Ga naar inhoud

de grote beurt


Aanbevolen berichten

De verbouwde Z van de grote beurt staat nu al te koop op speurders.nl :mellow: Dassss snel, geef toch te denken :wave: Ik hoop niet dat mijn vriendin ooit zulke grappen met mij uithaal anders moet ik haar toch inruilen voor een--------- :m: hahaha :D

Vraag me af of er dan ook nog geld bij moet.

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De verbouwde Z van de grote beurt staat nu al te koop op speurders.nl :mellow: Dassss snel, geef toch te denken :wave: Ik hoop niet dat mijn vriendin ooit zulke grappen met mij uithaal anders moet ik haar toch inruilen voor een--------- :m: hahaha :D

Vraag me af of er dan ook nog geld bij moet.

Hier maar even de link van dat hok :

http://www.speurders.nl/autos/bmw/30637256....3309.6636.3009

Denk dat ik spontaan Jorinde naar de keel zou vliegen als ik mijn ZZZ zo terug zou krijgen......echt afschuwelijk...let vooral op de schitterend uitgebouwde wielkuipen achter...a la wide body :m:

Link naar reactie

Ik heb de uitzending gemist, maar met 'hok' en 'misbaksel' is niets teveel gezegd.

Zou ze die hardtop niet verkopen, kan ze toch nog wat geld maken? :schater:

Link naar reactie
Ik heb de uitzending gemist, maar met 'hok' en 'misbaksel' is niets teveel gezegd.

Zou ze die hardtop niet verkopen, kan ze toch nog wat geld maken? :schater:

moet je eerst die lelijke sticker er af zien te krijgen, al zou ik 'm voor nix krijgen..............nee,bedankt :D

Link naar reactie

Dat gekke apparaat is al een tijdje geleden verbouwt in DgB.

Sindsdien heeft het al meerdere malen tekoop gestaan.

Het is werkelijk walgelijk, en waarschijnlijk zijn we niet de enige die dit vindt aangezien ze hem aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Ik moet zeggen dat de omschrijving van de wagen toch heel lyrisch is.

(je moet wat overdrijven om je handel aan de man te brengen.... :D )

Link naar reactie

TJOOOOOOOOOOOONGE.

Wat is dat ding LELIJK!!!

Als iemand zich op het forum aanmeldt met die sigaar.. :schater::schater::schater: dan wordt het echt lachen!

Link naar reactie
Als die persoon de auto mooi vindt, hebben wij dat te respecteren. -_- Dat deze Z3 niet de mooiste van het land is ben ik met je eens. :D

Ik respecteer het ook... heb het tenslotte niet over uitlachen! :thumbup: Ik bedoel glimlachen tegen m'n monitor :unsure:

Link naar reactie

op zich heb je gelijk Sledge, maar ik lees hier toch vaak meningen over de ZZZ van andere forummembers. Ik denk dat de koper van de DGB auto zich wel 3 bedenkt voor hij zich hier aanmeldt. Er staan al wat meningen op over de mishandelde ZZZ en die zijn niet positief! Dit alles voor het geval er een koper is van die auto.......

Link naar reactie

Ik heb die aflevering gezien en omdat het een Z3 betrof opgenomen; ik was verbijsterd over de getoonde verkrachting maar nog meer ontzet over het feit dat die twee 'dames' het team letterlijk om de nek vloog en héél erg content waren-ze huilden zowat van blijdschap.

Ze hadden beter originele widebody spatborden gebruikt [of nog mooier M/2.8pf], dan had het nog meegevallen maar zoiets komt niet bij het team op blijkbaar.

Ik heb twee ex-dgb auto's mogen aanschouwen bij handelaren [R5/Golf] en ondanks dat de ombouw minder dan een jaar geleden was lieten de stickers al los, was het spuitwerk zichtbaar matig en de bekleding al enigszins shabby. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.