Ga naar inhoud

Een bijzondere roadster


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoorde bij de maas en waal rit over het bestaan van deze auto's.

Unieke kans: BMW Z3 "Walter Maurer" Hier zijn er maar 10 van gemaakt. Prachtige kleur, gespoten door Walter Maurer.

En zowaar er staat er een op marktplaats. Mooi?, in ieder geval bijzonder.

Bijzondere roadster

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Da tzeker ja. Is mijn smaak niet maar je moet er maar naar op zoek zijn.

Wel een mooie prijsverhogende accessoire zo'n paintjob trouwens.

Geplaatst:

Die heeft al vaker te koop gestaan, maar het wil waarschijnlijk toch niet helemaal goedkomen met die kleur :rolleyes:

Geplaatst:

Je heb zeker bekijks !!! :rolleyes:

Geplaatst:

Als ik moest kiezen in dat budget, nam ik absoluut de bostongroen van bridders die hier te koop staat. (die is echt mooi!) :lol:

Geplaatst:

lijkt net of de verf door de snelheid naar achter gewaaid is :schater:

Geplaatst:

Ik vind het mooi om een keertje te zien, maar niet om zelf te hebben. :lol:

Geplaatst:

Ik vind het gewoon spuuglelijk....no offence :lol: of laat ik het zo zeggen het is mijn smaak niet echt...

Is ie van een Forum member ?

Geplaatst:
Ik vind het gewoon spuuglelijk....no offence :lol: of laat ik het zo zeggen het is mijn smaak niet echt...

Is ie van een Forum member ?

Voor zover ik weet niet, dus hou je niet in, je kunt rechttoe rechtaan zeggen wat je ervan vindt. :blink::schater:

Geplaatst:
Voor zover ik weet niet, dus hou je niet in, je kunt rechttoe rechtaan zeggen wat je ervan vindt. :blink::schater:

Dank je Rob :lol: was al bang dat ik het iets te direct zei...

Geplaatst:
Dank je Rob :lol: was al bang dat ik het iets te direct zei...

In deze kleurstelling is het wel een foute kappersauto..en dan een die graag aandacht wilt :schater:

Geplaatst:
Nieuwe eigenaar wordt een vrouw, let maar op.
Jij bent meteen verdacht, met een dergelijke opmerking en dan ook je eigen ZZZ te koop dus dit wordt je nieuwe uitdaging :drank:
Geplaatst:
In deze kleurstelling is het wel een foute kappersauto..en dan een die graag aandacht wilt :schater:

alleen in deze kleurstelling?

:wave:

geintje hoor, klim niet op de kast :drank: R vrinden

Geplaatst:
Jij bent meteen verdacht, met een dergelijke opmerking en dan ook je eigen ZZZ te koop dus dit wordt je nieuwe uitdaging :wave:

Ok ik beken. :drank: ik heb geen vrouw en mijn beste vriend Moos die zondag mee was is meer dan mijn beste vriend. Ook moet je je dieren binnenhouden als ik je kant op kom voor de volgende Autobahn rit. Zo dat voelt even lekker om uit de digitale kast te komen :schater:

Geplaatst:

Zouden ze m'n Coupe daarop inruilen? :schater:

Geplaatst:
Ok ik beken. :thumbup: ik heb geen vrouw en mijn beste vriend Moos die zondag mee was is meer dan mijn beste vriend. Ook moet je je dieren binnenhouden als ik je kant op kom voor de volgende Autobahn rit. Zo dat voelt even lekker om uit de digitale kast te komen :schater:

MALLE JONGEN ! :lol:

4y5dzk3.jpg

;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.