Ga naar inhoud

Even voorstellen HermansZZZ

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo eindelijk een wens in vervulling gegaan. Ik heb vandaag de BMW van Remmuz overgenomen, reeds een bekende van dit forum. Het is een zwarte BMW Z3 2.8 met hardtop en in goede staat. Roodkapje heeft de auto vandaag nagekeken en ik hoop het komende jaar zorgeloos te kunnen toeren. Zakelijk ben ik met mijn tweede BMW bezig. Na een 530D rij ik nu een getunde X3 3.0D. Voor de familie (vrouw, 3 kids en 2 honden) heb ik een voyager, wel zo praktisch. Voor erbij zocht ik voor de zonnige dagen een sportieve cabrio en dat is dus die van Remmuz geworden. Ik heb beperkte tijd om te sleutelen, maar zal mij op dit forum zo af en toe wat van mij laten horen.

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je aankoop en ik hoop dat je veel zonnige kilometers kan maken

Groetjes Speedy

Geplaatst:

Welkom, Warnsveld. Weer een Oosterling erbij. :rolleyes: Veel plezier en veilige kilometers gewenst. :wave:

Geplaatst:

Herman, welkom.

Blij te zien dat de ZzZ van Remco voor het forum behouden blijft.

Veel veilige en open kilometers toegewenst :rolleyes:

Geplaatst:
Herman, welkom.

Blij te zien dat de ZzZ van Remco voor het forum behouden blijft.

Veel veilige en open kilometers toegewenst :rolleyes:

Remco heeft de auto prima achtergelaten met alle toebehoren. Hou mij op de hoogte van interessante ontmoetingen dan kom ik ook een keer langs om Z3 aanhangers te ontmoeten.

Geplaatst:
Remco heeft de auto prima achtergelaten met alle toebehoren. Hou mij op de hoogte van interessante ontmoetingen dan kom ik ook een keer langs om Z3 aanhangers te ontmoeten.

Gewoon het forum blijven volgen, dan mis je geen enkele meeting.

Geplaatst:

Welkom Herman, je hebt er een prachtexemplaar bij.

Geplaatst:
Leuk zo'n gechipped 3 liter diesel blok.... <_<

Welkom op het forum Herman!!! :wave:

Alleen met softwaretuning 25% meer vermogen (250pk/510Nm) en dat op 4 wielen, geeft een hoop lol. Daarnaast ook nog eens 8% zuiniger (als mij dat uitkomt :) )

Geplaatst:
om Z3 aanhangers te ontmoeten.

Welkom Herman.

Leuk om "z3 aanhangers" te zien staan. Jij gaat neem ik aan ook met de auto HØKEN?

p.s. voor de duidelijkheid, dit is volledig positief.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen