Ga naar inhoud

Z4 prijslijst van 2004


Jeroen Z4

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

mijn eerste bijdrage aan dit forum, wellicht handig voor toekomstige collega rijders. Omdat ik geen prijslijst uit 2004 kon vinden op het forum heb ik 'Rijswijk' maar even gebeld. Met enige tegenzin is toch de prijslijst electronisch aan mij opgestuurd. Ik heb hem op een web site geplant en daar kun je hem (gratis) vanaf halen. De website is:

http://rapidshare.com/files/36760932/BMWZ4_1-2004.PDF.html

Je moet daar even naar beneden scrollen en het opgegeven password intypen. Succes! :lol:

Groet,

Jeroen

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey Jeroen, Welcome in the Z-Lane... :rambo:

Er vroeg laatst nog iemand of het mogelijk was om een PDF te uploaden maar blijkbaar wist niemand waar en hoe, dus dat is mooi geleerd... :lol:

De kwaliteit van de beelden is wel erg slecht, ligt dat aan het inscannen of aan die site ?

Link naar reactie

Dat van die PDF plaatsen was ik.

Heb het oude draadje bijgewerkt met een gebruiksaanwijzing delen van (niet-foto)bestanden met derden....

Grtz

Ralf

Link naar reactie
Hey Jeroen, Welcome in the Z-Lane... :wave:

Er vroeg laatst nog iemand of het mogelijk was om een PDF te uploaden maar blijkbaar wist niemand waar en hoe, dus dat is mooi geleerd... :thumbup:

De kwaliteit van de beelden is wel erg slecht, ligt dat aan het inscannen of aan die site ?

Hi Zedri,

BMW heeft de brochure met een lage resolutie ingescand en er zijn 2 pagina's naast elkaar geplaatst. Ik heb hem laten afdrukken op A3-formaat en dan is tie goed te lezen.

Succes !

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Hierbij een sterke beschrijving van de Z4 (2003-2005)

http://www.unofficialbmw.com/images/01%20E...e%20Vehicle.pdf

Omdat je nooit weet of dit soort websites blijven bestaan kan het zinvol zijn, prijslijsten, brochures, OEM onderdeelijsten en dit soort publikatie als PDF op de website van het forum te plaatsen.

In een apart hoofdstuk zouden ze dan, als downloads, verzameld kunnen worden

Link naar reactie

Een downloadsectie zou idd wel handig zijn.

Kost natuurlijk wel veel ruimte=geld, dus iets voor de admin om zich over te buigen (daar zullen ze vast wel eens eerder over nagedacht hebben ;))

Meeste autofora hebben wel zoiets, maar de meeste autofora hebben ook reclame; dat ben ik hier nog niet tegen gekomen. Da's natuurlijk ook wel fijn :book:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.