Ga naar inhoud

Heerlijke Taxi

M-roadster

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren een paar rondjes op Zandvoort mogen rijden in de nieuwe C 350 AMG. Verbazingwekkend met wat voor gemak je heel erg snel kunt gaan met deze auto. Heerlijke ervaring!

camgbz5.jpg

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Gisteren een paar rondjes op Zandvoort mogen rijden in de nieuwe C 350 AMG. Verbazingwekkend met wat voor gemak je heel erg snel kunt gaan met deze auto. Heerlijke ervaring!

Euh, het vrij rijden op Zandvoort is morgen pas hoor.... :unsure:

Geplaatst:
Euh, het vrij rijden op Zandvoort is morgen pas hoor.... :ok:

Iemand moet toch de baaninspectie doen? Nee, ik val inderdaad met mijn neus in de spreekwoordelijke boter dit weekend. En dan ook nog dit weer erbij! helemaal goed :unsure:

Geplaatst:
Heb je niet gezien :ok: Wij waren er toch de hele dag bezig :unsure:

hé wat jammer. Ik was er van 16:00uur tot 18:30uur

Geplaatst:

Die nieuwe C begint een beetje op een BMW te lijken he.... :unsure:

Geplaatst:
Die nieuwe C begint een beetje op een BMW te lijken he.... :ok:

en.terecht......... :unsure:

Geplaatst:
Die nieuwe C begint een beetje op een BMW te lijken he.... :unsure:

Als ik in de luxe positie zou zitten dat ik zou mogen kiezen tussen een C350 AMG of een 335i dan zou ik het indd nog best lastig krijgen. Komt misschien ook omdat ik de nieuwe 3 serie (coupé is een ander verhaal maar weer een stuk duurder) nog steeds niet geweldig mooi vind.

Geplaatst:
Als ik in de luxe positie zou zitten dat ik zou mogen kiezen tussen een C350 AMG of een 335i dan zou ik het indd nog best lastig krijgen. Komt misschien ook omdat ik de nieuwe 3 serie (coupé is een ander verhaal maar weer een stuk duurder) nog steeds niet geweldig mooi vind.

Maar ja de Merc is en blijft een taxi :unsure: Overigens gaan steeds meer modellen op de BMW's lijken. Neem nu bijvoorbeeld de nieuwe A5 (bloedmooie wagen). Da's bijna een 3 serie coupe.

Geplaatst:

De nieuwe merc kan qua looks niet in de schaduw staan van de 335i. Hebben idd de BMW (Bangle) looks flinks gekopieerd, alleen die kont vind ik erg kort lijkt echt afgehakt :ok: Maar ja weer een smaakkwestie, valt op dat alle merken sterk de BMW lijn kiezen, zo lijkt de Audi A5 idd ook weer sterk op de BMW QP :unsure:

Jongens: go your own way zou ik zeggen het is al saai genoeg op moeder aarde :unsure:

Geplaatst:
Jongens: go your own way zou ik zeggen het is al saai genoeg op moeder aarde :rolleyes:

Dat moet je hier niet vertellen, dat moet je die jongens in Duitsland duidelijk maken!

Geplaatst:
Dat moet je hier niet vertellen, dat moet je die jongens in Duitsland duidelijk maken!

And : Don't mention the war ! :schater:

2u4hbgm.jpg

Geplaatst:

Durf het ook bijna niet te zeggen maar vind hem ook wel iets hebben.

Laatst ook in gereden (C180 geloof ik) maar kan toch niet tippen aan het "freude am fahren" dat je met een BMW hebt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen