Ga naar inhoud

Flon4000 effect !


Marvin

Aanbevolen berichten

De ZZZ vandaag weer gewassen en toen kwam ik op een idee ! :smart:

Tijdens de M&W tour met Patrick (ADOPAT) weer over teflon poets beurt gehad wat bij zijn ZZZ slecht gelukt of slecht gedaan was !?! ;)

Ik had/heb dit in feb.2006 laten doen met Flon4000, en ben nog spinnend tevreden ! ZIE HIER !

Maar het ging om het effect wat je ziet bij het wassen na het afspoelen, dus daar ff een FILMPJE van gemaakt !!! :newblush:

Dus speciaal voor Patrick KLIKERDEKLIK ! :D

PS. en ik weet dat Emanuel (M-coupe for Live) dit ook heeeeeeeeeeel goed kan doen !!! B)

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Vooral met die Black II kleur van me , ben ik nog steeds blij dat het spul er zo goed op zit ! :thumbup:

Eigenlijk moet je de ZZZ niet aflappen maar droog rijden, maar dan ben ik weer "bang" dat er weer vliegen en andere troep op komt ! :thumbup:

PS. en vriend Patrick -_- , trek het je niet aan :rolleyes: , het is niet om je ogen uit te steken !!! <_<

Link naar reactie

Vraag ze korting! Je wilt niet weten wat het kost voor zo'n relatief klein autootje.

Dat ze geen dak hoeven te doen hebben ze niet eens in de gaten, in mijn/ons geval.

Geloof me, ik vroeg offerte op in Zwolle, en kreeg een absurd hoge prijs.

Toen ik zei dat de helft van de auto er niet was (BMW Z3, geen dak te doen, zouden ze 't ooit hebben begrepen??) hoorde ik nooit meer iets...

Link naar reactie
Vraag ze korting! Je wilt niet weten wat het kost voor zo'n relatief klein autootje.

Dat ze geen dak hoeven te doen hebben ze niet eens in de gaten, in mijn/ons geval.

Geloof me, ik vroeg offerte op in Zwolle, en kreeg een absurd hoge prijs.

Toen ik zei dat de helft van de auto er niet was (BMW Z3, geen dak te doen, zouden ze 't ooit hebben begrepen??) hoorde ik nooit meer iets...

Inderdaad.

IK heb 3x een offerte opgevraagd via hun site, tot 3x toe niets ontvangen. Zelfs op mail word niet gereageerd.

Link naar reactie
Iemand al enig idee wat zoiets ongeveer kost ?

Toen ik het liet doen was er een aanbieding voor €225, maar toen ik zei dat het een cabrio was ging er € 50 vanaf !!! :rolleyes:

Toen €175 dus ! En 3 jaar glans garantie ! :wave:

Link naar reactie
Ik kan je filmpje niet bekijken Marvin. :unsure:

Klik op de link, je krijgt dan een groot beeld te Zien van het filmje, klik daar op en Voila...

Link naar reactie
Toen ik het liet doen was er een aanbieding voor €225, maar toen ik zei dat het een cabrio was ging er € 50 vanaf !!! :unsure:

Toen €175 dus ! En 3 jaar glans garantie ! :D

Dat valt mij reuze mee ik dacht dat het duurder was, ik ga meteen vragen.
Link naar reactie
Vraag ze korting! Je wilt niet weten wat het kost voor zo'n relatief klein autootje.

Dat ze geen dak hoeven te doen hebben ze niet eens in de gaten, in mijn/ons geval.

Geloof me, ik vroeg offerte op in Zwolle, en kreeg een absurd hoge prijs.

Toen ik zei dat de helft van de auto er niet was (BMW Z3, geen dak te doen, zouden ze 't ooit hebben begrepen??) hoorde ik nooit meer iets...

Ik heb geïnformeerd, van binnen en buiten claenen incl. Flon4000 behandeling kost in het pitoreske Dedemsvaart 230 euro incl. :unsure: Dus Rob ik denk dat we met 2 auto's voor 200 euro pp klaar zijn :D
Link naar reactie
Filmpje stelt niets voor, gewoon even een emmer water over je auto gooien heb je hetzelfde resultaat :unsure:

Ik denk niet dat het water zo mooi wegloopt als bij marvin, blijven maar een paar druppels liggen, effe zemen en klaar.

Zal ook eens in de buurt informeren, m coupe for life is me te ver weg.

Link naar reactie
Ik denk niet dat het water zo mooi wegloopt als bij marvin, blijven maar een paar druppels liggen, effe zemen en klaar.

Zal ook eens in de buurt informeren, m coupe for life is me te ver weg.

Groningen- Dedemsvaart een 40 minuutjes hebben we er al 3 kunnen wij misschien nog wat meer korting krijgen :unsure:
Link naar reactie
Ik heb geïnformeerd, van binnen en buiten claenen incl. Flon4000 behandeling kost in het pitoreske Dedemsvaart 230 euro incl. :unsure: Dus Rob ik denk dat we met 2 auto's voor 200 euro pp klaar zijn :stupid:

Nix Rob. Rob is bij Emanuel en Reggie geweest en kan dus nog jaren vooruit. Ongeveer. :D

Link naar reactie
Dat klopt, maar dan moet je hem wel eens tussendoor wassen, daar houden ZzZ-tjes van!!! :stupid::unsure:

Maar Rob niet. Ik vind dat op grond van zijn respectabele leeftijd en zijn betekenis voor dit forum iedereen die na juli 2006 als lid van het forum heeft ingeschreven om beurten eens per week de auto van Rob moet wassen. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.