Ga naar inhoud

Geboorte van Mini-mento


Memento

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Afgelopen Zaterdag is onze dochter Luca geboren.

De kersverse pappa en mamma zijn natuurlijk dolgelukkig met het kleine wormpie ;)

Moeder en dochter maken het beide goed al zal moeder voorlopig wel even niet meer over de snelwegen jagen met de :thumbup:.

We kunnen nu niet meer met z'n drieen in de ZZZ, dus moesten we toch iets..........Luca is daarom nu al in het bezit van haar eigen :rolleyes: -etje en zou daarmee wel eens de jongste op dit forum kunnen zijn!

Marc en Hanneke

http://img299.imageshack.us/img299/7041/dsc03545oz5.jpg

dsc03545oz5.jpg

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd :rolleyes::thumbup: en veel rustige nachten toegewenst.

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en inderdaad veel rustige nachten toegewenst..

Geplaatst:

dikke proficiat

ze ziet er stralend en gezond uit!!!!!

toch maar een bagagerekje voorzien? :schater: kan de kleine mee cabrio rijden

Geplaatst:

4ytxdgy.gif

Van Harte met jullie dochter !!! :thumbup:

:party:

Geplaatst:

VAn HarTe met de GebOorte van JuLlie mOOie DocHter,HeEl MoOi GedAan :thumbup::party:

Geplaatst:

PROFICIAAT en veel rustige nachten toegewenst!

Leuke combi: topas-blauwe ///M met een kersverse baby. Eentje voor onderweg en eentje voor thuis. :thumbup:

Geplaatst:

Van Harte Gefeliciteerd met jullie jonge spruit. En je kan niet vroeg genoeg beginnen met het bij brengen van de juiste auto's. Veel geluk gewenst.

Han

Geplaatst:

Gefeliciteerd!!! :thumbup::party:

Ik heb geen idee hoe het is om kinderen te hebben.... maar als ze zich als mij gaan gedragen ben je mooi klaar! :schater:

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter :rolleyes:

Begint al goed met een eigen ZZZ ...

Vroeger kan je niet geinfecteerd worden met het virus :groupwave::birthday:

Geplaatst:

Felicitatie van Zzazkia was eigenlijk van mij, ik zat onder haar naam ingelogd. Oops... enfin; namens ons: gefeliciteerd dus :rolleyes:

Geplaatst:
.... maar als ze zich als mij gaan gedragen ben je mooi klaar! :schater:

De kans daarop is nihil. Dat weet je zelf toch ook wel..... :schater:

Geplaatst:
De kans daarop is nihil. Dat weet je zelf toch ook wel..... :schater:

:rolleyes::groupwave::birthday::clapping::thumbup::thumbup: :holiday: :holiday: :banaan: :banaan: :drank::wave::wave: :banaan: :banaan:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.