Ga naar inhoud

EISENMANN Groepsinkoop


michaelZzZ

Aanbevolen berichten

Beste ZzZ(z) forummers....

Aangezien ik laatst een idee geopperd heb om een groepsinkoop te doen mbt eisenmann hierbij een topic om te kijken hoeveel animo er is. Graag zou ik willen weten wie wat wil hebben. Ik kan nog niks garanderen mbt de korting. Als je mee wil doen wees dan zeker dat je dit wil, niet dat ik straks prijzen ga opvragen en dan wil men omwille van een te lage korting niet meer meedoen. Dit gaat uiteindelijk ten koste van de korting van de rest. Eisenmann is en blijft een duur product. Ik doe mijn best. Suggesties zijn altijd welkom! De uiteindelijke lijst wordt gesloten per 30-03-07 dan ga ik de prijsopgaven doen(genoeg tijd om te sparen dus)....

Om de spits maar af te bijten.

-MichaelZzZ (1.8 bj 98 2x70mm)

Edit ,verplaatst naar het juiste topic,huub

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Of lees gewoon het topic door van de vorige poging. Onderschat niet waar je aan begint, maar mits er genoeg animo is moet het met een beetje inzet zeker lukken. :unsure:

Ja het is niet mijn eerste groepsaankoop. Maar het gaat mij erom dat de mensen die alleen voor de korting komen het beter niet kunnen doen. Ervaring leert dat het nooit honderden euro's zijn. Maar een klein beetje korting is altijd leuk!!

Dus wie er toch al eentje wilde kopen en misschien wat korting hebben wil.(sluit aan)

Om de spits maar af te bijten.

-MichaelZzZ (1.8 bj 98 2x70mm)

Link naar reactie

En wat voor Eisenmann zoek je?

N [=normaal]

S [supersound] of

SS [supersound]

Ik heb nu een Eisenmann SS 2x70 op m'n 2.8, ik heb nog een Hartge S liggen én een volledige originele.

Link naar reactie
Zie ook dat ze geïnvesteerd hebben in hun webdesign afdeling, en dat om die rede de prijs van mijn uitlaat met €80,- gestegen is. ;)

of was de btw gestegen in D

Link naar reactie

En wat voor Eisenmann zoek je?

N [=normaal]

S [supersound] of

SS [supersound]

Ik heb nu een Eisenmann SS 2x70 op m'n 2.8, ik heb nog een Hartge S liggen én een volledige originele.

De Hartge S is in de verkoop? Zo ja, laat me even weten voor hoeveel pietermannen!

Link naar reactie
En wat voor Eisenmann zoek je?

N [=normaal]

S [supersound] of

SS [supersound]

Ik heb nu een Eisenmann SS 2x70 op m'n 2.8, ik heb nog een Hartge S liggen én een volledige originele.

De Hartge S is in de verkoop? Zo ja, laat me even weten voor hoeveel pietermannen!

duh!

logo.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Leuk stukje van Roodkapje met de soundclips, vond de Eisenmann niet het zwaarste geluid geven. Maar wat ik ik me nu echt afvraag is of er ook iets iets bekend is over eventuele vermogens toename. Maakt het nog wat uit: standaard, Remus, Eisenman, Sebring, G-power, er is kennelijk nogal wat te kiezen?

Is hier iets van bekend? Vergelijking op een testbank?

Groeten Wout (2.8 roadster).

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.