Ga naar inhoud

Witte Wijzerplaten voor Z3M (R/C)


Jan

Aanbevolen berichten

Hallo Z Gemeente

Heeft iemand of weet iemand waar je witte (geen plasma)wijzerplaten voor de M kunt krijgen?

Tot dusverre heb ik op internet niets gevonden voor de M

Bij wunschtacho.de kan ik ze wel laten maken (400€) maar dat is pas vanaf 10 stuks interessant (49€)

Groetjes Jan

(Hopelijk wordt het weer snel beter :rolleyes: )

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik het me goed herinner heeft Cabrio Care gekleurde wijzerplaten voor de Zzz.

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Voor de M dus

Maar bedankt voor de moeite

Gr Jan

Link naar reactie
Te gek lui!

:muur::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Tja, en toen had je nog steeds geen witte wijzerplaten :thumbup:

Edit: ofwel, een hoop slap gezwets, maar je bent nog niks opgeschoten :thumbup:. Ik kan je ook niet helpen, wist niet eens dat M wijzerplaten anders zijn, ik had ook aan Cabrio Care gedacht.

Link naar reactie

Geloof nou niet dat Jan zo'n stomme vraag had danwel stom op Chris reageerde. Een km-teller van een M is anders dan die van een niet M. Lijkt me fair om hem gewoon antwoord te geven en niet weer een Hartge affaire te beginnen.

Link naar reactie
Geloof nou niet dat Jan zo'n stomme vraag had danwel stom op Chris reageerde. Een km-teller van een M is anders dan die van een niet M. Lijkt me fair om hem gewoon antwoord te geven en niet weer een Hartge affaire te beginnen.

Geloof ook niet dat er iemand iets heeft gezegt over een stomme opmerking.

En geloof al helemaal niet dat er ook nog maar iemand op dit forum (laat staan ikzelf) zin heeft in een nieuwe Hartge-affaire.

Geloof dat er alleen sprake is van enige meligheid omdat Jan vindt dat een M geen ZZZ is :thumbup:. Althans, zo vat ik het op, excuus voor degene die het anders opvat...

En Chris reageerde ook netjes, maar daar had Jan blijkbaar niks aan... Dit alles dan IMHO

Link naar reactie
Geloof ook niet dat er iemand iets heeft gezegt over een stomme opmerking.

En geloof al helemaal niet dat er ook nog maar iemand op dit forum (laat staan ikzelf) zin heeft in een nieuwe Hartge-affaire.

Geloof dat er alleen sprake is van enige meligheid omdat Jan vindt dat een M geen ZZZ is ^_^ . Althans, zo vat ik het op, excuus voor degene die het anders opvat...

En Chris reageerde ook netjes, maar daar had Jan blijkbaar niks aan... Dit alles dan IMHO

Helemaal mee eens. Precies hetzelfde opgevat.

Link naar reactie

Ach en als je goed zoekt vind je bij G-power de platen (ook witte geloof ik) tot 300 km/u en met de toeren verhouding voor de M R (of was het nu de Z3M), Hamann had ze ook, heb geen zin om die op te zoeken of ze nu wit waren of niet.

Makkelijkste is gewoon S54 platen er in te zetten (zijn alleen wit/grijs), maar van minder Johnnie gehalte ^_^

btw......... vergeet je klokjes niet..........anders ziet het er echt niet uit.

aangepast door ChrisXL
Link naar reactie
Ach en als je goed zoekt vind je bij G-power de platen (ook witte geloof ik) tot 300 km/u en met de toeren verhouding voor de M R (of was het nu de Z3M), Hamann had ze ook, heb geen zin om die op te zoeken of ze nu wit waren of niet.

Makkelijkste is gewoon S54 platen er in te zetten (zijn alleen wit/grijs), maar van minder Johnnie gehalte :wave:

btw......... vergeet je klokjes niet..........anders ziet het er echt niet uit.

Kijk daar kan ik wat mee.Dat zijn berichten.

Hamann heb ik al gemaild .(nog geen antwoord) edit:kost 195,16€.

Die adverteren met platen die lopen tot 300Km/h,kan je de teller gelijk als ventilator gebruiken!

En inderdaad heb ik S54 typen te koop zien staan met lichte wijzerplaten dus direkt op de onderdelen lijst gekeken

of de klokkenwinkel een ander nummer had als de mijne,niet dus en ben er daarom van uit gegaan dat deze naderhand zijn ingebouwd.

edit::Tacho unit heeft wel degelijk ander nr.(jan)

En trouwens ik heb nooit geschreven dat een M geen zzz is.(die conclusie heeft Rob getrokken)Dit ruikt naar discriminatie (mijn M is zwart)

Misschien sleep ik hem wel voor de rechter.

Waar het mij om ging was dat bij de M de teller tot 280 doorloopt en de toerenteller tot 8000.Ik heb wijzerplaten voor de zzz gezien

die maar tot 240 gingen.

Met zulke platen in mijn z wordt het rijden door een woonerf giswerk.

De porsche die ik voor de Z had was ook uitgerust met wit/grijs( fabrieks) platen en vond dat niet goedkoop staan, in tegendeel.

Dus chris als jij een onderdeelnummer hebt houd ik me aanbevolen want op de ETK zie ik aleen maar het komplete klokkenspel.

Gr Jan(Mzzzl)

Link naar reactie

Kan het ook zo snel niet vinden, maar weet wel dat ze los te verkrijgen zijn. Meer moeite zal je hebben met de klokken in je midden console, die zul je als geheel moeten vervangen.

Wellicht dat de delaer je aan een standaard S54 plaat p/n kan helpen, anders wordt het toch sloperijen afgaan :wave: Misschien heeft Sterkens in Made wel wat liggen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.