Ga naar inhoud

Heerlijke Taxi


M-roadster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gisteren een paar rondjes op Zandvoort mogen rijden in de nieuwe C 350 AMG. Verbazingwekkend met wat voor gemak je heel erg snel kunt gaan met deze auto. Heerlijke ervaring!

Euh, het vrij rijden op Zandvoort is morgen pas hoor.... :unsure:

Link naar reactie
Die nieuwe C begint een beetje op een BMW te lijken he.... :unsure:

Als ik in de luxe positie zou zitten dat ik zou mogen kiezen tussen een C350 AMG of een 335i dan zou ik het indd nog best lastig krijgen. Komt misschien ook omdat ik de nieuwe 3 serie (coupé is een ander verhaal maar weer een stuk duurder) nog steeds niet geweldig mooi vind.

Link naar reactie
Als ik in de luxe positie zou zitten dat ik zou mogen kiezen tussen een C350 AMG of een 335i dan zou ik het indd nog best lastig krijgen. Komt misschien ook omdat ik de nieuwe 3 serie (coupé is een ander verhaal maar weer een stuk duurder) nog steeds niet geweldig mooi vind.

Maar ja de Merc is en blijft een taxi :unsure: Overigens gaan steeds meer modellen op de BMW's lijken. Neem nu bijvoorbeeld de nieuwe A5 (bloedmooie wagen). Da's bijna een 3 serie coupe.

Link naar reactie

De nieuwe merc kan qua looks niet in de schaduw staan van de 335i. Hebben idd de BMW (Bangle) looks flinks gekopieerd, alleen die kont vind ik erg kort lijkt echt afgehakt :ok: Maar ja weer een smaakkwestie, valt op dat alle merken sterk de BMW lijn kiezen, zo lijkt de Audi A5 idd ook weer sterk op de BMW QP :unsure:

Jongens: go your own way zou ik zeggen het is al saai genoeg op moeder aarde :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.