Ga naar inhoud

A.S. Vrijdag 6-7-2007 bij DGB.....


Aanbevolen berichten

Aanstaande vrijdag ( 6-7-2007 ) bij de grote beurt op TV ...... word een Z3 onder handen genomen. :rolleyes:

Ik weet niet of dit een herhaling is. IK heb hem in ieder geval nog niet gezien.

Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik denk niet dat het er beter op word... ben benieuwd

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aanstaande vrijdag ( 6-7-2007 ) bij de grote beurt op TV ...... word een Z3 onder handen genomen. :rolleyes:

Ik weet niet of dit een herhaling is. IK heb hem in ieder geval nog niet gezien.

Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik denk niet dat het er beter op word... ben benieuwd

Vermoedelijk OUWE MEUK Roodster ! Advies; NIET KIJKEN !!! :rolleyes:

Link naar reactie
Aanstaande vrijdag ( 6-7-2007 ) bij de grote beurt op TV ...... word een Z3 onder handen genomen. :rolleyes:

Ik weet niet of dit een herhaling is. IK heb hem in ieder geval nog niet gezien.

Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik denk niet dat het er beter op word... ben benieuwd

Is een herhaling (hoop ik :rolleyes: ) en is op dit forum al uitgebreid aan bod geweest.

Kan je 1 ding verklappen.... het wordt er niet mooier op.

Link naar reactie

oooohhhhhh nee, daar gaan we weer.

Het is de herhaling van de herhaling. Is hier uitgebreid aan de orde geweest.

Als er nog meer mensen foto's gaan posten zien jullie mij 2 weken niet meer tot de post verdwenen is uit de lijst :schater::schater: trekt mijn maag niet :muur:

Link naar reactie
oooohhhhhh nee, daar gaan we weer.

Het is de herhaling van de herhaling. Is hier uitgebreid aan de orde geweest.

Als er nog meer mensen foto's gaan posten zien jullie mij 2 weken niet meer tot de post verdwenen is uit de lijst :schater::schater: trekt mijn maag niet :muur:

Dat ding staat al maanden te koop :

http://www.speurders.nl/autos/bmw/30637256....3309.6636.3009

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
oooohhhhhh nee, daar gaan we weer.

Het is de herhaling van de herhaling. Is hier uitgebreid aan de orde geweest.

Je post van 2/7 is weer actueel. Edwin, al bedoelde jij 'm toen anders. Gaan we weer. :o

aangepast door Rob
Link naar reactie
Gooi het dan op slot jij bent mod :o :lol2:

Ik ben niet zo van de slotjes. Met een hint en enige zelfregulering lukt het misschien om dit klote ding nou eindelijk eens te vergeten met z'n allen. Zoals André al aangeeft: geen woord meer aan vuil maken.

Link naar reactie
... enige zelfregulering lukt het misschien om dit klote ding nou eindelijk eens te vergeten met z'n allen...

met een beetje 'pech' meldt de nieuwe trotse eigenaar zich straks aan op het forum. Dan is het laatste woord vast ook nog niet gezegd over dat wrak. :o

Link naar reactie

Zal wel snel verkocht worden Jan heeft nl 8.250 euro geboden, weet dus ook niet waar hij aan begint, Hij kan hem dan bij Veronica aanbieden voor een terug pimp actie :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.