Ga naar inhoud

Kentekenplaten?


Z3emmer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
een getunede japanner. Doe het BMW logo d'r maar snel weer op :notworthy:

En HEEL SNEL :blink:

Ook het :lol: logo hè :P

Geplaatst:
Hoe mooi zou de wereld zijn zonder kentekenplaten en type aanduidingen!

Wat dacht je van erg saai?!? En de :notworthy: heeft juist zo'n mooie kont!

Geplaatst:
Wat dacht je van erg saai?!? En de :notworthy: heeft juist zo'n mooie kont!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wat mis, zelfs het nummerbord
Geplaatst:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wat mis, zelfs het nummerbord

Want die heeft zo'n mooie plek op de :notworthy: :blink:

Geplaatst:

Hmmm is toch een duidelijke fotoshop zo te zien....kan het toch niet zo heel erg mooi vinden zo...

Geplaatst:

Duidelijk wat de ZZZ roadster mooi maakt zijn de kentekenplaat en het BMW logo,zonder dat is het een lelijke japanner :notworthy:

Geplaatst:

Dan maar zo voor de liefhebber !?! :notworthy:

5xz6hya.jpg

:blink:

Geplaatst:
Duidelijk wat de ZZZ roadster mooi maakt zijn de kentekenplaat en het BMW logo,zonder dat is het een lelijke japanner :notworthy:
is i.i.g. betrouwbaarder dan een Franse Kangoo :blink:
Geplaatst: (aangepast)
Duidelijk wat de ZZZ roadster mooi maakt zijn de kentekenplaat en het BMW logo,zonder dat is het een lelijke japanner :rolleyes:

Ben je blij, als duurbetaalde ontwerper in Munchen???

aangepast door Rob
Geplaatst:

oeioei, dat had ik beter niet kunnen doen :rolleyes: ... kennelijk maken of kraken het logo en de badge de hele auto onder de forumisten...

Geplaatst:
oeioei, dat had ik beter niet kunnen doen :thumbup: ... kennelijk maken of kraken het logo en de badge de hele auto onder de forumisten...

Ik begrijp je gedachtegang wel, maar dan je dus ook de uitlaten en achterlichten wel gaan weghalen. Die zijn net zo goed noodzakelijk (kwaad)

Geplaatst:
Ik begrijp je gedachtegang wel, maar dan je dus ook de uitlaten en achterlichten wel gaan weghalen. Die zijn net zo goed noodzakelijk (kwaad)

Dat ben ik dan niet met je eens eerlijk gezegd aangzien de uitlaten en achterlichten wel degelijk bij het ontwerp van de auto horen en kenteken platen natuurlijk niet.

Een clean look kan best mooi zijn alleen niet op een ZZZ zo blijkt.

Geplaatst:
Dat ben ik dan niet met je eens eerlijk gezegd aangzien de uitlaten en achterlichten wel degelijk bij het ontwerp van de auto horen en kenteken platen natuurlijk niet.

Een clean look kan best mooi zijn alleen niet op een ZZZ zo blijkt.

Nou.. het ontwerp van de :thumbup: met de kentekenplaat wat hoger geeft toch weer een heel ander ontwerp dat de kentekenplaat op de bumper...

Geplaatst:

Dat is dan ook wel weer zo....maar ik bedoelde gewoon dat over het algemeen achterlichten en uitlaat (wellicht in iets mindere mate) van sterkere invloed zijn op het ontwerp van een auto...als dat een kenteken dat is...

Geplaatst:

heel scherp! :thumbup:

De kofferbak openen word ook vrij lastig met die "clean look" :schater:
Geplaatst:

Daar heb je ook afstandsbedieningen en gasklepveren voor! Maareh ik was een beetje aan het photoshoppen en kwam toen weer die fotoo van de bolide tegen.. En zonder kenteken, kentekenverlichting en afdekkapje voor het sleepoog vind ik em wel érg mooi.

  • 2 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.