Ga naar inhoud

Flon4000 effect !


Marvin

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De ZZZ vandaag weer gewassen en toen kwam ik op een idee ! :smart:

Tijdens de M&W tour met Patrick (ADOPAT) weer over teflon poets beurt gehad wat bij zijn ZZZ slecht gelukt of slecht gedaan was !?! ;)

Ik had/heb dit in feb.2006 laten doen met Flon4000, en ben nog spinnend tevreden ! ZIE HIER !

Maar het ging om het effect wat je ziet bij het wassen na het afspoelen, dus daar ff een FILMPJE van gemaakt !!! :newblush:

Dus speciaal voor Patrick KLIKERDEKLIK ! :D

PS. en ik weet dat Emanuel (M-coupe for Live) dit ook heeeeeeeeeeel goed kan doen !!! B)

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dat is mooi werk Marvin. Weinig nazemen dus. Heb zojuist het Maas en Waal-rit stof eraf gewassen en hij staat goed in de wax maar zo mooi als bij jou loopt het water er echt niet af.

Geplaatst:

Leuke demo Marf. :smart:

Geplaatst:

Vooral met die Black II kleur van me , ben ik nog steeds blij dat het spul er zo goed op zit ! :thumbup:

Eigenlijk moet je de ZZZ niet aflappen maar droog rijden, maar dan ben ik weer "bang" dat er weer vliegen en andere troep op komt ! :thumbup:

PS. en vriend Patrick -_- , trek het je niet aan :rolleyes: , het is niet om je ogen uit te steken !!! <_<

Geplaatst:

Tjemig, die man kletst zo een emmer water over je auto enig idee wie het was :thumbup: Nu even serieus indrukwekkend wil ik ook wel, nu nog een adres die het kan zonder daar 200 km voor te hoeven rijden -_-

Geplaatst:
Tjemig, die man kletst zo een emmer water over je auto enig idee wie het was :thumbup: Nu even serieus indrukwekkend wil ik ook wel, nu nog een adres die het kan zonder daar 200 km voor te hoeven rijden -_-

KLIKERDEKLIK Roger !

Geplaatst:

Vraag ze korting! Je wilt niet weten wat het kost voor zo'n relatief klein autootje.

Dat ze geen dak hoeven te doen hebben ze niet eens in de gaten, in mijn/ons geval.

Geloof me, ik vroeg offerte op in Zwolle, en kreeg een absurd hoge prijs.

Toen ik zei dat de helft van de auto er niet was (BMW Z3, geen dak te doen, zouden ze 't ooit hebben begrepen??) hoorde ik nooit meer iets...

Geplaatst:
Vraag ze korting! Je wilt niet weten wat het kost voor zo'n relatief klein autootje.

Dat ze geen dak hoeven te doen hebben ze niet eens in de gaten, in mijn/ons geval.

Geloof me, ik vroeg offerte op in Zwolle, en kreeg een absurd hoge prijs.

Toen ik zei dat de helft van de auto er niet was (BMW Z3, geen dak te doen, zouden ze 't ooit hebben begrepen??) hoorde ik nooit meer iets...

Inderdaad.

IK heb 3x een offerte opgevraagd via hun site, tot 3x toe niets ontvangen. Zelfs op mail word niet gereageerd.

Geplaatst:
Iemand al enig idee wat zoiets ongeveer kost ?

Toen ik het liet doen was er een aanbieding voor €225, maar toen ik zei dat het een cabrio was ging er € 50 vanaf !!! :rolleyes:

Toen €175 dus ! En 3 jaar glans garantie ! :wave:

Geplaatst:
Toen ik het liet doen was er een aanbieding voor €225, maar toen ik zei dat het een cabrio was ging er € 50 vanaf !!! :rolleyes:

Toen €175 dus ! En 3 jaar glans garantie ! :wave:

Thank you :wave:

Geplaatst:
Ik kan je filmpje niet bekijken Marvin. :unsure:

Klik op de link, je krijgt dan een groot beeld te Zien van het filmje, klik daar op en Voila...

Geplaatst:
Vreemd, hij doet het ineens. :unsure:
Filmpje stelt niets voor, gewoon even een emmer water over je auto gooien heb je hetzelfde resultaat :D
Geplaatst:
Toen ik het liet doen was er een aanbieding voor €225, maar toen ik zei dat het een cabrio was ging er € 50 vanaf !!! :unsure:

Toen €175 dus ! En 3 jaar glans garantie ! :D

Dat valt mij reuze mee ik dacht dat het duurder was, ik ga meteen vragen.
Geplaatst:
Vraag ze korting! Je wilt niet weten wat het kost voor zo'n relatief klein autootje.

Dat ze geen dak hoeven te doen hebben ze niet eens in de gaten, in mijn/ons geval.

Geloof me, ik vroeg offerte op in Zwolle, en kreeg een absurd hoge prijs.

Toen ik zei dat de helft van de auto er niet was (BMW Z3, geen dak te doen, zouden ze 't ooit hebben begrepen??) hoorde ik nooit meer iets...

Ik heb geïnformeerd, van binnen en buiten claenen incl. Flon4000 behandeling kost in het pitoreske Dedemsvaart 230 euro incl. :unsure: Dus Rob ik denk dat we met 2 auto's voor 200 euro pp klaar zijn :D
Geplaatst:
Filmpje stelt niets voor, gewoon even een emmer water over je auto gooien heb je hetzelfde resultaat :unsure:

Ik denk niet dat het water zo mooi wegloopt als bij marvin, blijven maar een paar druppels liggen, effe zemen en klaar.

Zal ook eens in de buurt informeren, m coupe for life is me te ver weg.

Geplaatst:
Ik denk niet dat het water zo mooi wegloopt als bij marvin, blijven maar een paar druppels liggen, effe zemen en klaar.

Zal ook eens in de buurt informeren, m coupe for life is me te ver weg.

Groningen- Dedemsvaart een 40 minuutjes hebben we er al 3 kunnen wij misschien nog wat meer korting krijgen :unsure:
Geplaatst:
Ik heb geïnformeerd, van binnen en buiten claenen incl. Flon4000 behandeling kost in het pitoreske Dedemsvaart 230 euro incl. :unsure: Dus Rob ik denk dat we met 2 auto's voor 200 euro pp klaar zijn :stupid:

Nix Rob. Rob is bij Emanuel en Reggie geweest en kan dus nog jaren vooruit. Ongeveer. :D

Geplaatst:
Nix Rob. Rob is bij Emanuel en Reggie geweest en kan dus nog jaren vooruit. Ongeveer. :unsure:
Nix wat is nix :D
Geplaatst:
Nix Rob. Rob is bij Emanuel en Reggie geweest en kan dus nog jaren vooruit. Ongeveer. :D

Dat klopt, maar dan moet je hem wel eens tussendoor wassen, daar houden ZzZ-tjes van!!! :stupid::unsure:

Geplaatst:
Dat klopt, maar dan moet je hem wel eens tussendoor wassen, daar houden ZzZ-tjes van!!! :stupid::unsure:

Maar Rob niet. Ik vind dat op grond van zijn respectabele leeftijd en zijn betekenis voor dit forum iedereen die na juli 2006 als lid van het forum heeft ingeschreven om beurten eens per week de auto van Rob moet wassen. :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.