Ga naar inhoud

Wie kent deze Coupe (ex-eigenaar, bekijker etc etc.)


Aanbevolen berichten

Ik ben vanmorgen puur uit nieuwsgierigheid bij DEZE Z3 Coupe gaan kijken.

Estoril blau... heel mooi

Maar ik vertrouw hem niet helemaal, duidelijk verschijnselen van overgespoten front (sinasappelhuid en GEEN steenslag), rare lampjes in het interieur gemaakt. Doorgesleten wielkuipen door extreme verlaging, rare krassen in het hele interieur etc etc.

Heb het idee dat deze auto helemaal is opgevouwen is geweest, mede omdat ook de veertorens onder de motorkap opnieuw zijn gespoten (en de kleuraanduidingsticker weg is)

Weet iemand iets van deze auto? (misschien de ex-eigenaar die hier komt???)

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zijn de veerpoot torens in Estoril blau metallic gespoten, of lichtblauw (niet metallic).

Bij mijn auto (ook estoril blau) zijn alle binnen-delen (binnenzijde motor kompartiment en binnenzijde kofferbak) in een soort lichtblauwe grondkleur gespoten.

Mijn wagen is absoluut schadevrij, dat weet ik namelijk zeker.

Misschien kan je daar wat mee.

Link naar reactie
Zijn de veerpoot torens in Estoril blau metallic gespoten, of lichtblauw (niet metallic).

Bij mijn auto (ook estoril blau) zijn alle binnen-delen (binnenzijde motor kompartiment en binnenzijde kofferbak) in een soort lichtblauwe grondkleur gespoten.

Mijn wagen is absoluut schadevrij, dat weet ik namelijk zeker.

Misschien kan je daar wat mee.

alle zzz worden bijvoorbeeld onder de motorkap NOOIT meegespoten in de metallic lak

deze lak is altijd wat doffer van kleur (geen blanke lak)op de niet zichtbare delen.

Is deze dus wel glanzend dan weet je dat er aan gewerkt is

Link naar reactie

Deze auto stond een maandje of 3 tot 4 geleden (toen ik naar een Coupe aan het zoeken was) op marktplaat te koop bij een particulier. Weet alleen de vraagprijs niet meer. Hij is toen iniedergeval buiten mijn selectie gevallen, en dat terwijl Estoril HELEMAAL mijn kleur is.

Zal er toen zelf dus ook wel geen goed gevoel aan overgehouden hebben denk ik, anders was ik er wel wezen kijken.

Link naar reactie

Veertorens waren inderdaad ook gewoon super glanzend, dan krijg je toch wel het vermoeden dat hij VER in elkaar heeft gezeten.

Ik heb overigens zojuist (20min geleden) mij Z3 Coupe verkocht... heeft iemand nog een mooie voor me in de aanbieding?? :D

Link naar reactie
Veertorens waren inderdaad ook gewoon super glanzend, dan krijg je toch wel het vermoeden dat hij VER in elkaar heeft gezeten.

Ik heb overigens zojuist (20min geleden) mij Z3 Coupe verkocht... heeft iemand nog een mooie voor me in de aanbieding?? :D

Gefeliciteerd!

en,

Nee, wel een Roadster (in Estoril Blau)

Link naar reactie

Ik heb bij dat bedriif ooit nog wel is voor een 3 serie cabrio gekeken maar moet je eerlijk zeggen dat ik het geen prettig bedrijf vond...en dan bedoel ik met name de verkopers (te gladjes en beetje crimineel volgens mij).

Het is ook altijd wel aan te raden om even onder de motorkap bij de kitnaden te kijken op de schermen....dit verklapt veelal wel of een auto voorschade heeft gehad ja /nee .....kijk vooral of de manier van kitten aan beiden zijden gelijk is en dat het geen dikke massa is...zeg maar :rolleyes:

Link naar reactie

Deze auto is bekend ja.. Is half onder een trein (!!) geweest maar heel netjes gerepareerd.

Auto is bij ons geweest en heeft wat werk aan de motor laten doen.

Is duidelijk een geval van schade, maar ook goeie reparatie. Zou echter in de prijs e zien moeten zijn, dit is veel te duur.

Link naar reactie
Veertorens waren inderdaad ook gewoon super glanzend, dan krijg je toch wel het vermoeden dat hij VER in elkaar heeft gezeten.

Ik heb overigens zojuist (20min geleden) mij Z3 Coupe verkocht... heeft iemand nog een mooie voor me in de aanbieding?? :rolleyes:

Gefeliciteerd met de verkoop :thumbup:

Beter iets meer uitgeven voor een nette dan een ding met een verhaal, verkoopt later ook beter. :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Mijne heeft inderdaad hagelschade!

Het bouwjaar van een Z3 maakt me eigenlijk niet zo uit.. ik ga nu puur voor de staat waarin hij is.

Het moet een mooie, nette, eerlijke auto zijn waar ik me goed bij voel. Dat kan er best 1 zijn met veel km's

Link naar reactie
Gast Guest_Jan_*

Hallo,

waarom koop je geen 'eerlijke' Z3 van een Duitse BMW dealer met Europlus garantie en komplete historie?

De Z3 die je op het oog hebt is echt niet geodkoop !

groeten,

Jan

Link naar reactie
Hallo,

waarom koop je geen 'eerlijke' Z3 van een Duitse BMW dealer met Europlus garantie en komplete historie?

De Z3 die je op het oog hebt is echt niet geodkoop !

groeten,

Jan

Het was ook meer uit nieuwsgierigheid.... de kleur vind ik zo super

Maar mijn Z3 QP kwam ook uit Duitsland, en ga er daar vast weer 1 halen :rolleyes:

Ik heb trouwens het autoaanbod van Italie ontdekt :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Trouwens,

Even een eerlijke mening van 2.8 automaat rijders => Hoe is die automaat??!? is het sportief, of krijg je echt het gevoel niet meer in een sportwagen te rijden.

Link naar reactie
Mijne heeft inderdaad hagelschade!

Het bouwjaar van een Z3 maakt me eigenlijk niet zo uit.. ik ga nu puur voor de staat waarin hij is.

Het moet een mooie, nette, eerlijke auto zijn waar ik me goed bij voel. Dat kan er best 1 zijn met veel km's

Je kunt altijd een bod doen op mijn auto......

Wilko

Link naar reactie
Trouwens,

Even een eerlijke mening van 2.8 automaat rijders => Hoe is die automaat??!? is het sportief, of krijg je echt het gevoel niet meer in een sportwagen te rijden.

Automaat moet je van houden, mijn vrouw, die heel direkt is, zegt altijd: als je zeventig bent en een hoedje op hebt kopen we een 5 of 7 serie met automaat.

:schater:

En nu snel wegwezen hier..................

Link naar reactie

[quote name='pierrez101' date='25 Mar 2007, 01:37' ........mijn vrouw, zegt altijd: als je zeventig bent en een hoedje op hebt kopen we een 5 serie met automaat.

:schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.