Ga naar inhoud

A.S. Vrijdag 6-7-2007 bij DGB.....


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aanstaande vrijdag ( 6-7-2007 ) bij de grote beurt op TV ...... word een Z3 onder handen genomen. :rolleyes:

Ik weet niet of dit een herhaling is. IK heb hem in ieder geval nog niet gezien.

Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik denk niet dat het er beter op word... ben benieuwd

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Aanstaande vrijdag ( 6-7-2007 ) bij de grote beurt op TV ...... word een Z3 onder handen genomen. :rolleyes:

Ik weet niet of dit een herhaling is. IK heb hem in ieder geval nog niet gezien.

Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik denk niet dat het er beter op word... ben benieuwd

Vermoedelijk OUWE MEUK Roodster ! Advies; NIET KIJKEN !!! :rolleyes:

Geplaatst:
Aanstaande vrijdag ( 6-7-2007 ) bij de grote beurt op TV ...... word een Z3 onder handen genomen. :rolleyes:

Ik weet niet of dit een herhaling is. IK heb hem in ieder geval nog niet gezien.

Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik denk niet dat het er beter op word... ben benieuwd

Is een herhaling (hoop ik :rolleyes: ) en is op dit forum al uitgebreid aan bod geweest.

Kan je 1 ding verklappen.... het wordt er niet mooier op.

Geplaatst:

Oeps, inderdaad net op de veronica-site gelezen dat alle afleveringen van seizoen 4 worden herhaald.

Dit is er een van

Kijk en huiverrrrrrrrrrrrrr.....

dgbz3wb2.th.png

ikvindemniemooi!

Geplaatst:

oooohhhhhh nee, daar gaan we weer.

Het is de herhaling van de herhaling. Is hier uitgebreid aan de orde geweest.

Als er nog meer mensen foto's gaan posten zien jullie mij 2 weken niet meer tot de post verdwenen is uit de lijst :schater::schater: trekt mijn maag niet :muur:

Geplaatst:
oooohhhhhh nee, daar gaan we weer.

Het is de herhaling van de herhaling. Is hier uitgebreid aan de orde geweest.

Als er nog meer mensen foto's gaan posten zien jullie mij 2 weken niet meer tot de post verdwenen is uit de lijst :schater::schater: trekt mijn maag niet :muur:

Dat ding staat al maanden te koop :

http://www.speurders.nl/autos/bmw/30637256....3309.6636.3009

  • 5 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Het is dan ook een Z2 geworden, blijkens de tekst. :schater:

screenhunter166ya1.jpg

aangepast door Rob
Geplaatst: (aangepast)
oooohhhhhh nee, daar gaan we weer.

Het is de herhaling van de herhaling. Is hier uitgebreid aan de orde geweest.

Je post van 2/7 is weer actueel. Edwin, al bedoelde jij 'm toen anders. Gaan we weer. :o

aangepast door Rob
Geplaatst:

Lage km-stand ja dat begrijpen wij ook wel, zullen we die mongolenbak gewoon met rust laten en nooit meer op reageren?

André

Geplaatst:
Gooi het dan op slot jij bent mod :lol2: ;)
Nog niet op slot, voorruit maar dan de enige plek waar die thuis hoort :o

5vipgsoc4.jpg

Geplaatst:
Gooi het dan op slot jij bent mod :o :lol2:

Ik ben niet zo van de slotjes. Met een hint en enige zelfregulering lukt het misschien om dit klote ding nou eindelijk eens te vergeten met z'n allen. Zoals André al aangeeft: geen woord meer aan vuil maken.

Geplaatst:
... enige zelfregulering lukt het misschien om dit klote ding nou eindelijk eens te vergeten met z'n allen...

met een beetje 'pech' meldt de nieuwe trotse eigenaar zich straks aan op het forum. Dan is het laatste woord vast ook nog niet gezegd over dat wrak. :o

Geplaatst: (aangepast)
Hé coole strepen doet mij ergens aandenken :thumbup:

starskyandhutchef3.jpg

Turner & Hooch :rolleyes: (je zal vast Starsky&Hutch bedoelen) B) Huub

aangepast door Huub
Geplaatst:

Zal wel snel verkocht worden Jan heeft nl 8.250 euro geboden, weet dus ook niet waar hij aan begint, Hij kan hem dan bij Veronica aanbieden voor een terug pimp actie :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.