Ga naar inhoud

Wiesmann bij Topgear


Ralf

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net bij promofilmpje TG, twee sportwagens naar ´brits receptuur´. Overigens herhaling.

Wiesmann een van de twee.

Veronica, now playing.

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

WiesmannGT_2.JPG

Hebben hebben hebben hebben

Geplaatst:
Net bij promofilmpje TG, twee sportwagens naar ´brits receptuur´. Overigens herhaling.

Wiesmann een van de twee.

Veronica, now playing.

:rolleyes: Leuk dat je dat even mailde Queen ZZZ1.9 member

Geplaatst:

Vet mooi die Wiesmann !!! :thumbup:

Kleeft aan de weg, vandaar de Gekko als logo !!! :newblush:

61mhix2.jpg

:wave:

Geplaatst:

Damm, wat ziet dat er goed uit. Kan niet helemaal wennen aan de coupe, maar de roadster is geweldig. En dat interieur..... :newblush:

Geplaatst:
tsss..

2 weken terug nog een wiesmann dik eruit gereden met mijn M Coupe...

Het zijn mooie auto's, maar dan wel met de V10 please!! :rolleyes:

Misschien dacht ie: ´laat maar gaan; ik weet beter....` :wave: ^_^

Zou inderdaad wel wat zijn een Wiesmann met de V10 uit de :m: 5/6

Geplaatst:
dsc058060hg.jpg

deze is gewoon übergeil en daarmee basta :thumbup:

Geplaatst:
deze is gewoon übergeil en daarmee basta :party:

Mee eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup::thumbup::wave:

Geplaatst:
<_< smaken verschillen ;)

Roger... deze is gewoon heel erg geil!

Geplaatst:
Zal je wel een QP rijder voor moeten zijn <_<

of smaak hebben

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.