Ga naar inhoud

blik op de weg weg met je z3 coupe aflevering 2


kaas

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tja…!!!!!!!!!!!!!!

Dat viel tegen nietwaar

Zoals zo vaak maakt men niet echt waar wat men belooft op tv

Hoe zag het programma er uit, wel………..

Beetje roodlicht rijders

Wat bloemschikken van een chauffeur waarbij de airbags er uitklapte toen hij zijdelings een beetje hard tegen een stoeprand knalde

De z3 die gepakt werd was de uitsmijter en het filmpje kort van duur Het gaf weer eens aan hoe bevooroordeeld onze veldwachters [soms!] zijn. Ze gingen er in eerste instantie achteraan omdat de auto zo opviel.En dan dat engels van die veldwachter

Nu word ik altijd wat beroerd van dat paternalisme van die Leo de Haas

“want het is voor uw en mijn veiligheid dames en heren dat……”

Maar doordat hij die kwal van een Koos Spee heeft weerstaan heeft hij mijn sympathie weer wat gewonnen

Koos Spee

“De wetgever heeft het nu eenmaal bedacht dat…………………..”

Geachte Big Brother Koos Spee .

Om van al het gezeik af te zijn doe ik u het volgende voorstel.

We bouwen een camera met een draadloze verbinding in iemand voorhoofd

op het moment dat deze zijn rijbewijs heeft gehaald.

Dan hoeft de wetgever niets meer te bedenken. Kunnen deze de hele zaak “s avonds door de computer halen en iedereen van zijn bed lichten die……nee wacht dat is ouderwets bed lichten……..gewoon een signaal terugsturen aan de overtreder dat deze ‘smorgen een barstende koppijn zal hebben………….

.

Lees het boek van “1984” van G. Orwel maar eens forumleden

Zo dat lucht weer eens op

kaasje

en oh ja bedankt forumleden voor de reacties gisteren

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

:schater: Echt lachen Koos :thumbup:

Fijn dat je ook even de tijd hebt genomen om je even te registreren.

Weten we dat ons belastinggeld goed wordt besteed door surfen en forum lezen. :unsure:

Geplaatst:
:schater: :schater: hij is goed ( dan bedoel ik niet koos maar kaas) :schater: :schater:
Geplaatst:
En hoe verdien ik daar geld aan???

Wanneer je eerst je eigen netjes voorsteld met mooie foto's van je Z, krijg je antwoord van mij :newblush::thumbup:

Geplaatst:
Wanneer je eerst je eigen netjes voorsteld met mooie foto's van je Z, krijg je antwoord van mij :rolleyes::newblush:

dan krijgen we misschien wel foto's van die QP te zien die ze van de weg hebben geplukt, rijd koosje nou in rond :schater: :schater:

Geplaatst:
Wanneer je eerst je eigen netjes voorsteld met mooie foto's van je Z, krijg je antwoord van mij :blink::m:

ja dank u roodkapje

ik ben nog zoekende naar een mooie z3

of bedoelde je niet mij maaar koos spee]

kaasje

Geplaatst:
ja dank u roodkapje

ik ben nog zoekende naar een mooie z3

of bedoelde je niet mij maaar koos spee]

kaasje

ik denk koos,geen kaas :schater:

Geplaatst:

ik doe iets fout, sorry :m:

(help ! hoe haal ik een post weg?? ..ivo,rob,huub,sledge...iemand?? :blink: )

Geplaatst:

maar ik ben ook wel benieuwd naar de :blink::m: ,koos :schater:

Geplaatst:
maar ik ben ook wel benieuwd naar de :wave::blink: ,koos :schater:

waar is roodkapje nu???

Geplaatst:
waar is roodkapje nu???

naar grootmoeder koekjes brengen

Geplaatst:
naar grootmoeder koekjes brengen

Wat dacht je van DRUK aan het werk!!!!!!!!!!!! :wave:

Geplaatst:
Wat dacht je van DRUK aan het werk!!!!!!!!!!!! :wave:

nou zeg, :blink: kaas zei toch niet WELKE roodkapje!!!!!!!!!!!!! :lol::unsure::angry: ;)

Geplaatst:
Wat dacht je van DRUK aan het werk!!!!!!!!!!!! :unsure:

YEPPPPPPPPPP, de man heeft weer heldendaden verricht vandaag bewijzen volgen :wave::blink:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.