Ga naar inhoud

auto Kaiser Offenburg


manus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ken het bedrijf helaas niet , maar zou gewoon is gaan kijken als ik jou was. hij heeft idd mooie exemplaren staan en zo te zien zit er bij de meeste de boekjes er gewoon bij met afgestempelde beurten.

Hij heeft in ieder geval keus zat...

Ook welkom trouwens ! :unsure:

Link naar reactie

Die 3.0 liter is ook een mooie....

(wist trouwens geeneens dat dat type bestond..)

Ik zou zeker eens een keertje gaan kijken.

Wordt het de ene niet, kan misschien een andere wel...

Link naar reactie
Ken het bedrijf helaas niet , maar zou gewoon is gaan kijken als ik jou was. hij heeft idd mooie exemplaren staan en zo te zien zit er bij de meeste de boekjes er gewoon bij met afgestempelde beurten.

Hij heeft in ieder geval keus zat...

Ook welkom trouwens ! :unsure:

Bedankt!

Was al een paar dagen aan het lezen op dit forum. Maar om een vraag te stellen moet je dus eerst lid zijn.... Ik heb nog geen Z3, maar wel veel interesse.

Auto Kaiser biedt ook een 1 jarige garantie. Maar ja, vrij nutteloos als je eerst 600 km moet rijden bij problemen.

Ik heb al wat gelezen over Europlus verzekering, maar ik snap het nog niet volledig. Kan je dit enkel krijgen bij een echte BMW dealer of ook bij gewone auto handelaars?

Link naar reactie
Bedankt!

Was al een paar dagen aan het lezen op dit forum. Maar om een vraag te stellen moet je dus eerst lid zijn.... Ik heb nog geen Z3, maar wel veel interesse.

Auto Kaiser biedt ook een 1 jarige garantie. Maar ja, vrij nutteloos als je eerst 600 km moet rijden bij problemen.

Ik heb al wat gelezen over Europlus verzekering, maar ik snap het nog niet volledig. Kan je dit enkel krijgen bij een echte BMW dealer of ook bij gewone auto handelaars?

Offenburg is al een eindje Duitsland in, dus ik zou eerst kontakt opnemen via mail om je te laten verzekeren dat de wagen van je keuze een onderhoudsboekje heeft en ook 1 jaar garantie krijgt. De EuroPlus is enkel via BMW te krijgen en in sommige gevallen (jonge ZZZ's) kan het zijn dat ie nog loopt.

Normaal is het ook zo dat als je in Duitsl koopt via een erkend garagebedrijf, er een teruggave recht is. Als jij kan aantonen dat de wagen die je kocht bepaalde jou niet vermelde gebreken heeft, kan je hem bij hem terug op de stoep zetten en je geld terugkrijgen. Daarom ook dat een erkend bedrijf je bij een hersteld voertuig de rekeningen moet voorleggen.

Maar dan moet je je wel goed dokumenteren van het begin af (advertentie, originele Fahrzeugbrief, enz) en weten hoe je dit moet aanpakken als het mocht misgaan.

Link naar reactie
Offenburg is al een eindje Duitsland in, dus ik zou eerst kontakt opnemen via mail om je te laten verzekeren dat de wagen van je keuze een onderhoudsboekje heeft en ook 1 jaar garantie krijgt. De EuroPlus is enkel via BMW te krijgen en in sommige gevallen (jonge ZZZ's) kan het zijn dat ie nog loopt.

Normaal is het ook zo dat als je in Duitsl koopt via een erkend garagebedrijf, er een teruggave recht is. Als jij kan aantonen dat de wagen die je kocht bepaalde jou niet vermelde gebreken heeft, kan je hem bij hem terug op de stoep zetten en je geld terugkrijgen. Daarom ook dat een erkend bedrijf je bij een hersteld voertuig de rekeningen moet voorleggen.

Maar dan moet je je wel goed dokumenteren van het begin af (advertentie, originele Fahrzeugbrief, enz) en weten hoe je dit moet aanpakken als het mocht misgaan.

Ga me zeker goed informeren vooraleer ik iets koop. Maar spijtig genoeg begrijp ik als vlaming veel beter Frans dan Duits.

Ik vond nog een interessante link op mobile.de.

http://www.sicherer-autokauf.de/

Misschien kan iemand met goede kennis van Duits de belangrijkste punten vertalen. Kan interessant zijn voor iedereen die via het internet een auto zoekt....

Link naar reactie

Hoe meer we mensen op weg helpen in Duitsland, hoe meer Duitse (goedkopere) Z3's er NL in komen.

Dat wil zeggen: er ontstaat minder vraag naar Nederlandse Z3's en de prijs welke de consument bereid is te betalen zal dalen. (herrinner ik me nog van Alg. Economie :schater: )

Oftewel: hoe meer mensen een auto in DE halen, hoe minder onze Ztjes op gaan brengen bij verkoop. Dat wil dan weer zeggen dat je langer moet sparen voor een andere auto, of een minder mooie auto dan je wilde terug kan kopen.

Link naar reactie
Hoe meer we mensen op weg helpen in Duitsland, hoe meer Duitse (goedkopere) Z3's er NL in komen.

Dat wil zeggen: er ontstaat minder vraag naar Nederlandse Z3's en de prijs welke de consument bereid is te betalen zal dalen. (herrinner ik me nog van Alg. Economie :schater: )

Oftewel: hoe meer mensen een auto in DE halen, hoe minder onze Ztjes op gaan brengen bij verkoop. Dat wil dan weer zeggen dat je langer moet sparen voor een andere auto, of een minder mooie auto dan je wilde terug kan kopen.

Tja ....dan zit er niks anders op dan een auto in NL te kopen :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Zijn voor Duitse begrippen niet echt goedkoop..... :unsure:

Dat valt op zich nog wel mee als je kijkt naar de km's die ze hebben gelopen, ben het met je eens dat ze wel pittig geprijst zijn maar kijk maar is voor de gein wat een Z3 Coupe met 40000 je hier zou kosten.

Link naar reactie
hoe minder onze Ztjes op gaan brengen bij verkoop. Dat wil dan weer zeggen dat je langer moet sparen voor een andere auto, of een minder mooie auto dan je wilde terug kan kopen.
Het eerste deel is helaas waar als je geen Z3terug wil kopen :unsure:

Maar als je de 1996 wil inruilen voor een 2000 ben je beter af, want die zijn dan ook beduidend goedkoper. (zelfde als de huizenmarkt instort, verkoop je huis desnoods met verlies en koop voor weing geld een veel groter huis).

(Welk cijfer voor economie had jij?)

Link naar reactie
Het eerste deel is helaas waar als je geen Z3terug wil kopen :wave:

Maar als je de 1996 wil inruilen voor een 2000 ben je beter af, want die zijn dan ook beduidend goedkoper. (zelfde als de huizenmarkt instort, verkoop je huis desnoods met verlies en koop voor weing geld een veel groter huis).

(Welk cijfer voor economie had jij?)

Ik heb 5 jaar Fiscaal Recht gestudeerd(en afgestudeerd). Dacht toch wel iets van economie en het belastingstelsel af te weten.

Maar jij mag me voortaan wel weledelgestrenge heer noemen :unsure:

Link naar reactie
Nee hoor, zo zijn ze allemaal die fiscalisten. Volgens mij valt Martin nog mee. ;)

<_< :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:

Ik doe er momenteel ook weinig mee ... misschien begin ik het te verleren (nee, niet het bier drinken)

Link naar reactie
Ga me zeker goed informeren vooraleer ik iets koop. Maar spijtig genoeg begrijp ik als vlaming veel beter Frans dan Duits.

Ik vond nog een interessante link op mobile.de.

http://www.sicherer-autokauf.de/

Misschien kan iemand met goede kennis van Duits de belangrijkste punten vertalen. Kan interessant zijn voor iedereen die via het internet een auto zoekt....

<_<

Effe serieus terug...

Ziet er goed uit. Blijkt een initiatief te zijn om de verkoop via internet zo veilig mogelijk te maken. Er is bv. een chapter aan bekende bedrogmethodes gewijd. Is heelwat te lezen om zo vlug-vlug te vertalen. Maar mocht je ergens een artikel of een advertentie uit het duits vertaald willen zien, kan je me een PM sturen. De hoofdzetel van mijn werkgever is in Dusseldorf, en het duits is mij dus niet vreemd... :banaan:

En idd, de wagens zijn niet echt goedkoop voor de duitse markt. Mss een handelaar die een gat in de markt vond en weet dat heelwat buitenlanders een ZZZ zoeken bij hun. En hij brengt er dan een hoop samen... Je vind in Dtsl momenteel een 2.8 Qp voor minder dan 15 000 euro, met niet veel meer km's.

Link naar reactie

Als er vertalingen zouden moeten zijn van Duits - nederlands of omgekeerd geen probleem. :banaan:

Mijn vader woont namelijk al jaren in duitsland en zo heb ik zelf de taal opgedaan.

Als ik er iemand een plezier mee kan doen, laat het mij weten e!

greetz <_<

Link naar reactie
<_<

Effe serieus terug...

Je vind in Dtsl momenteel een 2.8 Qp voor minder dan 15 000 euro, met niet veel meer km's.

Kijk, . . . . dat bedoelde ik hierboven. En op de eerstvolgende cabrio meetting steel je wel de show met je nieuwe . . . . (o shit, tis een QP)
Link naar reactie
http://www.sicherer-autokauf.de/

Misschien kan iemand met goede kennis van Duits de belangrijkste punten vertalen. Kan interessant zijn voor iedereen die via het internet een auto zoekt....

As he descended to earth, the believers looked up in awe, and the disbelievers perished in silence as they were being butchered ...

link

Link naar reactie
As he descended to earth, the believers looked up in awe, and the disbelievers perished in silence as they were being butchered ...

link

Goeie tip :D Ik heb jouw tekst even gekopieerd en wat kwam eruit? Aangezien hij aan aarde daalde, keken believers omhoog in awe, en disbelievers kwamen in stilte om aangezien zij... werden afgeslacht

Als je deze vertaalmachine gaat gebruiken voor de aankoop van een Z3 kom je met een duikboot thuis :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.