Ga naar inhoud

Porsche zandvoort days 7/8 juli


Richard B

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag kreeg Karin een uitnodiging om de Porsche zandvoort days te mogen bezoeken op 7 / 8 juli.

Wij vragen ons af of er meer ZZZ eigenaren hiervoor uitgenodigd zijn.

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

:rolleyes:-->

QUOTE(Richard B @ 23 Jun 2007, 12:02)
Vandaag kreeg Karin een uitnodiging om de Porsche zandvoort days te mogen bezoeken op 7 / 8 juli.

Wij vragen ons af of er meer ZZZ eigenaren hiervoor uitgenodigd zijn.

Heb best wel interesse, mijn zoon is helemaal PorscheMAF

Wie wat waar en hoe??

Bvd

Fer

Geplaatst:

Heb best wel interesse, mijn zoon is helemaal PorscheMAF

Wie wat waar en hoe??

Bvd

Fer

Gaat alleen op uitnodiging, zonder kom je er niet bij :thumbup: of je moet je ZZZ inruilen op een P :rolleyes: :D

Geplaatst:

Denk dat je vooal wilde informeren of alle zzzz3 rijders een uitnodiging hebben ontvangen?

Ik niet :rolleyes:

Geplaatst:
Denk dat je vooal wilde informeren of alle zzzz3 rijders een uitnodiging hebben ontvangen?

Ik niet :(

Ik ook niet :newblush: :D

Geplaatst:
Ik ook niet :( :D

Zij wel !!! :newblush:

53uh66b.jpg

:D :wave:

Geplaatst:
Hmm.. dat zou ik ook heeeel graag willen! maar goed, geen Porsche in de garage helaas

Maar wel een mooie rooie ZZZ Lotte !!! :newblush::(

Geplaatst:
Zij wel !!! :newblush:

53uh66b.jpg

:( :D

Hmm.. dat zou ik ook heeeel graag willen! maar goed, geen Porsche in de garage helaas

Ben jij dat niet op de foto Lot????

Geplaatst:
Denk dat je vooal wilde informeren of alle zzzz3 rijders een uitnodiging hebben ontvangen?

Ik niet :thumbup:

Dat klopt Mohikaan.

Denk dat ze alleen de vrouwen die een ZZZ bezitten hebben uitgenodigd, maar dan ga ik toch mee :thumbup: :sick:

Geplaatst:

:thumbup:-->

QUOTE(Richard B @ 23 Jun 2007, 12:02)
Vandaag kreeg Karin een uitnodiging om de Porsche zandvoort days te mogen bezoeken op 7 / 8 juli.

Wij vragen ons af of er meer ZZZ eigenaren hiervoor uitgenodigd zijn.

Ik heb inderdaad ook een uitnodiging in de brievenbus ontvangen, maar ben niet van plan te gaan.

Geplaatst:

:thumbup:-->

QUOTE(Richard B @ 24 Jun 2007, 09:56)
Denk dat ze alleen de vrouwen die een ZZZ bezitten hebben uitgenodigd......,

Het zijn wel boefies..., die porsche rijders

Geplaatst:
Ben jij dat niet op de foto Lot????

Lezen wat er staat, Martin...

Marvin sprak over Lotte's rode ZZZ, niet over haar Rode lingerie :thumbup:

Geplaatst:
Heb best wel interesse, mijn zoon is helemaal PorscheMAF

Wie wat waar en hoe??

Bvd

Fer

Gaat alleen op uitnodiging, zonder kom je er niet bij -_- of je moet je ZZZ inruilen op een P <_< ;)

Inruilen? :angry:

Never Nie

Geplaatst:
Lezen wat er staat, Martin...

Marvin sprak over Lotte's rode ZZZ, niet over haar Rode lingerie -_-

Jaaaaaaaaa, het is een rare jongen die Martin hoor Frank ! <_<

Je leert h'm vast nog wel eens kennen ! :angry:

Geplaatst:
Jaaaaaaaaa, het is een rare jongen die Martin hoor Frank ! :angry:

Je leert h'm vast nog wel eens kennen ! -_-

VHeb zo het idee dat Frank niet geheel wereldvreemd is... <_<

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Vandaag was het dan te doen in Zandvoort: de Porsche days ( 7 & 8 juli).

Toen we aankwamen ging men de guppen race doen daarin mochten kinderen tot 16 jaar met willekeurige rijders mee rijden, voor de jeugd echt genieten.

Daarna een race met veel hogere snelheden en dito geluid.

Was wel aardig maar bij Wittebrug (die ons hadden uitgenodigd) was geen aandacht voor ons, ja BMW rijders he. :blink:

Maar goed volgens ons kon ieder zo het terrein op na 5 euro parkeergeld te hebben betaald, bleek dus helemaal niet zo exclusief als men deed vermoeden.

We zijn om 2 uur maar Noord Holland ingereden en een terras gepikt, was mooi weer en samen veel lol gehad.

Geplaatst:

"Het zijn wel boefies..., die porsche rijders."

Als ik het zo zie ben ik de enige binnen deze club die een BMW z3 coupé heeft én een Porsche 911 turbo van 1978. Ben niet bij de Porschedays geweest omdat het over het algemeen een wirwar van mensen en voertuigen is.

Laat mij maar lekker toertochtjes rijden met Porscheforum of de Z3-club. Die massale gebeurtenissen is niets voor mij.

Ach, ieder heeft zijn eigen voorkeur, toch.

Marcel B.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.