Ga naar inhoud

Hoe heten deze kleuren blauw??!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sommige van jullie hadden het misschien eerder al door... maar ik heb last van de bekende mannelijke kleurenblindheid.

En kan dus echt kleurnamen van een plaatje niet bij een foto van een auto plaatsen.

Hoe heten deze 2 kleuren:

1. Estoril

Foto-FJGNA3XF.jpg

2. Topaz

Foto-FMVBRNL6.jpg

3. Montreal

297zi4.jpg

4. Atlanta

306rd2.jpg

5. Velvet

dscf0019du8.jpg

Alvast bedankt

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

De eerste is Estoril blauw en de onderste is volgens mij Topaz blauw.

Maar ja, misschien zou deze vraag door een vrouw beantwoord moeten worden :thumbup:

Geplaatst:

Hmmmm... is Estoril niet een :thumbup: kleur? De aangegeven coupe is niet een :wave: .

Is de eerste niet Topas en de twee Montreal?

(Waar bemoei ik me eigenlijk mee... heb dezelfde kwaal als martinvh :thumbup: )

Geplaatst:
De eerste is Estoril blauw en de onderste is volgens mij Topaz blauw.

Maar ja, misschien zou deze vraag door een vrouw beantwoord moeten worden :thumbup:

Volgens mij heb je gelijk :thumbup:

Geplaatst:

Volgens mij heb je idd gelijk :thumbup: , in Duitsland zie je er wel meer in Estoril blauw staan hoor....

Geplaatst:

Het klopt, Estoril en Topaz.

Estoril is idd een :thumbup: kleur, maar niet exclusief op de :thumbup: geleverd.

Kijk maar naar al die ZzZ met :wave: spiegels, kieuwen en andere meuk....................

Geplaatst:
meuk??? Weer een woord geleerd :thumbup:

Kun je dus gebruiken als je iets heel erg mooi vindt (voor de duidelijkheid)

Geplaatst:

En welke van Estoril of Topaz vinden jullie het mooist????

Noem niet Atlanta... :rolleyes:

Geplaatst:

Ben er niet zeker van, maar topaz is metallic, estoril niet. Een ///M krijg je sowieso alleen maar in estoril.

Was ik Pierre met zijn Velvet bijna vergeten... :rolleyes:

Geplaatst:

Ben voor montreal...... :rolleyes:

Maar van de twee genoemde is estoril het meest sprekend IMHO die zie je niet snel over het hoofd.

Aan de andere kant als je het verschil niet ziet, maakt het toch niet uit ?

Geplaatst:

Laguna seca,de juiste blauwe kleur :rolleyes:

Geplaatst:
Laguna seca,de juiste blauwe kleur :shifty:

Huub,

Nu je mijn libido hebt verhoogt door deze kleur te noemen, verwacht ik dat je me financieel bijstaat bij de aanschaf van DEZE GEILE KAR

Geplaatst:

Ben je mooi klaar mee... !

Geplaatst:
Huub,

Nu je mijn libido hebt verhoogt door deze kleur te noemen, verwacht ik dat je me financieel bijstaat bij de aanschaf van DEZE GEILE KAR

Ze verkopen het wel als Laguna Seca, maar ik vind het verdacht veel op Estoril lijken :shifty: . De kleur heeft een metallic glans die in de Laguna Seca niet is.

Geplaatst:

Denk het toch wel, die verkoper herhaalt het ook zo vaak in de ad dat dit bijna niet anders kan :shifty:

Geplaatst:

Tja........ er wordt ook zo vaak gezegd dat de Z met een V6 komt is ook niet altijd waar :shifty:

Het zou best kunnen hoor, alleen de kleur op de foto's komt op mij over als estoril.

imho :D

Geplaatst:

Meen ook iets gelezen te hebben op een Duits forum dat mannen al naar deze auto zijn gaan kijken.

Misschien iets voor Ruud om eens te gaan kijken, volgens mij vind ie dat ook wel wat :shifty:

Geplaatst:

Nah............ denk het niet, hoe kun jij dat nou zeggen als mede R rijder. Dit is een Kango! :D

Geplaatst:
Nah............ denk het niet, hoe kun jij dat nou zeggen als mede R rijder. Dit is een Kango! :D

Nah, je kunt natuurlijk even gaan kijken naar de kleur, met dat frikandel op wielen van je.... :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen