Ga naar inhoud

Dagteller


Michel#1

Aanbevolen berichten

Ik hoorde afgelopen weekend zo'n raar verhaal.

Je zou als je de dagteller (Zo heet het knopje om de km teller op nul te zetten toch?) al rijdende op de snelweg, ingedrukt moeten houden om een boost/vlam uit je uitlaat te krijgen. Dit zou je hele uitlaatsysteem schoonmaken.

Bij oude bmw modellen zou dat anders gaan. Om hetzelfde effect te krijgen zou men vanuit z'n 4'de versnelling naar de 2'de versnelling terugschakelen. ;)

Nou geloof ik dingen snel, maar dit... :blink: ;)

Even voor de duidelijkheid. Dit was overdag en ik had niks gedronken...... ;) :blink:

Oja er werd me ook verteld dat bij de km standen die verschijnen als je de sleutel in het contact hebt en de dagteller indrukt, de 3e of de 4e aangeeft of de originele km stand klopt/teruggedraaid is.

Hiervan was ik al redelijk op de hoogte dankzij jullie. :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat klopt als een bus, maarehhhh...Dat is eigenlijk Top Secret, alleen voor BMW engineers dept. research en development in München... :blink:

Ik kreeg laatst de tip om 12 kilometer achteruit te rijden met de dagteller ingedrukt uiteraard, als laatste moest ik de garage inrijden en dan naar de slaapkamer gaan, daar Zou me een verrassing staan te wachten...

Zo geZegd Zo gedaan, en wat Zag ik:

10jg4.jpg

Een maat van mij heeft een Mercedes, daar werkt het ook bij. Alleen hij moest dan naar de badkamer gaan.

Zo geZegd Zo gedaan, en wat Zag hij:

yuckyj0.jpg

;) :blink:

Link naar reactie
Dat klopt als een bus, maarehhhh...Dat is eigenlijk Top Secret, alleen voor BMW engineers dept. research en development in München... <_<

Ik kreeg laatst de tip om 12 kilometer achteruit te rijden met de dagteller ingedrukt uiteraard, als laatste moest ik de garage inrijden en dan naar de slaapkamer gaan, daar Zou me een verrassing staan te wachten...

Zo geZegd Zo gedaan, en wat Zag ik:

10jg4.jpg

Een maat van mij heeft een Mercedes, daar werkt het ook bij. Alleen hij moest dan naar de badkamer gaan.

Zo geZegd Zo gedaan, en wat Zag hij:

yuckyj0.jpg

:wacko::newblush:

:newblush: :lol2: :lol::schater: :schater:

Link naar reactie

Vroeger met m'n Puchie werkte zoiets wel.

Volgas rijden.... Stopknopje ingedrukt houden.... Stopknopje los en knallen met die handel.

Ook even geprobeerd met de Ducati van m'n vrouw.

Deed het ook goed. Mooie vlammen uit de uitlaat en heel veel kabaal.

(Niet tegen haar zeggen hoor... :blink: )

Link naar reactie
Rolling On Floor Laughing My Ass Off

Pfffff.... Voor deze turbotaal wordt ik echt te oud !!!

Ik zit al vaker te puzzelen wat er bedoelt wordt, maar hier zou ik echt nooit uitgekomen zijn !!!

Link naar reactie
Pfffff.... Voor deze turbotaal wordt ik echt te oud !!!

Ik zit al vaker te puzzelen wat er bedoelt wordt, maar hier zou ik echt nooit uitgekomen zijn !!!

Dat geldt voor mij ook. Zo sms-en de kindjes en ze gaan beter met de Engelse taal om dan met de Nederlandse. :blink:

Link naar reactie
Dat geldt voor mij ook. Zo sms-en de kindjes en ze gaan beter met de Engelse taal om dan met de Nederlandse. ;)

jippy, na eerst voor pseudo oude lul te zijn uitgemaakt word ik vandaag weer eens voor een kindje uitgemaakt. sapperdeflap.

Link naar reactie

Ik had vroeger een BMW 2002 op gas, door de polder bij lemmer met een snelheid (dat kon toen nog 25 jaar terug) van 170 schakelde ik niet van z`n 4 naar 2, maar ik schakelde van gas naar benzine, ik zal je vertellen: DAT WAS PAS KNALLEN, een grote rookwolk de zuigers en drijfstangen vlogen dwars door de motorkap en daar stond ik :muur::blink: midden in die koude polder. een dure les die ik nooit meer vergeet ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.