Ga naar inhoud

Ok, ik heb geen wide-body... MAAR JULLIE OOK NIET!

DeSeend

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag mocht ik bij de jongens in het groen meespelen in een Leopard II tank. Mijn trouwe vierwieler mocht mee, en gelijk een goede reden om mijn 18" boys te showen. En wat de eerste foto betreft, La Lopez is er niets bij :newblush:

Enjoy!

DSC03586.jpg

DSC03584.jpg

DSC03583.jpg

DSC03591.jpg

• Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hee Chris,

Nee was later op de middag maar idd wel een beetje heiig. Offtopic: schrok wel even van het "ik heb er geen zin meer in en de lol is eraf mijn M gaat eruit"-topic... Wassup??? :newblush:

Geplaatst:

Velgen zijn echt netjes!!!

Geplaatst:

Vindt wel dat je 1 foto in dat topic moet plaatsen met "z3 op byzondere locaties"

Geplaatst:

mooie foto`s,lijkt kicken om in zo`n ding mee te mogen rijden.

ik heb de zelfde wielen als jou,kun je mij vertellen wat voor een spoorverbreders je gebruikt hebt en heb je een foto waar je kan laten zien hou dat er uitziet {close-up}

Geplaatst:

Mooie velgen :rolleyes:

Ik ga morgen ook zo'n eentje onder mijn z3 artic silver monteren.

Laat de zomer maar komen :newblush: zeg ik dan

Ik ga die in Best halen. Prijzen zijn best goed voor een 18 inch met nieuwe banden

Maar ik heb gisteren gehoord dat Ruud ze ook heeft liggen. Ik weet nog niet hoeveel Ruud voor ze wil hebben.

Geplaatst:
Staan hem idd goed die M5 wielen...erg mooie foto zo met die Leopard tanks :rolleyes:

Om misverstanden te verkomen. Het zijn M3 velgen. :newblush:

• 3 weken later...
Geplaatst:

laat ik nou net men rijbewijs voor die mooie tank hebben :rolleyes:

jaja kwas tot een 6 weken geleden bestuurder op zon ding ..... ben dus sinds een aantal weken nu bezig voor loadmaster op een helicopter :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen