Ga naar inhoud

Waarde z3


Aanbevolen berichten

Ik zit af en toe op marktplaats te kijken wat de waardes van de z3's zijn, maar mijn auto valt toch weer in categorie waarvan je de waarde niet 1 2 3 kan bepalen vind ik dan... Wat zou de waarde van men z3 nou zijn??

Zie namelijk dat vooral op de wat dikker uitgevoerde z3's behoorlijk wordt geboden. :rolleyes:

Km stand is nu: 123000 km

link naar personal page:

undefined

dscn3753lt6.jpg

dscn3748ct9.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als je het heel strict bekijkt is het gewoon een 96-er 1.8 met een wat moeilijkere kleur als bijv. zwart of zilver ofzo en darbij ook de lichtste motor.Je ziet idd de gekste prijzen en jouw auto is verre van orgineel hetgeen een voordeel kan zijn maar ook een nadeel omdat toch veel mensen meer vertrouwen hebben in een orginele auto.

Ik weet niet of bij jouw auto ook de boekjes en dergelijke zitten maar dit is toch ook wel erg belangrijk vind ik persoonlijk. Zelf denk ik dat jouw auto toch nog wel rond de 10K moet opbrengen mits alle onderhoudsboekjes aanwezig en ingevuld zijn.

Ik hoop dat je er iets aan hebt !

Persoonlijk vind ik het wel een erg mooie ZZZ (mooi rood is niet lelijk)

Link naar reactie
Bij de auto zitten boekjes en alles.... Maar voor 10k euro doe ik hem niet weg :rolleyes:

Kan ik goed inkomen, zou ik ook niet doen denk ik :thumbup:

Kijk het ziet er allemaal super uit natuurlijk alleen krijg je helaas bij verkoop nooit het geld terug wat je er allemaal ingestoken hebt !

Denk gewoon altijd goed na voordat je veel geld in een auto gaat steken want het is zooo zonde om veel geld te investeren en bij verkoop er uiteindelijk op toe te moeten leggen.

Voor jouw auto moet je gewoon een liefhebber vinden die er veel geld voor wil betalen !

Link naar reactie

Eerlijk gezegt denk ik dat David gelijk heeft wat betreft een 1.8. Ondanks alle accessoires die je hebt aangebracht zal je je geld er nooit uit krijgen. Ik denk dat het bij 10k ook ophoud. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat je auto niet mooi is :rolleyes:

Link naar reactie

Denk dat op internet de waarde vnl bepaalt wordt door 1e leeftijd, en 2e de km stand (is relatief laag bij jou).

Als de mensen komen kijken zullen de looks een rol spelen (gebruikersporen op lak, deurbekleding en stoelen).

Accessoires brengen geen geld op.

Voor de waarde v/d kleine motor zou ik niet bang zijn.

Veel mensen/newbees zoeken gewoon een roadster binnen een klein budget en hopen met een 4 cilinder zuinig te rijden.

Link naar reactie

Dat opties geen rol spelen ben ik het niet helemaal mee eens, want kijk maar wat er geboden wordt op de mijn inziens hele mooie z3 van michiel (ook veel aan veranderd). :rolleyes: En zoveel geld heb ik niet in de z3 gestoken enige:

mattenset: 40 euro

Rolbeugels+windscherm: 200 euro

Perspenning:40 euro

radio: 40 euro

Link naar reactie

Gaat het je om biedingen of serieuze kopers? Biedingen zeggen helemaal niets, je vraagt toch om een reële waarde van je auto :rolleyes: Die 10 k die is genoemd lijkt mij een reële prijs ofschoon ik rood ook een mooie kleur vind is het niet 1 van de populairste kleuren :wave:

Link naar reactie
Gaat het je om biedingen of serieuze kopers? Biedingen zeggen helemaal niets, je vraagt toch om een reële waarde van je auto :rolleyes: Die 10 k die is genoemd lijkt mij een reële prijs ofschoon ik rood ook een mooie kleur vind is het niet 1 van de populairste kleuren :wave:

Dat is wel waar ..een bieder is zeer zeker nog geen koper sterker nog..ik zoveel van dat soort mensen gehad...die vervolgens niks meer laten horen.

Loop je trouwens met het idee rond om hem te verkopen ?

Link naar reactie
Loop je trouwens met het idee rond om hem te verkopen ?

Precies ook mijn vraag. Natuurlijk is het leuk om te weten wat je auto waard is, maar meestal vind jezelf je auto meer waard dan dat iemand er voor wilt geven. Het is hetzelfde als een eigen huis; je bent altijd benieuwd wat ie waard is, maar je hebt het geld niet in handen voordat ie verkocht is.

Link naar reactie

haha, ga hem zeker niet verkopen, het is een zeer mooie auto heb er pas een paar aanpassingen aangedaan om hem naar mijn smaak te maken. En ja hij ziet er gewoon fantastisch uit, vind ik :rolleyes: , en er mankeert ook verder niks aan. En ja wat is een goed alternatief voor 10.000 euro? vind ik lastig.... Maar als ik in de toekomst meer geld te besteden heb zal ik voor een porsche gaan, maarja voor 10000 euro koop je geen goede porsche.

Link naar reactie
haha, ga hem zeker niet verkopen, het is een zeer mooie auto heb er pas een paar aanpassingen aangedaan om hem naar mijn smaak te maken. En ja hij ziet er gewoon fantastisch uit, vind ik :rolleyes: , en er mankeert ook verder niks aan. En ja wat is een goed alternatief voor 10.000 euro? vind ik lastig.... Maar als ik in de toekomst meer geld te besteden heb zal ik voor een porsche gaan, maarja voor 10000 euro koop je geen goede porsche.

voor 10k koop je wel een leuke 928 alleen ga je dan qua bouwjaar wel terug en benzineverbruik vooruit :wave:

Een Porsche is voor mij ook de volgende stap idd....denk met een jaartje ofzo ben er dan alleen nog niet uit of het een boxter of een 964 wordt,aan de andere kant vind ik de boxter en 911 wel wat algemener als de QP die ik nu heb dus kan het ook zomaar een :guitar: worden :schater:

Link naar reactie
voor 10k koop je wel een leuke 928 alleen ga je dan qua bouwjaar wel terug en benzineverbruik vooruit :drank:

Een Porsche is voor mij ook de volgende stap idd....denk met een jaartje ofzo ben er dan alleen nog niet uit of het een boxter of een 964 wordt,aan de andere kant vind ik de boxter en 911 wel wat algemener als de QP die ik nu heb dus kan het ook zomaar een :m: worden :schater:

Je verhaal krijgt toch nog een happy end !! :wave: Hou het maar op een :m: !!! :thumbup:

Link naar reactie
Rolbeugels+windscherm: 200 euro

Da's wel een koopje voor originele rolbeugels.....

Link naar reactie

Eh wacht moet niet overdrijven bij elkaar was het 220 euro ong dacht ik, rolbeugels: 140 euro dacht ik windscherm; 80 euro ofzo.. Lang zoeken :thumbup: . Ik had namelijk erg uiteenlopende prijzen gevonden, er was ook een schade bedrijf dat zelfs 400 euro voor 2 beugels ex montage materialen vroeg.

Link naar reactie
Eh wacht moet niet overdrijven bij elkaar was het 220 euro ong dacht ik, rolbeugels: 140 euro dacht ik windscherm; 80 euro ofzo.. Lang zoeken :thumbup: . Ik had namelijk erg uiteenlopende prijzen gevonden, er was ook een schade bedrijf dat zelfs 400 euro voor 2 beugels ex montage materialen vroeg.

Volgens mij hoort dit in een ander topic !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.