met volledige onderhoudshistorie of van de BMW dealer met garantie :wub:

Wie geeft zijn geld nou uit aan mooie wielen en chroomdingetjes :wub:

Ik heb mijn 97 er z3m roadster ook bij de adelaar gekocht met 50000 op de klok.

Kostte toen 30000 euro.Heb hem nu 2 jaar loopt als de zonnetje en gebruikt geen druppel olie.(pierrez heeft natuurlijk gelijk, bij de bmw dealer loop je minder risico maar die laat je dat wel zelf betalen)

Met de zon op je pan :D in de alpen bergpassen met vele bochten beklimmen en gebruik maken van de power is echt cool.Ik heb nog geen microseconde spijt gehad dat ik voor een m gekozen heb.

Groetjes Jan

Ik zag zojuist Jan op het forum en keek even naar zijn geplaatste posts. Opvallend: de prijs van zijn ///M. Kijk wanneer hij kocht, dus hoe oud en kilometerstand. Wat zijn de prijzen inmiddels vergelijkbaar anders! :wub:

Link naar reactie
Ja, het lijkt net of de B) versies alleen maar duurder worden, de prijs waar ik hem voor hebt gekocht een half jaar geleden kan ik hem nou niet meer voor kopen.

Laten we het hopen, het kaf scheidt zich van het koren :m:

Zoek maar eens een hele goede met volledige historie onder de 70000km voor onder de 25K ;)

Link naar reactie
Ja, het lijkt net of de B) versies alleen maar duurder worden, de prijs waar ik hem voor hebt gekocht een half jaar geleden kan ik hem nou niet meer voor kopen.

Ik zie de prijzen alleen maar dalen, of je hebt hem toen al voor weinig kunnen kopen :m: ;)

Link naar reactie
Ja, het lijkt net of de  :D versies alleen maar duurder worden, de prijs waar ik hem voor hebt gekocht een half jaar geleden kan ik hem nou niet  meer voor kopen.

Ik zie de prijzen alleen maar dalen, of je hebt hem toen al voor weinig kunnen kopen :huh::m:

Post van 2004, Jan: "Ik heb mijn 97 er z3m roadster ook bij de adelaar gekocht met 50000 op de klok. Kostte toen 30000 euro. Heb hem nu 2 jaar."

Gekocht in 2002 dus. Was toen 5 jaar oud, met 50.000 op de klok. Prijs € 30.000.

Normale prijs toen, lijkt mij. Logisch dat diezelfde auto nu goedkoper is. Of in elk geval zou moeten zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.