Ga naar inhoud

Mooi?


pj311

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op autoweek.nl te lezen en te bekijken

miniol1.jpg

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

als ik 'm zo zie vraag ik me af of er wel voldoende ruimte voor de lijkkist is.

Geplaatst:

Mag ik ff een TEILTJE !!!!!!!!! :rolleyes: :D

Geplaatst:

OkOk er zit natuurlijk nog lichte camouflage op de auto en op het eerste gezicht ben ik er niet kapot van.....maarrrrrr....toch denk ik dat met de juiste accesoires dit best een leuk karretje kan zijn hoor..

Geplaatst:

Tsja, dat geldt voor de Z3QP ook ..................... :lol:

Geplaatst:
Tsja, dat geldt voor de Z3QP ook ..................... :lol:

Tja.....dat was natuurlijk weer een schot voor open doel :schater:

Maar ik denk dat het nog best een succes zal worden ! Mark my words :schater:

Geplaatst:
Tsja, dat geldt voor de Z3QP ook ..................... :lol:

Die was te makkelijk.... ik vond het eigenlijk al lang duren voordat ie kwam!

Geplaatst:
Die was te makkelijk.... ik vond het eigenlijk al lang duren voordat ie kwam!

Ach ja laat ze maar....rare jongens die Roadster rijders :schater::lol:

Geplaatst:
Niet zo mooi als het origineel. Maar met een andere (felle) kleur kan het best nog wel meevallen.

Yeps....je moet over deze auto gewoon niet te snel oordelen denk ik....idd kleur Works kitje erop en je hebt een dikke Inimini

Geplaatst:
OkOk er zit natuurlijk nog lichte camouflage op de auto en op het eerste gezicht ben ik er niet kapot van.....maarrrrrr....toch denk ik dat met de juiste accesoires dit best een leuk karretje kan zijn hoor..
Typische QP reactie, spoilertje hier spoilertje daar en dan wordt het vanzelf een mooi karretje dream on, t'is niks en t'wordt niks, BEHALVE DIE VAN HUUB :drank:
Geplaatst:
Typische QP reactie, spoilertje hier spoilertje daar en dan wordt het vanzelf een mooi karretje dream on, t'is niks en t'wordt niks, BEHALVE DIE VAN HUUB :wave:

Gadverdamme, het druipt er wel vuil, vies, goor en vooral dik vanaf, Roger. :drank:

Geplaatst:
Gadverdamme, het druipt er wel vuil, vies, goor en vooral dik vanaf, Roger. :wave:
Ik weet het :drank: maar jullie mods zijn zo machtig :D
Geplaatst:
Typische QP reactie, spoilertje hier spoilertje daar en dan wordt het vanzelf een mooi karretje dream on, t'is niks en t'wordt niks, BEHALVE DIE VAN HUUB :wave:

wat flik je me nou man :D wordt gezellig zondag :drank:

Geplaatst: (aangepast)
wat flik je me nou man ;) wordt gezellig zondag :thumbup:
Hé Martijn, ik had gezegt Dedemsvaart maar ik woon in de buurt van Deventer en dat ligt in de provincie Friesland :lol: ik durf de uitdaging aan ;) aangepast door Rob
Geplaatst:
wat flik je me nou man :lol: wordt gezellig zondag :thumbup:

Gewoon zondagmorgen zeggen dat het bij je thuis al zwaar regent en hagelt. Desnoods sneeuwt 't.

Ben je er vanaf. :schater:

Geplaatst:
Typische QP reactie, spoilertje hier spoilertje daar en dan wordt het vanzelf een mooi karretje dream on, t'is niks en t'wordt niks, BEHALVE DIE VAN HUUB :birthday:

En stiekem vind je ze toch wel mooi :groupwave: ....alleen ben je er mischien nog niet aan toe... :groupwave: ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.