Ga naar inhoud

Hi allen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een vandaal heeft mijn antenne er af gehaald (jat) :thumbup: weet iemand waar ik er 1 kan kopen??

Halfords of de stealer?

Link naar reactie
ook leuk: vorige week zo'n mooie zeer kleine chrome gekocht bij Otosam, 14 euro's ofzo :angry:

En werkt het? Ik had eerst een hele kleine overgenomen van Pierre (6 cm) die kwam als ik het goed heb van Auco. Zeer slechte ontvangst. Nu een wat langere (ca. 15 cm) erop gezet en dat geeft een iets betere ontvangst maar nog steeds onacceptabel. Het is dus kiezen tussen een mooie kleine antenne met slechte ontvangst of de originele antenne die maar iets kleiner is dan de zendmast van Lopik met goed geluid :thumbup:

Link naar reactie
En werkt het? Ik had eerst een hele kleine overgenomen van Pierre (6 cm) die kwam als ik het goed heb van Auco. Zeer slechte ontvangst. Nu een wat langere (ca. 15 cm) erop gezet en dat geeft een iets betere ontvangst maar nog steeds onacceptabel. Het is dus kiezen tussen een mooie kleine antenne met slechte ontvangst of de originele antenne die maar iets kleiner is dan de zendmast van Lopik met goed geluid :angry:

Ik heb een "kleintje" van Autostyle (dacht ik ?) bij de Halfords vandaan !!!

Iets minder, maar redelijk ontvangst ermee ! :thumbup:

Moet nog eens een foto in m'n Gallery ervan zetten !?! :D

Link naar reactie

Heb ook zo'n kleine chromen sprietje bij de Halfraude vandaan..... :thumbup:

Geef nu toe......... het is niet voor de geweldige ontvangst, maar voor de "styling"

CD is nog steeds goed geluid (althans voor wat je kan verwachten van de originele HK set) en verkeersinfo hoeft van mij niet geweldig.

Link naar reactie
Ik heb nog een orginele spriet liggen eventueel. Je kunt er ook iedere universele M5 (buitenschroefdraad) antenne opdraaien. <_<

HI,

Zou je de originele spriet willen verkopen, ik hou het graag origineel.

Groeten Peter.

Link naar reactie
HI,

Zou je de originele spriet willen verkopen, ik hou het graag origineel.

Groeten Peter.

Hm, vond het een geweldig topic en wilde het ook net gaan vragen... je bent me voor :rolleyes:

Want jawel, ook mijn antenne was in week 1 gejat... Heb vrijwel nooit radio aan (hoor ik de auto niet :blink:), maar ziet er erg kaal uit zo.

In ieder geval een aantal bruikbare tips gezien, ik ga maar eens op zoek (en hoor het wel als jij en Sledgehammer er niet samen uitkomen :D)

Link naar reactie
Hm, vond het een geweldig topic en wilde het ook net gaan vragen... je bent me voor :rolleyes:

Want jawel, ook mijn antenne was in week 1 gejat... Heb vrijwel nooit radio aan (hoor ik de auto niet :blink:), maar ziet er erg kaal uit zo.

In ieder geval een aantal bruikbare tips gezien, ik ga maar eens op zoek (en hoor het wel als jij en Sledgehammer er niet samen uitkomen :D)

Dan laat ik het je weten :-)

Groeten Peter

Link naar reactie

:rolleyes: Openingsbod begint bij 20 euro. :blink:

Nee geintje, ik werk zelf bij een automaterialenzaak waar we ze voor ongeveer een 10 euro verkopen. Precies hetzelfde als orgineel btw, in 40cm (orginele lengte) en 30 cm uitvoering. Ik wil je best eentje op de post doen mocht je er geen vinden. :D

Peter, je hebt mail. :)

Link naar reactie
:foto: Openingsbod begint bij 20 euro. :ok:

Nee geintje, ik werk zelf bij een automaterialenzaak waar we ze voor ongeveer een 10 euro verkopen. Precies hetzelfde als orgineel btw, in 40cm (orginele lengte) en 30 cm uitvoering. Ik wil je best eentje op de post doen mocht je er geen vinden. :guitar:

Peter, je hebt mail. :(

Geen Peter ;), maar mag ik dit aanbod ook onthouden :thumbup:

Link naar reactie
Geen Peter :newblush:, maar mag ik dit aanbod ook onthouden :rolleyes:

Ik heb wel een originele voor je liggen, jammer dat ik vandaag wat ander zaken aan mijn hoofd heb anders had ik het wel in je ZzZ bij Braspenning gelegd. Maar dat komt wel goed....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.