Ga naar inhoud

Ombouwen Z3 op handgas handrem


Aanbevolen berichten

We hebben een Z3 2.8aut, en nu vragen we ons af of er mensen zijn die ervaring hebben met het ombouwen van handsegmentgas en handrem. Mijn zoon zit in een rolstoel en kan dus wel in de Z3 rijden maar dan moet hij wel omgebouwd worden.

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We hebben een Z3 2.8aut, en nu vragen we ons af of er mensen zijn die ervaring hebben met het ombouwen van handsegmentgas en handrem. Mijn zoon zit in een rolstoel en kan dus wel in de Z3 rijden maar dan moet hij wel omgebouwd worden.

Ik denk dat Huub (forumlid) je hierover wel van de nodige informatie kan voorzien.

Link naar reactie
Ik denk dat Huub (forumlid) je hierover wel van de nodige informatie kan voorzien.

Klopt, Huub heeft een 2.8 QP automaat met handgas en handrem. Heeft ook goede contacten met het in/om bouwbedrijf volgens mij :thumbup:

Link naar reactie

We wachte wel even af wat Huub ons te vertellen heeft.

We hebben vandaag contact gehad met een ombouw bedrijf in Heerenveen, waar mijn zoon zijn transporte ook omgebouwd is en die willen het wel voor ons gaan doen. Kost een paar maar dan heb je ook wat :thumbup:

Alvast bedankt voor jullie reply's

Link naar reactie
We wachte wel even af wat Huub ons te vertellen heeft.

We hebben vandaag contact gehad met een ombouw bedrijf in Heerenveen, waar mijn zoon zijn transporte ook omgebouwd is en die willen het wel voor ons gaan doen. Kost een paar maar dan heb je ook wat :unsure:

Alvast bedankt voor jullie reply's

Heeft ook mijn QPe omgebouwd in Herenveen weet niet waar jullie wonen maar er is best iets af te spreken :rolleyes: ,

Link naar reactie
Toeval; mijn QPe is ook in Heerenveen omgebouwd, goede vaklui aldaar :rolleyes: enne Chris; mijn naam is Gert-Jan :)

Gert-Jan zullen wij ook een meeting organiseren ,

Welkom hier en vertel eens iets meer ben erg nieuwschierig naar een leuk verhaal . :unsure:

Link naar reactie

Vandaag kennis gemaakt met Josper en Freerk en familie.Zoon des huizes heet dus Josper en wil net als mij ZZZ gaan rijden ondertussen zijn ze al zover dat de ZZZ deze week aangepast gaat worden.Zijn in mijn QPe een klein stukje wezen cruisen. :thumbup:

Wil hun ook nog bedanken dat ik in hun Rhino mocht rijden en dat was een bijzondere ervaring om met een voertuig bij het taluut op te rijden van een brug en dat was erg steil.Daarna zijn we nog even op een bouwweg aan het crossen geweest .Ik kwam weer terug met een heerlijke stoot adrealine.

Fam Bouwer nog bedankt voor de gezellige ontmoeting :angry:

Yamaha-Rhino-Green-1.jpg

Link naar reactie

Mooi plaatje van de rhino Huub en met alle plezier aangeboden.

Alleen ben je vergeten de extra dikke banden er bij te zetten met de extra vrijgemaakte CDI en zwaardere uitlaat. Vermogen toenamen van 40 naar 55pk.

Klinkt niet veel maar hij trekt nog steeds harder op dan een audi Q7. :thumbup:

We zijn trouwens op zoek naar een set orginele rolbeugels met een windscherm.

P.s. als de speedboat weer klaar is nodigen we je wel eens weer uit huub.

Link naar reactie
Mooi plaatje van de rhino Huub en met alle plezier aangeboden.

Alleen ben je vergeten de extra dikke banden er bij te zetten met de extra vrijgemaakte CDI en zwaardere uitlaat. Vermogen toenamen van 40 naar 55pk.

Klinkt niet veel maar hij trekt nog steeds harder op dan een audi Q7. :thumbup:

We zijn trouwens op zoek naar een set orginele rolbeugels met een windscherm.

P.s. als de speedboat weer klaar is nodigen we je wel eens weer uit huub.

Die eer van de specs is aan jullie en de foto's ook van het bedreffende voertuig :angry: en die Pkaas van de speedboat wil,ik ook graag ervaren

Link naar reactie
Grappig sledgehammer want de rhino heeft exact dezelfde motor als de grizzly. nl 660cc yamaha 4 takt motor.

Het verschil in snelheid zit hem in de overbreng verhouding. Rhino trekt dus wat harder op :rolleyes:

Weet ik, maar dat gevoel had ik dus juist helemaal niet. :blink: Maar voor dagelijks gebruik toch liever een Z3, wilt net iets strakker door de bocht. :lol:

Link naar reactie

Dit is josper de zoon,

Ik vandaag de ZZZ opgehaald bij de bever auto aanpassingen. Zij hebben handgas en handbedrijfsrem keurig geplaats.

De bever vroeg ook of ze zzz mochten gebruiken voor promotie op de aan(auto aanpassingen nederland) dagen.

Ik heb al even wat toertochjes met het beest gemaakt. Hij is inderdaad wat sneller als mijn rhino. Machtig mooi werk met een z3.

Bedankt huub voor de tips bij de transfer en de rolstoel er in gooien.

Gr Josper :birthday::thumbup:

Link naar reactie

He die Josper heb vandaag een paar keer aan je gedacht en was 200 meter van je huis,aan de overkant bij de steenhandel.

Heb je al genoten en ben je sneller dan mij :thumbup: .

Het gaat dus goed met de tranfer(zonder plankie) en de stoel in de ZZZ te plaatsen.

Lijkt mij wel leuk om samen naar de dagen(een dag ) naar Lelystad te gaan en dan ook met Wheelz uit A'dam,krijgen we van de Bever toestemming om de ring te gaan rijden in onze ZZZtjes.

Hebben ze het bij de Bever ook nog over QPe's gehad????

Goed je hier online :birthday:

Link naar reactie

De aan dagen zijn nu niet op CBR test circuit. Maar op het ANWB test en traings terrein hier kun je slip cursussen volgen.

Maar lijkt me gezellig om de ZZZ daar een beetje te testen :schater::schater::birthday:

Mzzl Jos

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.