Ga naar inhoud

Gay car of the year


Jos

Aanbevolen berichten

Z4 coupe op de 4e plaats.......... :schater:

Zie hier

2007 Gay car of the year: Alfa Spider

Vorig jaar won de Aston Martin DB9 Volante de prestigieuze prijs voor “Gay car of the year”. De Alfa Brera eindigde toen 2e. Maar dit jaar heeft Alfa eindelijk beet, de Spider is gekozen tot 2007 Gay car of the year!

De uitslag is als volgt:

1st - Alfa Romeo Spider

2nd - Bentley Continental GTC

3rd - Mini

4th - BMW Z4 Coupé

5th - Audi TT

6th - Volvo V70

7th - Jaguar XK

8th - Volkswagen EOS

9th - Bentley Azure

10th - Mitsubishi Colt

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Van die Mini begrijp ik het nog.

Maar van de Volvo V70? => meestal zie ik daarin een man met ruitjesoverhemd en z'n gezin met hond. (Zal dan wel zo'n kerel zijn die homosexuele parkeerplaatsen bezoekt terwijl z'n vrouw thuis sesamstraat kijkt met de kids.) :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Z3 's MIJN auto! Das toch eigenlijk het belangrijkste.. ghehe..

Maar goed, Alfa heeft dus gewonnen in de potenbakcompetitie.. haha..!!

Ik zie denkbeeldig een glimmende italiaanse zonnebrilmacho met z'n gemanicuurde vuistje scheldend op het plastic dashbordje slaan.. pffrt..

Ieder z'n smaak en voorkeur, maar mijn mening is dat de overwinning terecht naar die pastakar is gegaan.. enne.. ik heb homo's in mn vriendenkring die niet beledigd zouden zijn met de term potenbakcompetitie, maar wil der natuurlijk niemand mee tegen de schenen schoppen.

Ik snap die kappersauto eigenlijk niet..?

Is het dan een truttenbak, of hoe moek dat zien dan?

Link naar reactie

Ik snap die kappersauto eigenlijk niet..?

Is het dan een truttenbak, of hoe moek dat zien dan?

klopt :schater::schater:

Link naar reactie

Tja...wees nou eerlijk. Een Z3 zonder wide body heeft niet echt een mannelijke uitstraling en komt gewoon truttig over! De associatie met een vrouwenautootje is dan snel gemaakt....

Kijk een M roadster is gelijk een ander verhaal, maar tot een 3.0i blijft het imago behelpen...maar boeien! Jij vindt het leuk so what??

Link naar reactie

Het is duidelijk dat homo's veel meer gevoel voor design hebben dan die zgn macho's :unsure: doe mij dan maar een nichtenbak hoor. gaan de stoere manne hierin maar onder hun oksels vandaan stinken en over voeballe lulle. :thumbup:

skyline.jpg

Link naar reactie

Mijn uitleg op de Z3-kappersbak imago....Sinds dat ik mijn Z3 heb krijg ik erg veel attentie van dames...Veel mannen kijken met draaiende nekken om. Veel van hun vrouwen kijken om en zeggen tegen hun man...Goh jammer dat wij niet zo een auto hebben zeg. Vind je niet?? De man moppert dan...Pff zo een auto wat moet je er mee. Onpraktische duitse troep. Ondertussen wel dromen van zo een auto. Maar door de te zware hypotheek en de slavendrijvende baas die weinig betaald niet de auto kunnen kopen die je wil...Dus maar jaloezie gaan uiten en een leuke verwijfde term verzinnen.... En zelfs ik val op met mijn small body z3 tje.....Wou dat ik een M kon betalen maar kan het nu nog niet....Maar ook al is het dan een kappersautotje ik ben 22 jaar en heb een auto die menigeen zich niet kan veroorloven en graag zou willen hebben!! :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb er toch even over moeten nadenken om het te begrijpen, maar ik heb het... :)

Kijk, de BMW Z4 Coupé is een mannelijke auto...Je rijd man, je Ziet man en ... juist, je VOELT man...

Dus, Zij Zien het Zo: Als je als man Zo'n Z4 Coupé wilt rijden, heb je dus homosexuele gevoelens.

Vandaar GAYcar... :thumbup:

GirlZZZ and BoyZZZ...Volgens mij ben ik een homo... :schater:

Link naar reactie
nou dat spreekt voor zich dan :schater:

Maakt dat de Z3 Coupe dan tot playguy's car Hottest Car? :wub: B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.