Ga naar inhoud

KW Verlaging


Michel#1

Aanbevolen berichten

Had Ruud al gepm'ed, maar dan hier nog even het verhaal.

Ik hoor veel gerammel en getik als ik over een hobbelige weg rij.

Het komt van de voorkant/veerpoot.

Ik kan het geluid niet echt met iets vergelijken, maar het lijkt alsof de veer te klein is voor de veerpoot.

Verder merkte ik dat er twee moertjes los zijn.

Het zijn degene die te zien zijn als je de motorkap open hebt en op/in de verpoot kijkt.

kw001aazs3.jpg

Het cirkeltje is niet echt te zien, maar het gaat om het moertje wat in het midden van de foto te zien is.

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Die moer moet toch echt goed vastzitten, ik vermoed dat je nu speling hebt tussen veerpootlager en zuigerstang waardoor het zaakje geluid maakt. Die stap zou ik als eerste ondernemen, zou het dan nog niet weg zijn is je veerpootlager misschien aan vervanging toe.

Wanneer je die moer aandraait zul je merken dat de zuigerstang ook mee wil draaien, normaal moet je hier speciaal gereedschap voor hebben om de zuiger stang tegen te houden, maar een pijpsleutel met inbus doet het ook. :rolleyes: Vast is vast, gaat maar iets van 30Nm op.

Link naar reactie
Die moer moet toch echt goed vastzitten, ik vermoed dat je nu speling hebt tussen veerpootlager en zuigerstang waardoor het zaakje geluid maakt. Die stap zou ik als eerste ondernemen, zou het dan nog niet weg zijn is je veerpootlager misschien aan vervanging toe.

Wanneer je die moer aandraait zul je merken dat de zuigerstang ook mee wil draaien, normaal moet je hier speciaal gereedschap voor hebben om de zuiger stang tegen te houden, maar een pijpsleutel met inbus doet het ook. ;) Vast is vast, gaat maar iets van 30Nm op.

Ik vertelde dat de moer los was, maar ik merkte vandaag dat ie inderdaad gewoon meedraait. :rolleyes: Oeps

Ik zal het eens met een pijpsleutel en inbus proberen.

Dank je.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.