Ga naar inhoud

Z3 Verkocht


ooseboos

Aanbevolen berichten

Alhoewel ik niet heel veel gepost heb, ben ik altijd wel een trouw bezoeker van het forum geweest. Dit gaat echter veranderen want ik heb na 5 jaar m'n ZZZ ingeruild voor (ik durf het bijna niet te zeggen) een Boxster S. De ZZZ staat te koop bij Cabrioland voor wie er interesse in heeft ;)

Veel succes met het zeer actieve forum

Groetjes,

Jeroen

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Erg netjes om je Zo 'af te melden'... :blink:

Jammer van de ZZZ, maar een Boxter is gaaf, veel pleZier en veilige, snelle kilometers ermee.

Je Zult vast nog eens voorbij surfen denk ik.

GreetZZZ from Limbo FreetZZZ.

Link naar reactie
Ik zeg: een waardige opvolger.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst! <_<

Bijna dan......... de enige echte waardige opvolger van de 2.8 zou een :wacko: zijn :newblush: en geen net niet Porker (natuurlijk IMHO) Waar stond Boxter S (BS) ook alweer voor??? :newblush:

Nee.... alle gekheid op een stokje, veel plezier met de Boxter en wellicht komen we je eens tegen als je over 's herens wegen aan het tuffen bent........

Link naar reactie
Als dit ´m is.... Whoaw!

Nee, deze is het niet, deze is rond dezelfde tijd gekocht door een vriendje van me. De mijne is sealgrau (IMHO de mooiste kleur voor een P), volledig zwart leer interieur, met xenon, PCM etc. en 69.000 kilometers. Bouwjaar 3-2001.

Dank jullie voor de reacties, hieruit blijkt maar weer eens wat een prima forum dit is. Ik heb al wat rondgekeken op het P forum maar dat lijkt minder actief en is niet specifiek gericht op 1 type. Veel succes met de ZZZ'tjes, ik zal er ongetwijfeld nog wel eens aan terugdenken en zal altijd een blij gevoel houden als ik er eentje tegenkom. :blink:

Jeroen

Link naar reactie
Gefeliciteerd!

Boxster S is een gaaf hok! Er is meer op de wereld dan BMW heren :blink:

Helemaal gelijk. Ik heb alleen het grote geluk dat m'n dagelijkse auto een mooi aangeklede 320d Touring (E91) is (Dus Chris, ik zou voor de 3 serie gaan :thumbup:). Ik blijf het merk dus voor een groot deel trouw!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik vind de linker toch echt het mooist.....

gelukkig verschillen smaken <_< ;)

Link naar reactie

Veel plezier met de Boxster. Rijdt heeeel anders maar dat weet je nu al. Technisch (vooral onderstel) beter dan ZZZ.

Smaken over het uiterlijk vrschillen en dat is maar goed ook anders zou iedereen in een ZZZ rijden :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.