Ga naar inhoud

Z3 Forum kortingen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb een prijs opgevraagd bij braspenning, carbon airbox + chiptunen voor 981,75 ex montage met z3 forum korting is dat dus 785 incl montage... wat denken jullie overwegen waard of ergens anders goedkoper.

de vraag is fair, maar toch pikant. :unsure:

Goedkoper zul je altijd kunnen vinden, maar er is ook nog zoiets als kwaliteit in uitvoering. Deze club heeft er tenminste wel ervaring mee en weet wat ze doen. Dus bekijk ff bij die eventuele goedkopere wat er voor expertise bijkomt.

Link naar reactie
ik heb een prijs opgevraagd bij braspenning, carbon airbox + chiptunen voor 981,75 ex montage met z3 forum korting is dat dus 785 incl montage... wat denken jullie overwegen waard of ergens anders goedkoper.

Ik heb bij Braspenning een Eisenmann, airbox en chippen geregeld, naar alle tevredenheid :thumbup:

Link naar reactie
wat was je daarvoor kwijt en merk je verschil door de tuning..

Die laatste vraag was er al eerder, antwoord is gisteren gepost. Wel effe opletten als ons 1000 member iets post... :m: ;)

M'n vriend vind dat je het verschrikkelijk goed merkt. Dat je, zodra je het gas intrapt, meteen voelt dat ie pittig optrekt en dat ie in een hoog toerental goed z'n trekkracht blijft houden (een vriend van hem, autofreak, vind het ook helemaal geweldig).

Zelf vond ik het lekkerder voelen, het "python"-effect als ie na een 10-de seconde heel langzaam optrekken ineens vol gas vooruit schoot. Dat is nu een beetje weg. Maar het opschakelen gaat soepeler, je voelt 'm minder wegzakken maar blijft z'n kracht houden (mits je uiteraard snel genoeg schakeld ;) ).

Wilde eigenlijk alleen een nieuwe uitlaat, maar dan zou ie een beetje vermogen kwijtraken (en dat willen we niet ;) ). Dan dus ook maar een airbox erbij... en ja, dan maakte de kosten van het chippen ook niet meer zoveel uit... B) . Want mijn motto: Als je iets doet, moet je het goed doen :thumbup:

Vergeef me als ik niet de juiste termen gebruik en je er daarom niks van snapt ;) . Vrouw hè... :m:

Link naar reactie

Succes met deze CAI vinden, bij mijn weten kun je die in Nederland verder niet vinden. Hetzelfde geldt voor deze chiptuning, er is maar één andere in Nederland (Brabant) en die rekent dezelfde prijs :m:

Wat wil je eigenlijk? :thumbup:

Link naar reactie
Ik wil Alpina !! Heb je gisteren waarschijnlijk overheen gelezen Chris maar kan dat ook bij Braspenning?

Ja dat kan, heet alleen geen Alpina natuurlijk................. dus kost je ook geen vermogen aan badges :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

goedemorgen allemaal

Zelf heb ik niet al te goede ervaringen met de werkzaamheden die braspenning aan mijn auto heeft uitgevoerd.

De eerste keer dat ik er kwam is er onder mijn z3 1.9 een eisenmann uitlaat onder mijn auto gemonteerd

eenmaal thuis heb ik de auto op de brug gezet en kwam er vervolgens achter dat de lasnaden van het verloop aan de boven kant gewoon dicht gesmeerd waren met uitlaat pasta. Ook is daarbij mn auto flink onder gespoten met zincspray van onder

en heb een nieuwe afspraak met Ron braspenning gemaakt om dit op te knappen

bij deze afspraak ben ik er zelf wel bij gebleven terweil de problemen werden opgelost

en vervolgens word er onder mn auto gelast zonder ook maar iets tussen de auto en het te lassen deel te houden

zodat vervolgens alle gloeiende delen in verflaag onder mijn auto smelten

(wat dus gaat roesten)

ik vind het erg slordig gedaan,

groetjes Robert

Link naar reactie
goedemorgen allemaal

Zelf heb ik niet al te goede ervaringen met de werkzaamheden die braspenning aan mijn auto heeft uitgevoerd.

De eerste keer dat ik er kwam is er onder mijn z3 1.9 een eisenmann uitlaat onder mijn auto gemonteerd

eenmaal thuis heb ik de auto op de brug gezet en kwam er vervolgens achter dat de lasnaden van het verloop aan de boven kant gewoon dicht gesmeerd waren met uitlaat pasta. Ook is daarbij mn auto flink onder gespoten met zincspray van onder

en heb een nieuwe afspraak met Ron braspenning gemaakt om dit op te knappen

bij deze afspraak ben ik er zelf wel bij gebleven terweil de problemen werden opgelost

en vervolgens word er onder mn auto gelast zonder ook maar iets tussen de auto en het te lassen deel te houden

zodat vervolgens alle gloeiende delen in verflaag onder mijn auto smelten

(wat dus gaat roesten)

ik vind het erg slordig gedaan,

groetjes Robert

Da's een identiek verhaal als martinvh in een ander topic schreef. Waarom daar niet geplaatst?

Link naar reactie
goedemorgen allemaal

Zelf heb ik niet al te goede ervaringen met de werkzaamheden die braspenning aan mijn auto heeft uitgevoerd.

De eerste keer dat ik er kwam is er onder mijn z3 1.9 een eisenmann uitlaat onder mijn auto gemonteerd

eenmaal thuis heb ik de auto op de brug gezet en kwam er vervolgens achter dat de lasnaden van het verloop aan de boven kant gewoon dicht gesmeerd waren met uitlaat pasta. Ook is daarbij mn auto flink onder gespoten met zincspray van onder

en heb een nieuwe afspraak met Ron braspenning gemaakt om dit op te knappen

bij deze afspraak ben ik er zelf wel bij gebleven terweil de problemen werden opgelost

en vervolgens word er onder mn auto gelast zonder ook maar iets tussen de auto en het te lassen deel te houden

zodat vervolgens alle gloeiende delen in verflaag onder mijn auto smelten

(wat dus gaat roesten)

ik vind het erg slordig gedaan,

groetjes Robert

Gozertje,

Hier je lieve broer.... ik heb dat al verteld... en ook tegen jou verteld dat ik dat al had verteld!

Link naar reactie
goedemorgen allemaal

Zelf heb ik niet al te goede ervaringen met de werkzaamheden die braspenning aan mijn auto heeft uitgevoerd.

De eerste keer dat ik er kwam is er onder mijn z3 1.9 een eisenmann uitlaat onder mijn auto gemonteerd

eenmaal thuis heb ik de auto op de brug gezet en kwam er vervolgens achter dat de lasnaden van het verloop aan de boven kant gewoon dicht gesmeerd waren met uitlaat pasta. Ook is daarbij mn auto flink onder gespoten met zincspray van onder

en heb een nieuwe afspraak met Ron braspenning gemaakt om dit op te knappen

bij deze afspraak ben ik er zelf wel bij gebleven terweil de problemen werden opgelost

en vervolgens word er onder mn auto gelast zonder ook maar iets tussen de auto en het te lassen deel te houden

zodat vervolgens alle gloeiende delen in verflaag onder mijn auto smelten

(wat dus gaat roesten)

ik vind het erg slordig gedaan,

groetjes Robert

Gozertje,

Hier je lieve broer.... ik heb dat al verteld... en ook tegen jou verteld dat ik dat al had verteld!

Link naar reactie
Gozertje,

Hier je lieve broer.... ik heb dat al verteld... en ook tegen jou verteld dat ik dat al had verteld!

En waarom post je dan deze post, waarvan je zelf al aangeeft dat je het al had verteld en dat je dat ook al had verteld aan je broer 2 keer :rolleyes:

Staat het verhaal inmiddels 4 keer op het forum :D, zal Braspenning blij mee zijn :guitar:

Link naar reactie
En waarom post je dan deze post, waarvan je zelf al aangeeft dat je het al had verteld en dat je dat ook al had verteld aan je broer 2 keer ;)

Staat het verhaal inmiddels 4 keer op het forum :) , zal Braspenning blij mee zijn ;)

Is iedereen blij mee. :notok:

Overigens, een eigen post kun je deleten.

Link naar reactie
Oja? Weet niet beter dan dat je wel je tekst kun verwijderen maar niet je hele post kunt weggooien. Er blijft op z'n minst een grotendeels lege post staan... toch... :blink:

O, ik kan dat wel. Als je even doorpost kan jij dat ook. Vanaf ranking 2.8, mits in het bezit van een diploma avondvierdaagse, plus een gouden stuiver, kun je je eigen post wissen.

Edit: Niet serieus nemen. :ok:

Link naar reactie
O, ik kan dat wel. Als je even doorpost kan jij dat ook. Vanaf ranking 2.8, mits in het bezit van een diploma avondvierdaagse, plus een gouden stuiver, kun je je eigen post wissen.

Edit: Niet serieus nemen. :rolleyes:

moeten we je normaal wel serieus nemen dan? ow... :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.