Ga naar inhoud

BMC CDA Airbox inkoopactie


Aanbevolen berichten

Omdat ik, en nog wat andere graag zo'n filter willen, leek een inkoopactie me gepast.

De mail naar de importeur, en andere verkopers (ook in Duitsland) is al de deur uit.

Graag hier de lijst van mensen welke interesse hebben in een filter.

De prijs is nu (incl. montageaccessoire) 239,90 euro!! Dit is per één. De grootinkoopprijs komt nog.

LINK NAAR INFORMATIE OVER BMC CDA AIRBOX

CDA-302.jpg

Gegadigden:

1. Martinvh 2.8

2. Fabian 2.8

3. Thomazzz 2.8

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...

Beste mede inkopers.

Ik heb gisteren op ebay.de een Simota Carbon airbox gewonnen... Van Tobiastoeter hoor ik niets dan lof over dit ding.

Deze week hoop ik hem binnen te krijgen, en zal ik jullie mijn bevindingen mededelen. Ik weet dat hij ietsje aangepast moet worden voor perfecte pasvorm!

DIT DING IS EEN STUK GOEDKOPER DAN DE BMC CDA... misschien kunnen we de groepsinkoop dus omzetten!

Link naar reactie
Beste mede inkopers.

Ik heb gisteren op ebay.de een Simota Carbon airbox gewonnen... Van Tobiastoeter hoor ik niets dan lof over dit ding.

Deze week hoop ik hem binnen te krijgen, en zal ik jullie mijn bevindingen mededelen. Ik weet dat hij ietsje aangepast moet worden voor perfecte pasvorm!

DIT DING IS EEN STUK GOEDKOPER DAN DE BMC CDA... misschien kunnen we de groepsinkoop dus omzetten!

En en en , zit ie er al op?? :thumbup:

Link naar reactie
En en en , zit ie er al op?? :thumbup:

Ik kreeg net een mailtje van Maxxtune dat hij vandaag is verzonden... ik zal hem pas over een paar dagen krijgen, maar hoop wel voor de ZZZ-meet en zeker voor de Coupe-meeting.

Er was iets mis gegaan met de buitenland betaling.. vandaar de vertraging.

Als ie erop zit, laat ik het weten!

Link naar reactie

Het is wel een carbonlook,denk dat daar het prijsverschil inzit,voor de performance zal er geen verschil zijn tis alleen het idee <_<

Link naar reactie
Het is wel een carbonlook,denk dat daar het prijsverschil inzit,voor de performance zal er geen verschil zijn tis alleen het idee ;)

Juistem <_< Ik heb ook geen raceauto waar iedere gram minder telt.

Link naar reactie
Ik kreeg net een mailtje van Maxxtune dat hij vandaag is verzonden... ik zal hem pas over een paar dagen krijgen, maar hoop wel voor de ZZZ-meet en zeker voor de Coupe-meeting.

Er was iets mis gegaan met de buitenland betaling.. vandaar de vertraging.

Als ie erop zit, laat ik het weten!

We horen je a.s. donderdag wel aankomen <_<

Link naar reactie

Ik heb in een andere auto weleens een BMC Carbon Dynamic Airbox gehad, maar dat ik nou zeg dat het zoveel verschil maakt... nou nee. Het geluid is wel leuker, maar dat heb je ook met een 'gewoon' open air filter. Verder is de Carbon behuizing wel nuttig ivm de isolerende werking en niet specifiek voor gewichtsbesparing. Een echte Cold Air (Ram) Intake heeft veel meer nut <_<

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast pizzapizza

is er iemand die het geluid van die airbox gehoord heeft en ons kan zeggen of het werkelijk zo spectaculair is, als dat zo is doe ik mee

ik hoor het graag

vr groet

frits schmidt

Link naar reactie
is er iemand die het geluid van die airbox gehoord heeft en ons kan zeggen of het werkelijk zo spectaculair is, als dat zo is doe ik mee

ik hoor het graag

vr groet

frits schmidt

Ik weet niet waar je woont (PM me dat even). Maar ik heb een airbox, en kan je wel even laten horen hoe spectaculair dat is!

Link naar reactie
Ik weet niet waar je woont (PM me dat even). Maar ik heb een airbox, en kan je wel even laten horen hoe spectaculair dat is!

Ophouden met dat gepromoot van die airbox, René, eh... Martin. Wordt net zo goed knap vervelend.

En ik meen het ook nog... :thumbup:

Link naar reactie
Ophouden met dat gepromoot van die airbox, René, eh... Martin. Wordt net zo goed knap vervelend.

En ik meen het ook nog... :thumbup:

Ik heb het tenminste ALLEEN over de airbox :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Ik weet niet waar je woont (PM me dat even). Maar ik heb een airbox, en kan je wel even laten horen hoe spectaculair dat is!

martin ik woon in Epe op de Veluwe , waar woon jij mischien kan ik je bellen kan je het ook laten horen als dat kan tenminste.

morgen zit ik het weekeinde in Spanje en ben maandagavond weer terug

ben benieuwd hoe het klinkt maar ik geloof je natuurlijk op je woord als je zegd dat het echt spectaculair is

vr gr

frits

Link naar reactie
Staat dat 'ie maandag avond terug is uit Spanje :wave:

Ja, ik dacht.. laat ik maar niets zeggen! :rolleyes:

Link naar reactie

Maar hij is ongetwijfelt zo ontzettend spectaculair dat ie helemaal in Spanje te horen is. Zal ik trouwens ook even langs komen om m'n piemel te laten zien? Die is n.l. ook ontzettend spectaculair en bovendien veel groter dan de jouwnes, lekker puh. :thumbup:

Link naar reactie
Maar hij is ongetwijfelt zo ontzettend spectaculair dat ie helemaal in Spanje te horen is. Zal ik trouwens ook even langs komen om m'n piemel te laten zien? Die is n.l. ook ontzettend spectaculair en bovendien veel groter dan de jouwnes, lekker puh. :D

:thumbup: :D Boys will be Boys !!! Lekker opscheppen over alles wat ze zelf het beste vinden !! :schater::wave:

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Maar hij is ongetwijfelt zo ontzettend spectaculair dat ie helemaal in Spanje te horen is. Zal ik trouwens ook even langs komen om m'n piemel te laten zien? Die is n.l. ook ontzettend spectaculair en bovendien veel groter dan de jouwnes, lekker puh. :thumbup:

Nou, ik denk die die van jou kleiner is hoor!!! :schater::schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.